Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Torissa rasittavia tyyppejä ovat sellaiset

Vierailija
07.10.2020 |

Jotka laittavat heti ekassa viestissä, että annapa puhelinnumero, niin sovitaan tarkemmin (mitä ikinä ilmoitus koskeekaan.) ööö no en anna ventovieraalle numeroa käskystä, vaikka prepaid onkin. Kyllä ensin haluan tietää, että tyyppi vaikuttaa asialliselta ja hinnasta on yksimielisyys 😑

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoutuksistani voi hieman fiksumpi päätellä, että olen nainen. Jostain kumman syystä tulee tunne, että numero on sen takia kamalan tärkeä. Jos ilmoittajan nimenä olisi vaikka Tony, niin tuskin tulisi tuollaisia annapanumeroniinkatsellaan-viestejä😑

Vierailija
2/12 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoituksistani*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi kyllä minä silloin tällöin annankin numeron helposti, mutta silloin minulla on vahva fiilis tyypistä, että hän on täysjärkinen ja pitää lupauksensa. Ei henkilöllisyyttäni voi kuitenkaan päätellä yhtään mistään, joten vaarassa en ole. En vain pidä siitä, että ekassa viestissä käsketään, että annapa numero.

Vierailija
4/12 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut noin päin mutta niin on että soitappa mulle numeroon niin jutellaan. Tavallaan ymmärrän jos on paljon kysymyksiä tai haluaa tingata tai mitä vaan, että on helpompi puhua kuin kirjoittaa pitkää viestiä. Ja noin päin minusta ok, että soita mulle.

Vierailija
5/12 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v tuu mitä tärkelijöitä!! Ihan niin kuin se maailma pyörisi teidän pimpsojenne ja puhelinnumeroittenne ympärillä!!

Kuka nyt jaksaa sähköpostin kautta neuvotella hintaa. Kestäisi varmaan päiviä.

Kyllä sitä saa olla aika keh ari jos ei voi jotain prepaidia laittaa suoraan ilmoitukseen. Niin minä itse tein. Nolla ongelmaa.

Vierailija
6/12 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoutuksistani voi hieman fiksumpi päätellä, että olen nainen. Jostain kumman syystä tulee tunne, että numero on sen takia kamalan tärkeä. Jos ilmoittajan nimenä olisi vaikka Tony, niin tuskin tulisi tuollaisia annapanumeroniinkatsellaan-viestejä😑

Entäs jos nimi on ali, mehdi, miguel tai tyron?

Vierailija
7/12 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tullut noin päin mutta niin on että soitappa mulle numeroon niin jutellaan. Tavallaan ymmärrän jos on paljon kysymyksiä tai haluaa tingata tai mitä vaan, että on helpompi puhua kuin kirjoittaa pitkää viestiä. Ja noin päin minusta ok, että soita mulle.

Minä en todellakaan soittaisi ventovieraalle käskystä. Jos osaa lähettää sen ensimmäisen viestin torissa, ei ole vaikeaa lähettää muutama muukin. Sitten voidaan sopia, että toinen soittaa, jos se on molemmille ok. V..ttaa tuollaiset ihme dik.taat.torit, jotka tulevat vain ilmoittamaan, että nyt tehdään näin, että sinä annat numerosi tai homma ei etene.

Vierailija
8/12 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/12 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi v tuu mitä tärkelijöitä!! Ihan niin kuin se maailma pyörisi teidän pimpsojenne ja puhelinnumeroittenne ympärillä!!

Kuka nyt jaksaa sähköpostin kautta neuvotella hintaa. Kestäisi varmaan päiviä.

Kyllä sitä saa olla aika keh ari jos ei voi jotain prepaidia laittaa suoraan ilmoitukseen. Niin minä itse tein. Nolla ongelmaa.

Ööö, minä en sattumoisin halua jatkuvasti vaihdella numeroani. Minulle tulee kotiinkuljetuksia, saattaa tulla työhaastattelukutsuja, työkeikkatarjouksia ja lisäksi muistan ulkoa nykyisen numeroni enkä v..ssakaan jaksa nyt opetella uutta 😑 İDİOOȚŤI!!!!!!!! Kaikki ei pyöri random torityyppien navan ympärillä enkä minä jakele tietojani käskystä yhtään kenellekään.

Vierailija
10/12 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei tiedä millainen häirikkö toinen saattaa olla, ja minä en ota sitä riskiä, että joudun vaihtelemaan numeroa jatkuvasti 😑 Eri asia, jos HALUAN vaihtaa numeron.

Vierailija
11/12 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on taas ongelmat. Ei kannata käyttää toria, jos pelkää kommunikoida vieraiden ihmisten kanssa. Osta tavarasi kaupasta.

Vierailija
12/12 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on yli 35-vuotias nainen, niin on täysin turhaa pelätä mitään "häiriköitä". Juna meni jo.