Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halusin kuulla "hyvää yötä" -> Avokki: "Et ole mikään universumin keskipiste"

Vierailija
27.12.2013 |

Ehkä "hieman" nipottavaan sävyyn laitoin viestin, että oisin halunnu saaha häneltä hyvänyöntoivotukset (ja muutenkin oisin halunnu kuulla miten menee ja millon hää tulee kotiin). Mies on ollu pari päivää reissussa ja mitään ei kuulu, jos minä en kysy. Sit laitoin tänään viestin ja kysyin monelta tulee kotiin jne. ja mainitsin, että ois ollu kiva saada hyvänyöntoivotuksetkin. Ja sit vastaus kuuluu, etten kuulemma ole mikään universumin keskipiste.

Oonko nyt taas loukkaantunu ihan turhasta? Miten tuo nyt tekee minusta mitään universumin keskipistettä, jos haluan kuulla rakkaaltani "hyvää yötä"?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitten on hänen universuminsa keskipiste jos puoliso ei sitä ole?

Vierailija
2/29 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas monta kertaa oot viestitelly näiden parin päivän ajan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta loukkaantuminen ole minusta kohtuutonta. Jos on ollut kiirettä tai muuten huomioiminen unohtunut, asian voi esittää kauniistikin.

Vierailija
4/29 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 13:26"]

Kuka sitten on hänen universuminsa keskipiste jos puoliso ei sitä ole?

[/quote]

Kuten sinullakin, sinä itse. Kuten aloittajallakin, hän itse. Miehellä siis hän itse.

Vierailija
5/29 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissapäivänä laitoin kolme viestiä. Illalla ennen ku kävin nukkumaan viimeisen. Eilen laitoin aamulla viestin, sit kysyin aamupäivällä vielä, että mitä hän tekee sinä päivänä ja iltapäivällä tuli laitettua yksi viesti. Sen jälkeen en laittanu enää mitään, eikä hänestäkään kuulunu mitään. Tänäänkään ei kuulunu vielä mitään, joten päätin itse kysyä, että monelta tulee kotiin. Yhtään hyvänyöntoivotusta ei oo tullu, eikä mitään muutakaan "hellittelyviestiä". Jos en ois ite laittanu mitään viestejä, tuskin oisin saanutkaan yhtään häneltä.

Kai tuo sitten on normaalia, ettei toivoteta ees hyvää yötä. :(

Vierailija
6/29 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi reps sun kanssas. Anna sen avokkis olla rauhassa edes joskus. Ystävällisenä vinkkinä vaan.

Vierailija
7/29 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstiviestin kirjoittamiseen meneekin niin hirveästi aikaa. Kuitenkin kännykkä on aina ulottuvilla.

Vierailija
8/29 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokkisi ei tykkää sinusta yhtään. Onhan nyt normaalia reissutyöstä edes soittaa kerran päivässä ja laittaa hyvänyöntoivotus. Tai... ainakin meidän avioliitossamme olisi. Meillä on tapana lähetellä ne toivotukset, vaikka toinen olisi ollut vasta 3h yövuorossa.

T: viiden lapsen mutsi 43v

Vierailija
9/29 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokki oli aika tökerö.

Mutta meillä myös näin, että miehelle ei tule mieleen laittaa mitään viestiä/väliaikatietoa saatikka hellittelyviestiä. Jos laitan viestin, jossa ei ole jollakin tavalla kysymystä mukana, ei tule vastausta. Ainoastaan jos sisältää kysymyksen, voin saada vastauksen... Eli "Hyvää yötä! Joko alat unille?" tulee vastaus. Pelkästään hyvästä yöstä ei tule. Olen tästä marmattanutkin ja alkaa olla sisäpiirin vitsi... Silti ei miekkoselle tule itse ekana laittaa mitään.

Vierailija
10/29 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo ihan tavallista, ettei viestittele reissusta vai onko ennen viestitellyt? Siis: mikä tapa hänellä on?

Vierailija
11/29 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus mikä takertuva kitisevä valittajamarttyyri tuo ap taitaa olla, ei ihme jos mies kaipaa vähän happea ja etäisyyttä. Kauhea viestikuumotus ja loukkaantumiset päälle, vaikka toinen on muutaman päivän reissussa. Jotain rajaa tuollaiseen sairaaseen läheisriippuvuuteen!

Kuinka usein mies on poissa ja kuinka kauan kerrallaan? Kauanko reissutyö on kestänyt, vai onko kyse edes työmatkasta?

Vierailija
12/29 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensireaktio otsikkoon: Nauroin ääneen!

Ok, tajuan jos loukkaannuit, mutta eikö tuon oikeasti voisi ottaa huumorilla? Pitääkö kaikesta verisesti loukkaantua ja vetää pitkää tikkua! Relaa ja kehitä huumorintajuasi? :)

Vierailija
13/29 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 13:20"]

Oonko nyt taas loukkaantunu ihan turhasta? Miten tuo nyt tekee minusta mitään universumin keskipistettä, jos haluan kuulla rakkaaltani "hyvää yötä"?

[/quote]

Minusta kuulostat ihan painajaiselta, en kovinkaan pitkään sietäisi tuollaista nalkuttavaa stalkkeria. Se että haluaisit kuulla rakkaaltasi jotain, ei tarkoita, että voit käskeä hänta sanomaan mitä sinä haluat.

Vierailija
14/29 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa kyllä. Oma mieheni soittaa aina jos on jossain poissa hyvänyön toivotukset ja sen jälkeen vielä viestillä: rakastan sinua muru, kauniita unia ...

Jotain sen tyylistä :).

