Mitä seiskaluokkalainen poikasi tekee uutenavuotena? Tai mitä teki sen ikäisenä?
Mietin vaan että onko normaalia kun oma poika aikoo valaa tinaa äipän kanssa..
Kommentit (14)
Ampuu meidän kanssa raketteja. Yleensä ollaan oltu hyvissä ajoin.
On muun perheen ja vieraiden kanssa
En tiedä mitä aikoo tehdä, epäilen että ulkona kavereiden kanssa, kuten muinakin iltoina ja joudun lopulta soittamaan kotiin, kun alkaa olla liian myöhä. Tällä kertaa annan kuitenkin olla pitempään, että pääsee näkemään kaupungin ilotulituksen tms.
Meidän kaksi vanhempaa teiniä on varmaan vain kotona tietokoneella nyhväämässä. Enemmin olen huolissani niistä, kuin tuosta kartsalla pyörivästä. Kun ei ole mitään sosiaalista elämää eikä tyttö/poikakavereita... =(
No hän ampuu veljensä ja serkkujensa kanssa jotain papatteja kuudesta lähtien. Illalla isät yhtyvät tähän joukkoon ja alkaa rakettien paukuttelu. Uusivuosi on vissiin jouluakin tärkeämpi juhla XD.
Menee varmaan parhaalle kaverilleen, tai sitten se kaveri tulee meille. Melko sama koska välimatkaa on vaan 50 metriä ja raketit ammumme kuitenkin sen pojan kaverin perheen kanssa yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 16:50"]
No hän ampuu veljensä ja serkkujensa kanssa jotain papatteja kuudesta lähtien. Illalla isät yhtyvät tähän joukkoon ja alkaa rakettien paukuttelu. Uusivuosi on vissiin jouluakin tärkeämpi juhla XD.
[/quote]
Miten tuota voi alapeukuttaa?? Mahtavaa, että teidän poika saa viettää laatuaikaa serkkujen ja isän kanssa. Minun lapsuudessa oli juuri tuollaista!! Ja se oli parhautta ♥
Ömm... saako entisenä teinityttönä kommentoida? Mä vedin kavereiden kanssa kaupungissa kännejä :D Joo, olin ehkä turhan nuori.
Itse paukuttelin raketteja poikaporukassa alkuillasta ja loppuilta perheen kanssa. Uusi satsi papatteja ja raketteja isän kanssa puolen yön aikoihin.
No niin olin minäkin kaupungilla tuossa iässä. En tietysti tahdo samaa pojalleni, mutta tulee vaan mieleen onko ongelmia, kun ei kukaan häntä mukaansa kysele.
ap
Ei aavistustakaan, ei ole minun vastuulla uutenavuotena.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 17:04"]
No niin olin minäkin kaupungilla tuossa iässä. En tietysti tahdo samaa pojalleni, mutta tulee vaan mieleen onko ongelmia, kun ei kukaan häntä mukaansa kysele.
ap
[/quote]
Kaupungille en seiskaluokkalaista kyllä päästäisi. Kiva että viihtyy meidän kanssa kotona. Toki meillä on myös vieraita ja kavereita sitäkäutta. Ammumme raketteja ja herkuttelemme.
Meillä vietetään kotona synttäreitä uudenvuoden aattona, ystäväperhe kylässä ja perinteiset raketit. Syödään kaikkea hyvää, ehkä pelataan jotain kivaa ja lopuksi vähän niitä raketteja. Ei ole ainakaan vielä vaatinut päästä kavereiden kanssa kaupungille. Ehtiihän sitä vanhempanakin.
Nussii naapurin Kerttua, toivottavasti kumin kanssa...
No meillä on tyttö, mutta vastaan silti. Makaa varmaan sängyssä silloinkin tai katsoo kotona leffaa tai pelaa koneella.