Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sosiaalityön opiskelu kannattaako?

Vierailija
07.10.2020 |

Olen päälle nelikymppinen sairaanhoitaja, joka haluaa vaihtaa alaa. Sosiaalityö kiinnostaa ja olen ajatellut hakea ensi vuonna. Kokemuksia kuulisin mielelläni. Aion hakea Helsinkiin, joskin tiedän, että sinne ei ainakaan helpointa ole päästä. Eli kertokaapas kokemuksianne jo valmistuneet ja vielä opiskelevat!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ap vielä täällä. Sen verran lisään, että sosionomin koulutus ei kiinnosta, sillä olen nimenomaan kiinnostunut enemmän tieteellisestä puolesta.

Vierailija
2/5 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä päälle nelikymppinen sosiaalityöntekijä, joka valmistui juuri. Alalla on erinomainen työllisyys 100% ja sairaanhoitajia paremmat palkat. Itsenäinen työ toimistoaikaan, nykyisin lähes kokonaan etänä. Kannattaa hakea muuallekin kuin Helsinkiin. Opoiskelu on monimuotoa ja näin korona-aikaan tuskin tarvitsee lainkaan käydä kampuksella. Itse valmistuin Kuopiosta, asuin koko ajan Helsingissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tieteellisyys kiinnostaa, niin mikset valitse yhteiskunta- tai sosiaalipolitiikkaa? Sosiaalityön pitäisi olla yamk-tutkinto.

Vierailija
4/5 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistolla joo. Amk ei

Vierailija
5/5 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tieteellisyys kiinnostaa, niin mikset valitse yhteiskunta- tai sosiaalipolitiikkaa? Sosiaalityön pitäisi olla yamk-tutkinto.

Sosiaalityö on juridiikkaa, psykologiaa ja yhteiskuntatieteitä kombinoiva itsenäinen tieteenalansa, ei mitään amk -huttua.