Annoin miehelle synttärilahjaksi hedelmäkorin, ei ole koskenut siihen viikkoon
Osoittaako mieltään? Hedelmäkärpäset pörrää jo. Pakko myöntää että olen loukkaantunut.
Kommentit (14)
Ei vissiin ollut sitten ihan nappiin se lahja? :O
Oikeasti? Vaikea uskoa että kukaan on niin tollo että ostaa miehelle hedelmäkorin lahjaksi.
Mun mies syö mun ruuat kun tulee käymään. Jos itse syön leipää hänen luonaan, tulee siitä valitusta ja joskus häätö.
Tee miehelle jäynä, piilota sinne hedelmien alle muutama kalja. Sitten suurieleisesti miehen nähden keräät ne hedelmät pois, otat kaljat ja röhnähdät tyytyväisenä sohvalle niiden kanssa. Kun tulee kerjäämään kaljaa, sanot ettei se kelvannut sulle, joten on nyt minun.
Jos olisi vegaani olisitko ostanut korin lihaa? Entä toisinpäin oletko vegaani, mutta hän ei ja hän olisi ostanut tuon lihakorin?
Tai jos et pidä kokkauksesta, pikemminkin välttelet, hän ostaisi sinulle sarjan kattiloita ja pannuja.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies syö mun ruuat kun tulee käymään. Jos itse syön leipää hänen luonaan, tulee siitä valitusta ja joskus häätö.
Mitä?
Vierailija kirjoitti:
Älä valita. Mies on köyhä.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Pelottaako yksinolo vai miksi katsot tuollaista?
Pese Se niin jospa sitten haluaisi.
Osta ensi kerralla kaljakori, ei varmasti kärpäset pörrää ympärillä.