TAAS SE NAAPURI YSKISKELEE PITKIN RAPPUA
Mikä ihmisiä vaivaa? Tajuavatko he, että nyt on PANDEMIA?!? Vois yskiä hihoilleen tai edes käydä siivoamassa jälkensä, jos eivät kykene hallitsemaan itseään. Siis voi voi...
Rasittaa... :(
Kommentit (26)
Ihan vaan sinullekin tiedoksi, että on paljon muitakin syitä kuin korona miksi ihminen voi yskiä. Ihan jo vaikka allergia tai joku krooninen sairaus.
Meillä yksi naapuri niistää maahan. On tehnyt sen roskakatoksessa, ulko-oven edessä, pihalla ja kerran kuulin sen äänen hissistä, ennen kuin ovet aukenivat, ja hän tuli hissistä ulos. Toiminta on jatkunut samanlaisena korona-ajan.
Onkohan tälläkin palstalla about 10 jotka näitä korona alotuksia tekee, sillä näihin ei törmää on ikinä livenä.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tälläkin palstalla about 10 jotka näitä korona alotuksia tekee, sillä näihin ei törmää on ikinä livenä.
Taidat itse olla syyllinen. Laitaisit pari maskia päälle, olet ongelmallinen supertartuttaja...
Terveisin ALOITTAJA........
Asutaankohan me samassa rapussa.
Ja terveisiä koronohullumeuhkaajille, olen inhonnut välinpitämätöntä tautien levittämistä aina.
Tuokin naapuri yskii aina juuri ennen kuin astuu sisään asuuntoonsa, tai juuri ulos tultuaan. Varmaan juuri joku koronahulluista meuhkaaja.
Vierailija kirjoitti:
Meillä yksi naapuri niistää maahan. On tehnyt sen roskakatoksessa, ulko-oven edessä, pihalla ja kerran kuulin sen äänen hissistä, ennen kuin ovet aukenivat, ja hän tuli hissistä ulos. Toiminta on jatkunut samanlaisena korona-ajan.
Mistä alapeukut? Tämä on totisinta totta.
Mistä tiedät, ettei yski hihaansa siellä rapussa?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, ettei yski hihaansa siellä rapussa?
Minulla on korvat
Olen ap
Etuovi.com
Oikotie.fi
Sieltä omakotitaloa valitsemaan!
Vierailija kirjoitti:
Etuovi.com
Oikotie.fiSieltä omakotitaloa valitsemaan!
kysyourself.com
Sieltä todellisuuttasi muuttamaan.
T: AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etuovi.com
Oikotie.fiSieltä omakotitaloa valitsemaan!
kysyourself.com
Sieltä todellisuuttasi muuttamaan.
T: AP <3
Totuusko kirpaisee?
Miksi et muuta omakotitaloon ja mieluiten metsän keskelle, jos aikasi kuluu lähinnä naapureiden vahtaamiseen ja sen harmittelemiseen?
Jos on ongelma x, niin eikö sellainen kannata ratkaista? Asiat eivät jupisemalla muutu.
Naapurillasi on oikeus yskiä ihan rauhassa. Ongelma on enemmänkin sillä, joka käyttää aikansa rappukäytävän tai seinien kuuntelemiseen ja vieläpä kirjoittelee aiheesta. Sellaisella on liikaa aikaa ja liian vähän tekemistä selvästi. Jos on todella vaikeaa elää omaa elämäänsä kollektiivisessa asumismuodossa (kerros- tai rivitalo), niin kannattaa muuttaa omakotitaloon.
Hanki työtä, joku hyvä harrastus ja parisuhde, niin tarve seurailla naapureita vähenee. Tai muuta maaseudulle.
minäpä se näin ku toissapäivänä muuan ukkeli räkäsi kadulle
oispa niiiiin teheny mieli työntää sanko ja rätti kouraan ja käskeä hinkkaamaan räkä pois
!!!!!!!!!
🤯
Yhdessä kerrostalossa joku oli tänään pärskäissyt hissin oveen 20cm x 15cm roiskealueen. Kerrostalossa asuu enimmäkseen köyhiä, haisevia, meluisia ja ongelmaisia, joten eipä yllätä. Toisaalta voihan olla, että muut refleksit ei roiskijalla pelaa.
Kaikki räkijät vois ampua, koska niillä on limaa aivojen tilalla.
Mä oon toi naapuri. Mulla on korona joka yskittää, sori siitä.
Nyt sä et voi enää ikinä poistua kotooltasi jos se koko ajan (taas) yskii pitkin rappuja.
Älä käy typeryus naapuriin kiinni edes hississä edes koronaaikaan ellet halua että desinfioidaan kovemmila aineilla?
Ensin mua suututti ja ahdisti kotonahullut.
Nykyään vaan nauran 😂