Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä väriset hiuksesi ovat luonnostaan (ei värjätty, sävytetty eikä vaalennettu)?

Vierailija
07.10.2020 |

Ja onko kaikilla perheenjäsenilläsi saman väriset? Edes kaikilla sisaruksillasi jos niitä on?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/35 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultaan vivahtavat tummanvaaleat, lapsena olin ihan pellavapää. Vanhemmillani ja veljelläni kaikilla tummemmat kuin minulla, en tiedä, keneltä olen nämä perinyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiruskeat, lapsena olivat tummanruskeat. Muuten olen tavallisen suomalaisen vaaleahko, saatan palaa auringossa ja silmät on vaaleat. Äidillä on samantyylinen väritys, isällä ehkä enemmän vaaleanruskeaan vivahtavat hiukset ja voimakkaamman siniset silmät. Siskopuoli (isän puolelta) on enemmän ristiverinen.

Omaa jälkikasvua ei valitettavasti ole siunaantunut. :)

Vierailija
4/35 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer Anistonin luonnonväri.

Vierailija
5/35 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustanruskeat 

Vierailija
6/35 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaanruskeat, lämmin sävy. Äidillä on ollut nuorempana sama väri. Isä on maantienharmaa.

Vierailija
7/35 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummanruskeat, kuten myös äidilläni. Lapsellani on kultaan vivahtavat tummanvaaleat hiukset.

Vierailija
8/35 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että keskiruskeat. Aidillä, isällä ja isosiskolla saman väriset, pikkusiskolla vaaleammat (eri isä). Omilla lapsilla vaaleammat kuin minulla, ihan blondeja olivat pieninä, nyt on vähän tummuneet.

Vierailija
9/35 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaal. ruskea, parturin mukaan sävy 6

Vierailija
10/35 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se perinteinen suomalainen maantienharmaa.

Vierailija
11/35 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oljenväriset vaaleat, auringossa kullanväriset. Juuresta hius on hieman tummempi. En värjää.

Veljelläni on myöskin vaaleat. Isälläni tummanvaalea-punertava ja äidilläni mustat.

Kukaan meistä ei värjää hiuksiaan.

Vierailija
12/35 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumman kastanjanruskeat, hieman punapigmenttiä mukana.. Kahdella siskollani on vaaleat hiukset, isä ja äiti olivat tummahiuksisia.

Vierailija
13/35 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tällä hetkellä värjäämättömät hiukset. Ruskea, jossa hiukan harmsita hiuksia seassa. Äidilläni aavistus harmaampi sävy kuin itselläni. Isäni kalju. Hänen vähäiset hiuksensa harmaita. Vanhimman veljeni hiukset aikalailla harmaat. Toisen veljen hiukset perussävyltään vaaleammat kuin minulla, eikä lähellekään niin harmaat kuin vanhimmalla veljellä.

Vierailija
14/35 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaiset. Äidillä oli nuorena punaiset hiukset, mutta ne muuttuivat aikuisena ruskeiksi, ja isällä on mustat hiukset.

Vierailija
15/35 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isällä on tummat, veljellä aika tummat, äidillä punaiset ja minulla keskivaaleat.

Veriryhmämme täsmäävät, joten kuulun perheeseen :D

Vierailija
16/35 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniset, lapsilla vihreet, isällä sateenkaaren väriset. Niin luonnollista.

Vierailija
17/35 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiruskeat. Äidillä maantienväriset, isällä mustat.

Vierailija
18/35 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullan vivahteiset vaalean maantieharmaat. Mulla ei kaikki hiukset ole samanvärisiä, vaan kasvaa monen väristä ja muutama ihan mustakin hius.

Vierailija
19/35 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummanruskeat, kuten äidilläni. Isällä, veljelläni ja siskollani vaaleanruskeat.

Vierailija
20/35 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummahko maantienharmaa. Isälläni oli tummanruskeat hiukset, äidillä hyvin vaaleanruskeat. Veljelläni on tumma tukka kuten isällä, mutta minä sitten perin omituisen puolivälivärin. Myös silmissä: äidillä siniset silmät ja isällä ruskeat, minulla ruskehtavanvihreät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän