Miksi Sini Saarelasta
uutisoidaan kuin jostain sankarista? Torillako tavataan kun suomeen saapuu? Suomessa roistoa sympataan, uhri syyllistetään
Kommentit (25)
Sini Saarela on sankari. Maailman mitassa Edward Snowden on ykkönen mutta v. 2013 Sini Saarela on vuoden suomalainen sankari.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 19:33"]
onko tämä hyvin suomalaista väheksyä aatetta ja totetuttajia? Mielestäni hän on ollut hyvinkin sankarillinen osoittaessaan mieltään vakaumuksensa puolesta. Mitä se on teiltä pois? Tuskin teistä monikaan miettii ympäristöä ollenkaan, eipä tietenkään, citymaasturi hankitaan, että omat lapset ovat turvassa. Mitä luonnosta, kunhan minulla on hyvä.
Suomessa keskitytään yksittäisen ihmisen ulkonäköön, ja sitä haukutaan, hyvin tyypillistä. Ja ärsyttävän tyhmää. Aikuiset ihmiset?
[/quote]
Mitä ihmeen stooria citymaastureista ja suomalaisuudesta sinä kehittelet? Samanlaisia netissä riehuvia oman elämänsä luusereita on joka maassa, katumaasturilla tai ilman.
[/quote]
Mitä itse teit muuta kuin haukuit Saarelaa? Tämän vuoden saldosi siis inhota aktivisteja? well done, toivottavasti et jatka samaan tahtiin.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 19:55"]
Toki keski-euroopassa ollaan valovuoden edellä suomalaisesta energiahysteriasta. Eikun uutta ydinvoimalaa rakentamaan vaan, eiköhän sitäkin sitten jakseta maksella vuosikymmeniä, eikä ikinä tule valmista. Suomalaisilla tuntuu olevan sittenkin ylimääräistä rahaa.
[/quote]
Että ottaa päähän ihmiset jotka aloittvat viestinsä kirjoittamalla öö. Argh. Öö öö öö öö ööööööööööö. Fiksua, vai mitä?
öö, edellä? Saksa on palannut ydinvoimasta luovuttuaan hiilivoimaloihin. Oletko tietoinen siitä kuinka monta ihmistä vuodessa kuolee hiilivoiman saasteiden takia?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 21:49"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 21:15"]
onko tämä hyvin suomalaista väheksyä aatetta ja totetuttajia? Mielestäni hän on ollut hyvinkin sankarillinen osoittaessaan mieltään vakaumuksensa puolesta. Mitä se on teiltä pois? Tuskin teistä monikaan miettii ympäristöä ollenkaan, eipä tietenkään, citymaasturi hankitaan, että omat lapset ovat turvassa. Mitä luonnosta, kunhan minulla on hyvä.
Suomessa keskitytään yksittäisen ihmisen ulkonäköön, ja sitä haukutaan, hyvin tyypillistä. Ja ärsyttävän tyhmää. Aikuiset ihmiset?
[/quote]
Mitä ihmeen stooria citymaastureista ja suomalaisuudesta sinä kehittelet? Samanlaisia netissä riehuvia oman elämänsä luusereita on joka maassa, katumaasturilla tai ilman.
[/quote]
Mitä itse teit muuta kuin haukuit Saarelaa? Tämän vuoden saldosi siis inhota aktivisteja? well done, toivottavasti et jatka samaan tahtiin.
[/quote] Lukemisen ymmärtäminen ei ole vahvuutesi.
Ja taas: on todella tyhmää esittää olettamuksia tuntemattomista ihmisistä. Teinistä se saattaa tuntua coolilta taktiikalta mutta usko pois, jos olet aikuinen, munaat itsesi ja jos olet teini, olet väsyttävä teini.
[/quote]