Minkä väriset hiuksesi ovat luonnostaan (ei värjätty, sävytetty eikä vaalennettu)?
Ja onko kaikilla perheenjäsenilläsi saman väriset? Edes kaikilla sisaruksillasi jos niitä on?
Kommentit (35)
Kultaan vivahtavat tummanvaaleat, lapsena olin ihan pellavapää. Vanhemmillani ja veljelläni kaikilla tummemmat kuin minulla, en tiedä, keneltä olen nämä perinyt.
Keskiruskeat, lapsena olivat tummanruskeat. Muuten olen tavallisen suomalaisen vaaleahko, saatan palaa auringossa ja silmät on vaaleat. Äidillä on samantyylinen väritys, isällä ehkä enemmän vaaleanruskeaan vivahtavat hiukset ja voimakkaamman siniset silmät. Siskopuoli (isän puolelta) on enemmän ristiverinen.
Omaa jälkikasvua ei valitettavasti ole siunaantunut. :)
Suklaanruskeat, lämmin sävy. Äidillä on ollut nuorempana sama väri. Isä on maantienharmaa.
Tummanruskeat, kuten myös äidilläni. Lapsellani on kultaan vivahtavat tummanvaaleat hiukset.
Sanoisin että keskiruskeat. Aidillä, isällä ja isosiskolla saman väriset, pikkusiskolla vaaleammat (eri isä). Omilla lapsilla vaaleammat kuin minulla, ihan blondeja olivat pieninä, nyt on vähän tummuneet.
Vaal. ruskea, parturin mukaan sävy 6
Se perinteinen suomalainen maantienharmaa.
Oljenväriset vaaleat, auringossa kullanväriset. Juuresta hius on hieman tummempi. En värjää.
Veljelläni on myöskin vaaleat. Isälläni tummanvaalea-punertava ja äidilläni mustat.
Kukaan meistä ei värjää hiuksiaan.
Tumman kastanjanruskeat, hieman punapigmenttiä mukana.. Kahdella siskollani on vaaleat hiukset, isä ja äiti olivat tummahiuksisia.
Mulla tällä hetkellä värjäämättömät hiukset. Ruskea, jossa hiukan harmsita hiuksia seassa. Äidilläni aavistus harmaampi sävy kuin itselläni. Isäni kalju. Hänen vähäiset hiuksensa harmaita. Vanhimman veljeni hiukset aikalailla harmaat. Toisen veljen hiukset perussävyltään vaaleammat kuin minulla, eikä lähellekään niin harmaat kuin vanhimmalla veljellä.
Punaiset. Äidillä oli nuorena punaiset hiukset, mutta ne muuttuivat aikuisena ruskeiksi, ja isällä on mustat hiukset.
Isällä on tummat, veljellä aika tummat, äidillä punaiset ja minulla keskivaaleat.
Veriryhmämme täsmäävät, joten kuulun perheeseen :D
Siniset, lapsilla vihreet, isällä sateenkaaren väriset. Niin luonnollista.
Keskiruskeat. Äidillä maantienväriset, isällä mustat.
Kullan vivahteiset vaalean maantieharmaat. Mulla ei kaikki hiukset ole samanvärisiä, vaan kasvaa monen väristä ja muutama ihan mustakin hius.
Tummanruskeat, kuten äidilläni. Isällä, veljelläni ja siskollani vaaleanruskeat.
Tummahko maantienharmaa. Isälläni oli tummanruskeat hiukset, äidillä hyvin vaaleanruskeat. Veljelläni on tumma tukka kuten isällä, mutta minä sitten perin omituisen puolivälivärin. Myös silmissä: äidillä siniset silmät ja isällä ruskeat, minulla ruskehtavanvihreät.
up