Nyt meni anoppi liian pitkälle!!
Viimeinen kerta kun lähden anopin kanssa enää yhtään mihinkään! Meidän perhe, miehen siskon perhe ja anoppi oltiin joulu anopin mökillä. Ja mitä tekee tämä RAKAS ANOPPINI!? No ottaa hitto vie ilman lupaa mun pikkuhousut ja jättää ne omat Sloggi maxit tilalle, kun sen uus ukko oli tulossa käymään siellä kans ja "enhän minä nyt näillä omillani kehdannut hänen kanssaan saunaan mennä"!!
Oli niin oksettavaa löytää ne saakelin paskarantuiset kalsarit sieltä omasta laukustani!! Kai nyt olisi voinut tyttäreltään lainata eikä minulta!?
Kyllä oli kuulkaas kiva olla anopin kaksi numeroa liian isoissa kusikalsareissa loppu joulu! Oli viimeinen kerta kun otan vara pikkareita mukaan enää ikinä!! Eipähän pääse anoppi ottamaan niitä!
Kommentit (43)
Tää on niin av:ta. Heti aletaan provoksi syyttään.
Ei todellakaan ole provo! Ja sitä paitsi, nyt mies itkee sohvalla, kun ei saanut koko jouluna. Normaalia?!?
Toi nyt on ihan normaalia, että mies murjottaa!
Sun anoppi ei kuitenkaan pilannut lasten joulua älyttömillä joululahjoilla, antanut liian vähän joululahjarahaa tai pahoittanut sun mieltä jouluviestillä, jonka pohtimiseen tarvittiin kaikki AV:n anoppitulkitsijat.
Ens kerraksi hankit niitä puuterinvärisiä mummopöksyjä, niin ei tee anopin mieli lainailla. Unohtuu mieheltäskin ylenmääräiset seksihalut, kun alat niitä käyttää.
Ai jestas! Tää oli tän joulun paras ketju! Nauran kyyneleet silmissä täällä =DD Kiitos ap, olet hulvaton!
Paras provo aikoihin,olisi sopinut hyvin AV-mamma joulutarinaan käänteeksi :)
Tämä oli absurdein lukemistani tämän teeman aloituksista. Pitäisi koota aiheesta kirja, juuri samalla otsikolla: "Nyt meni anoppi liian pitkälle".
Mutta tätä stooria pitäisi vielä vähän hioa. Ainoastaan täydellinen perverssi laittaisi anoppinsa likaiset alushousut jalkaansa. Mitä me keksittäisiin selitykseksi, jotta mininän toiminta tuntuisi luontevalta? Olisiko hän mummofetissistä kärsivä kaappilesbo?
Ap, kuinka kauan olette olleet yhdessä? Oletteko naimisissa?
Mun mielestä vaikuttaa siltä, että sut on nyt hyväksytty sukuun! Tosi paljon onnea!
Käsittääkseni joissai osin Suomea kalsareiden vaihtaminen perheen matriarkan kanssa on kuin initaatioriitti, jonka jälkeen olet osa sukua. Meillä tää tapahtui anopin kanssa juhannuksena. (Oltiin menty juhannuksena 2008 naimisiin eli vähän kuin 5-vuotishääpäivään liittyvä huomioiminen anopin puolelta.)
Tosi kivastihan toi kävi teillä, vaikka aluksi saattoikin hämmentää! Siis jos ei paikalliset tavat ole aiemmin olleet tuttuja.
Eipä ole mun miestäni mummokalsaritkaan poissa housuista pitänyt, mikä nynny se sun miehes oikeen on?
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 00:22"]Harvoin mulla päivisin on hameen kanssa pikkareita ja olin ajatellut, että pidän siellä pitkää mekkoa koko ajan. No mä olin unohtanut sen mekon sitten kuitenkin kotiin, niin mun oli pakko ne anopin kalsarit laittaa päivällä ja vaikka kuinka yritin ne illalla ottaa hienovaraisesti pois, mutta mies aina näki ne siinä makkarin tuolin kaarella! Ei varmasti seisois tiedänkään miehillä, jos oman äidin paskarantuiset sloggit olisi vieressä!!
[/quote]
Mikset mieluummin laittanut jalkaasi niitä omia likaisia pikkareitasi?? Miksi ehdottomasti mieluummin valkkasit ne anopin paskaset seksintappopöksyt?
Hei mä olen se, joka ehdotti tätä anoppi- sloggi maxi -provoa
:)))
täällä nro kakkonen...
http://www.vauva.fi/keskustelu/3905422/ketju/koitan_keksia_kunnon_provoa_mutta_en_ole_onnistunut
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 02:38"]
Hei mä olen se, joka ehdotti tätä anoppi- sloggi maxi -provoa
:)))
täällä nro kakkonen...
http://www.vauva.fi/keskustelu/3905422/ketju/koitan_keksia_kunnon_provoa_mutta_en_ole_onnistunut
[/quote]
jostain syystä linkki ei toimi, mutta tuon ketjun viimeinen viesti on kirjoitettu puolenyön aikaan... löytyy ehkä edelliseltä sivulta.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 02:26"]Eipä ole mun miestäni mummokalsaritkaan poissa housuista pitänyt, mikä nynny se sun miehes oikeen on?
[/quote]
Joo, sama meillä! Niistä mahanröllykkää litistävistä maksipöksyistä mun mies ihan villiintyy. Melkein nolottaa, kun se on silloin erityisen äänekäs, ettei yökyläreissuille kehtaa niitä mukaan ottaakaan.
Mä olisin mielummin kommandona kuin laittaisin anopin pikkuhousut jalkaan, vaikka olis puhtaatki :D
Haluaisin tietää mitä se anti itse kullekin joululahjaksi?
Ihmisen mieli on sairas ja tylsistynyt, kun tällaisia tarinoita nettiin keksii.
Joopa joo, olisit nyt miettinyt vähän tarkemmin tämän provon.