Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaista taidetta löytyy kotoasi?

Vierailija
27.12.2013 |

Minkälaista taidetta tänä päivänä kannattaisi kerätä? Esim. Palmu/ Joki , ovatko hyvä vielä sijoitus tänä päivänä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari valokuvaprinttiä ja muutama taidegrafiikka nuorilta kotimaisilta tekijöiltä, joiden työ miellyttää omaa silmääni. Kyllä noissa arvo pysyy, ja voitellekin varmaan pääsee siinä vaiheessa, kun kyllästyminen iskee. Todellinen sijoittaminen on sitten erikseen. Meillä ei ole niin paljon tilaa, että saisin esille kunnon kokoelman ja taiteen ostaminen varastoitavaksi tuntuu vain väärältä. 

Vierailija
2/6 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ainakaan Palmua kerätä, ei ole mitenkään arvostettu. Nuoret naistaiteilijat ja grafiikka on hyvä yhdistelmä. Tärkeintä on ostaa jotakin sellaista, josta itse pitää, silloin taiteella on arvo ainakin sinulle vaikka rahallinen arvo ei nousekaan. "Muotitaiteilijoiden" töistä ei kannata maksaa ylihintaa, heidät yleensä unohdetaan jossakin vaiheessa ja teosten arvo laskee.

Meiltä löytyy grafiikkaa, valokuvataidetta, öljyväri-, akryyli- ja akvarellimaalauksia ja muutama veistos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jns hakuat sijoittaa taiteeseen, hanki hyväzuhde johonkin galleristiin. Galleristit erottavat ja duosittelevat sulle sellaista taidetta, johon juuri sun kannattaa sijoittaa. Ainahan se on arvailua, ja toki galleristi saa sun ostoista provikkansa, mutta hän myös haluaa suositella sulle sellaisia hankintoja, joiden jälkeeent eet vielä sseuraavankin juuri hänen kauttaan.

Jos taas haluat omistaa taidetta, kuten minä itse, sun kannattaa vain hankkia sellaista, jota haluat katsella. Minulla itselläni on muutamia grafiikanlehtiå ja jokunen indtallaatio ja veistos, sekä vähän tekstiilitaidetta. Näistä suurin osa on tulout minulle taitelijana ja galleristina työskennelleen äitini ja hpnen taitelijakolleogiidensa kautta, mutta valittu ihan vain sillä perusteella, mikä on tuntunut kivalta.

Vierailija
4/6 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Nandor Mikolan akvarelleja.

Vierailija
5/6 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko se taidetta kun ei ole kuin joku metallilaatta jossa on kolme apinaa (älä kuule-puhu-näe) ja takana lukee Högfors. Ostin kerran kirpparilta eurolla. Muuten on sitten vaan kehystettyjä julisteita ja valokuvia.

Vierailija
6/6 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista josta pidät. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi