Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten miesmaku ja miesten naismaku

Vierailija
07.10.2020 |

Tässä hieman huvittuneena luin tämän palstan viestiketjua, jossa irvailtiin sille, kun miehet hakevat itseään nuorempaa naisseuraa ja, että pysyisivät vain niissä oman ikäisissä naisissa.
Sitten oli toinen ketju, jossa kysyttiin jotain siihen malliin, että ketä julkkista panisit? Tässä kohtaa huomio kiinnittyi siihen, että valtaosa naisten fantasioista keskittyi sellaisiin 35-60-vuotiaisiin julkkismiehiin, jolla oli nimenomaan poikamaisimmat vuodet takana ja vastaavasti kertynyt tiettyä miesmäisyyttä ja iän tuomaa charmia. Ei siellä paljon näkynyt mitään 25-vuotiaita Justin Piipereitä toivelistalla. Vähän veikkaan, että tähän kyselyyn vastasi aika paljon muutkin kuin vain ne viisikymppiset naiset, jotka muutoinkin lienee tällä palstalla vähemmistössä.
Näissä asioissa on nyt jotenkin aika suuri ristiriita.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen 21v nainen ja musta miehet rupsahtaa kyllä ihan täysin täytettyään 30. Lihovat ja muutenkin iho ei ole enää sellainen nuorekkaan sileä. Kasvattavat vielä parran lisäksi ja jotkut alkavat jopa kaljuuntumaan tai harmaantumaan kolmikymppisenä. Myös testotasot laskevat reilusti miehillä jo kolmikymppisenä. Harmi. Kyllä miesten viimeinen käyttöpäivä menee aikasin, mielestäni aikaisemmin jopa kuin naisilla.

Tää on niin selvä Ikis että naurattaa.

Ja mammat peukuttaa. Kumma kun oikeassa elämässä +30v miehillä on hyvin vientiä.

Vierailija
42/42 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä olen 21v nainen ja musta miehet rupsahtaa kyllä ihan täysin täytettyään 30. Lihovat ja muutenkin iho ei ole enää sellainen nuorekkaan sileä. Kasvattavat vielä parran lisäksi ja jotkut alkavat jopa kaljuuntumaan tai harmaantumaan kolmikymppisenä. Myös testotasot laskevat reilusti miehillä jo kolmikymppisenä. Harmi. Kyllä miesten viimeinen käyttöpäivä menee aikasin, mielestäni aikaisemmin jopa kuin naisilla.

Tää on niin selvä Ikis että naurattaa.

Ja mammat peukuttaa. Kumma kun oikeassa elämässä +30v miehillä on hyvin vientiä.

Mistä kumpuaa ”en saa naista” postaukset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi