Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieletön tunne, kun seksiä on ollut 4 kk aikana enemmän kuin

Vierailija
27.12.2013 |

viimeisen 5 vuoden aikana entisessä parisuhteessa. Mutta asialla on mielestäni myös nurja puolensa. Molemmat viihdymme toistemme seurassa ja seksi on kokeilevaa, avartavaa ja löytävää. Mutta kun ikäero on mitä on, niin tulee joskus fiilis, että voisi vain olla ja nauttia toisen ihmisen vartalosta ilman penetraatiota. Olemme olleet ilman seksiä "jopa" 7 vrk tänä aikana. Muulloin hän on saanut 2-3 orgasmia päivässää. Itse en edes yritä päästä maaliin joka kerta. Pystyn tyydyttämään hänet, mutta joskus on sellainen fiilis, että olen pelkkä kone. Olen onnellinen. Saan seksiä silloin kun haluan, mutta mitä tehdä kun daami haluaa joka päivä!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan miesystäväni? Ei kai, koska meillä ei ole ikäeroa... Vai oletko?

Vierailija
2/9 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti, kun vielä voit. Valitettavasti 25-vuotiaan ja 40-vuotiaan suhde ei tule kestämään pitkään. Varsinkaan, jos avaudut naisellesi siitä, että hän vaatii liikaa seksiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 20:33"]

Nauti, kun vielä voit. Valitettavasti 25-vuotiaan ja 40-vuotiaan suhde ei tule kestämään pitkään. Varsinkaan, jos avaudut naisellesi siitä, että hän vaatii liikaa seksiä. 

[/quote]

miksei muka 15v ikäero?

Vierailija
4/9 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se alkuun pitääkin olla kiihkeää, mun miehellä ja mulla on 10 v ikäeroa, mutta kyllä ekat vuodet oli seksiä monta kertaa päivässä, 3-7 kertaa päivässä useimmiten, kyllä se sit siitä tasoituuu

Vierailija
5/9 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tämä voisi olla minun kirjoittamani. Hirveä tunne, kun mies vaan nukkuu ja itseä haluttaa ja samaan aikaan jotenkin hävettää se oma panetus.

Vierailija
7/9 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:24"]

[/quote]

Tämä voisi olla minun kirjoittamani. Hirveä tunne, kun mies vaan nukkuu ja itseä haluttaa ja samaan aikaan jotenkin hävettää se oma panetus.

[/quote]

Heh. Onkohan näiden kahden viestin kirjoittajalla ja peukuttajilla kokemusta jostain tietystä ja samasta miehestä. Hauska ajatus! :)

Vierailija
8/9 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl Se tasottuu älä murehdi...

Vierailija
9/9 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieletön tunne; nettiseksiä ollut viimeksi 23-vuotiaana.

-Mies 28v-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi