Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä seiskaluokkalainen poikasi tekee uutenavuotena? Tai mitä teki sen ikäisenä?

Vierailija
27.12.2013 |

Mietin vaan että onko normaalia kun oma poika aikoo valaa tinaa äipän kanssa..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on tyttö, mutta vastaan silti. Makaa varmaan sängyssä silloinkin tai katsoo kotona leffaa tai pelaa koneella.

Vierailija
2/14 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampuu meidän kanssa raketteja. Yleensä ollaan oltu hyvissä ajoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muun perheen ja vieraiden kanssa

Vierailija
4/14 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä aikoo tehdä, epäilen että ulkona kavereiden kanssa, kuten muinakin iltoina ja joudun lopulta soittamaan kotiin, kun alkaa olla liian myöhä. Tällä kertaa annan kuitenkin olla pitempään, että pääsee näkemään kaupungin ilotulituksen tms.

Meidän kaksi vanhempaa teiniä on varmaan vain kotona tietokoneella nyhväämässä. Enemmin olen huolissani niistä, kuin tuosta kartsalla pyörivästä. Kun ei ole mitään sosiaalista elämää eikä tyttö/poikakavereita... =(

Vierailija
5/14 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän ampuu veljensä ja serkkujensa kanssa jotain papatteja kuudesta lähtien. Illalla isät yhtyvät tähän joukkoon ja alkaa rakettien paukuttelu. Uusivuosi on vissiin jouluakin tärkeämpi juhla XD.

Vierailija
6/14 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee varmaan parhaalle kaverilleen, tai sitten se kaveri tulee meille. Melko sama koska välimatkaa on vaan 50 metriä ja raketit ammumme kuitenkin sen pojan kaverin perheen kanssa yhdessä.

Vierailija
7/14 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 16:50"]

No hän ampuu veljensä ja serkkujensa kanssa jotain papatteja kuudesta lähtien. Illalla isät yhtyvät tähän joukkoon ja alkaa rakettien paukuttelu. Uusivuosi on vissiin jouluakin tärkeämpi juhla XD.

[/quote]

Miten tuota voi alapeukuttaa?? Mahtavaa, että teidän poika saa viettää laatuaikaa serkkujen ja isän kanssa. Minun lapsuudessa oli juuri tuollaista!! Ja se oli parhautta ♥

Vierailija
8/14 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ömm... saako entisenä teinityttönä kommentoida? Mä vedin kavereiden kanssa kaupungissa kännejä :D Joo, olin ehkä turhan nuori.

Vierailija
9/14 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse paukuttelin raketteja poikaporukassa alkuillasta ja loppuilta perheen kanssa. Uusi satsi papatteja ja raketteja isän kanssa puolen yön aikoihin.

Vierailija
10/14 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin olin minäkin kaupungilla tuossa iässä. En tietysti tahdo samaa pojalleni, mutta tulee vaan mieleen onko ongelmia, kun ei kukaan häntä mukaansa kysele.

ap

Vierailija
11/14 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistustakaan, ei ole minun vastuulla uutenavuotena.

Vierailija
12/14 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 17:04"]

No niin olin minäkin kaupungilla tuossa iässä. En tietysti tahdo samaa pojalleni, mutta tulee vaan mieleen onko ongelmia, kun ei kukaan häntä mukaansa kysele.

ap

[/quote]

Kaupungille en seiskaluokkalaista kyllä päästäisi. Kiva että viihtyy meidän kanssa kotona. Toki meillä on myös vieraita ja kavereita sitäkäutta. Ammumme raketteja ja herkuttelemme.

Vierailija
13/14 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vietetään kotona synttäreitä uudenvuoden aattona, ystäväperhe kylässä ja perinteiset raketit. Syödään kaikkea hyvää, ehkä pelataan jotain kivaa ja lopuksi vähän niitä raketteja. Ei ole ainakaan vielä vaatinut päästä kavereiden kanssa kaupungille. Ehtiihän sitä vanhempanakin.

Vierailija
14/14 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussii naapurin Kerttua, toivottavasti kumin kanssa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan