Meillä ei ole viikkoon avattu telkkaria!
Sen verran on ollut näköjään muutakin tekemistä, että telkkarin tuijotus on unohtunut kokonaan. Yleensä minä katson tässä perheessä eniten telkkaria, mutta nyt se on unohtunut hetkeksi. Uskon kyllä, että kun arki alkaa ensi viikolla ainakin minulla, niin telkkaria tulee taas tapitettua ja ohjelmia otettua digiboxille katsottavaksi. Mites muilla?
Kommentit (15)
Pelaiskohan kakaras sitte pleikkaria, tai ois koneella? Telkkari on vanhuksille...
Pelaiskohan kakaras sitte pleikkaria, tai ois koneella? Telkkari on vanhuksille...
Meillä ei oo viikkoon laitettu pulloja pois pöydältä...isännällä ja pojalla vähän jano
En ole avannut telkkaria moneen kuukauteen. Areenalta olen seurannut paria sarjaa.
Kaksi telkkaria ja boxia,kaikki katotaan mitä mieli tekee ja mainokset kelataaaaan!
WoW! Meillä kanssa ei ole aikaa katsoa töllötintä.
Tehdään kaikkea muuta kivaa, yhteisöllistä ja kehittävää perheenä yhdessä.
no enpä tuolla kauheasti kehuskelisi kun täällä roikut kuitenkin :D
Mutta kaikki muut viihdehärvelit käytössä silti, eikö? Jos ei, niin siinä oliskin jo vähän kehumista.
Itse en katso telkkaria käytännössä koskaan, mitä nyt MTV on päällä aina musiikin takia. Ehkä kerran kuukaudessa avaan ohjelmatiedot ja ihmettelen josko krapulapäivän ratoksi tulisi joku elokuva.
No meillä ei ole edes ollut telkkaria viimeiset 5 vuotta... laitteena ihan turhake
En edes omista telkkaria. Mitä voitin? Seuraan kaikki ohjelmat läppäriltä.