Minkä väriset hiuksesi ovat luonnostaan (ei värjätty, sävytetty eikä vaalennettu)?
Ja onko kaikilla perheenjäsenilläsi saman väriset? Edes kaikilla sisaruksillasi jos niitä on?
Kommentit (35)
Tummanruskeat ja ei ole muilla perheenjäsenillä sama, vaan lapsilla ja miehellä on vaaleanruskeat/keskivaaleat.
Etupuoli päästä harmaa ja takapuoli tumman ruskea.
Tummanruskeat ja luonnonkiharat, puoleenselkään, pidän aina ”sotkunutturalla”, olen jo eläkeläinen, niin nutturalla on helpompi. Jos ovat auki niin ihmiset tulee silittelemään kiharoita ja se ei ole kivaa.
Tyttärellä on ruskeat, paksut ja suorat, pojalla oli kiharat ja ruskeat nuorena, mutta on kaljuuntunut. Parta sitten kasvaa sitäkin vilkkaammin.
Suunnilleen sellaiset kuin tällä mallilla: https://www.zalando.fi/only-onlbeatrice-life-dress-vapaa-ajan-mekko-bla…
Äidillä ja toisella sisaruksella on melko samanlaiset mutta hieman vähemmän punapigmenttiä. Isällä on lähes mustat tai mustanruskeat hiukset, toisella sisaruksella tummanruskeat.
Mulla tuollaiset hiukset, en osaa sanoa mikä väri paitsi että vaalea/kullanvivahteinen. Oli kyllä hyvä päätös lopettaa hiusten värjääminen ja antaa oman värin kasvaa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuollaiset hiukset, en osaa sanoa mikä väri paitsi että vaalea/kullanvivahteinen. Oli kyllä hyvä päätös lopettaa hiusten värjääminen ja antaa oman värin kasvaa takaisin.
Kaunis väri.
Kullanruskeat, en ole koskaan sävyttänyt. Nuorena punaruskeat. Nyt yli 50 v pitkälti muutama valkoinen.
Päältä harmaaraitaiset, latvat kuparinruskeat. Sävytetty viimeksi v 2014.
Lapsilla:1 maantienväriset, 2 kultaraitaiset ruskeat ja 1 aito blondi
Lämpimän sävyinen tummanvaalea. Äidillä on hyvin vaalea tukka, siskolla ja veljellä vaaleanruskea ja isällä ruskea.
Kullanruskeat, jotka miedosti vivahtavat punaiseen. Perheenjäsenillä sama väri, mutta muutamilla aavistuksen tummempi ruskean sävy kuin itselläni.
Tummanvaaleat kultaisella vivahteella.
Langat jo harmaat lyö elon kultainen pirta.
Vaaleat kastanjat. On punapigmenttiä, mutta ei hallitsevasti. Pidän hiukset luonnontilassa.
Turkoosit
Zinc