Noh, meillä muutenkin jaetaan hellyydenosoituksia pitkin päivää :.

Vierailija
15/29 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Olet viestitellyt TYÖmatkalla olevalle avokillesi kolmasti joka päivä, ja nyt sitten vielä syyllistit siitä, että hän ei ollut sulle erikseen viestitellyt eilen illalla vielä hyvän yön toivotuksia?

Oikeasti, minäkin varmaan olisin sellaiseen vastannut jotain tuollaista. Hän on siellä työhommissa, eikä ehkä vaan nyt ole tyyppiä. joka tykkää viestitellä tiheästi. Meitä on moneksi, itsekin olen - vaikka olen nainen ja miestäni rakastan - enemmän sitä sorttia, että jos en ole naamatusten, en koe tarpeelliseksi vähän väliä tsekkailla, mitä puolisolle kuuluu. Kerta päivässä riittää!

Joten: anna miehen viestitellä omaan tahtiinsa, sinä omaan tahtiisi. Ja ymmärrä, että SINÄ ITSE ALOITIT ikävän kommentoinnin omalla viestilläsi, miehesi vastakommentti oli reaktio syyllistävään viestiisi.

Vierailija
16/29 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mies yleensä soittaa jos on jossain vuorokauden poissa, tai vähintään laittaa tekstiviestin, onhan tuo nyt jo outoa käytöstä, ja tuo loukkaava vastaus on todella outoa.

Kyllä minä joskus laitan miehelle viestiä yövuoroon, ja mies vastaa hyvin lyhyesti jos on kiirettä, jos esim. minä ja/tai lapset sairaana tms. erikoista, mies soittaakin töistä, oli yö- tai päivävuoro.

Jos mun mies sanoisi kuten ap:n, niin kyllä avioero olisi jo tosi lähellä, jos asenne on tuo, niin ei voi kovin paljon rakkauttakaan olla, ja mitä sitä on naimisissa jos ei rakkautta enää ole.

Vierailija
17/29 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin pitää olla handussa 24/7, jalkahierontaa antaa, kokata loistavat ateriat, timantteja, timantteja ostaa, synnyttämään pitää mennä käsi kädessä, ja jopa huohottaa ja ponnistaa yhdessä....voi prkl, mitä uudisavutonta porukkaa, "kun hyvää yötä pitää joka ikinen ilta lässyttää" ja iltasatukin kai lukea, voivoi...

Ihmetyttää nykylassukat tällaista itsenäistä ja omin päin toimeen tulevaa merenkulkijan puolisoa, joka on synnyttänyt ja hoitanut kaiken muunkin ilman jatkuvaa tekstarien piippailua. Eikä ole ollut mitään päivän poissaoloja reissussa, eikä kahtakaan, vaan kolmekin kk saattoi mennä. Eikä soiteltu kuin kerran/kk, kun halusin itse niin. Hellyyttä ja rakkautta pitää olla, mutta ei silti tarvitse hengiltä kuristaa. Antakaa nyt herrajumala edes joskus toisen omissa oloissaan henkäistä!

Vierailija
18/29 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä nyt ei ollut mikään työmatka ja en mielestäni häirinnyt kohtuuttomasti. En kuitenkaan kertonut, mitä näissä kaikissa viesteissäni luki. Kysyin tasan kerran, että mitä aikoo tehdä sinä päivänä. Jos tuo nyt on liikaa utelua, niin huhhuh. Muut viestit olivat lähinnä muita asioita, ei mitään kyselyä ja utelua.

Mutta juu mitäpä miehet romantiikasta tajuaisivatkaan.

Vierailija
19/29 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 14:09"]

Kyseessä nyt ei ollut mikään työmatka ja en mielestäni häirinnyt kohtuuttomasti. En kuitenkaan kertonut, mitä näissä kaikissa viesteissäni luki. Kysyin tasan kerran, että mitä aikoo tehdä sinä päivänä. Jos tuo nyt on liikaa utelua, niin huhhuh. Muut viestit olivat lähinnä muita asioita, ei mitään kyselyä ja utelua.

Mutta juu mitäpä miehet romantiikasta tajuaisivatkaan.

[/quote]

Ok, sorry, luulin sun miehesi olleen työmatkalla, jos oli kerran jouluna poissa kotoa.

Mutta joka tapauksessa: SINÄ itse kiukkusit hänelle, hän vastasi siihen samalla mitalla.

Mieti nyt, onko miehesi ehkä vaan tyypiltään sellainen suomalainen mies, joka ei liikoja puhu tunteistaan ja lepertele lämpöisiä. Useimmat miehet ovat sellaisia, osoittavat tunteensa teoin eikä sanoin.

Eli pelkästään tuon takia EN repäisisi palttootani, antaa miehen olla jäyhä ja harvasanainen. Kunhan on uskollinen ja pitää sitten hyvänä, kun taas nähdään. Eikös se nyt kumminkin ole tärkeämpää kuin tiheä tekstailu?

16

Vierailija
20/29 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on jonkunasteinen riita käynnissä (jonka ehkä itse olet aloittanut nipotuksella), joten ihan tavanomaista että ihmiset ei sano nättejä asioita, vaan jotain muuta.

Ei kaikki halua pitää joka päivä/vuorokauden hetki yhteyttä. Onko aina samanlainen, onko aina ollut samanlainen? Oletko alunperin ihastunut toisenlaiseen mieheen (hän muuttunut) tai itse kuvitellut ihastumisen kohteesi erilaiseksi. Mies on kyllästynyt sun ripustautumiseen?

Tai sitten on pettämässä, ja häiritset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi