Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys niille, jotka tietävät (rasva)luomista!

Vierailija
07.10.2020 |

Eli minulta poistettiin rasvaluomi noin 3 kk sitten rengasveitsellä. Arpi on parantunut, mutta poistetun luomen tilalle on tullut epämääräinen, tumma luomi. Uusi luomi on ihan erimuotoinen kuin poistettu luomi eikä se ole koholla, joten siitä ei sinänsä ole haittaa. En tiedä, onko ihossa oleva luomi poistetun luomen "juuri", koska en nähnyt kohtaa pariin viikkoon luomen poiston jälkeen. Toinen vaihtoehto on, että siihen on jo nyt kasvanut uusi luomi.

Onko kellään muulla käynyt vastaavaa rasvaluomen poiston jälkeen tai osaisiko joku sanoa, mistä voi olla kyse ja tarvitseeko lähteä lääkäriin näyttämään?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

varaa hoitajalle aika, ohjaa sitten lääkärille jos on tarve.

Vierailija
2/12 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole rupi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole rupi.

Ei ole rupi, iho on ihan sileä päältä päin. -ap

Vierailija
4/12 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole rupi.

Ei ole rupi, iho on ihan sileä päältä päin. -ap

Mulla yksi poltettu luomi: ei jostain syystä poistanut syvältä ja jäi vaalpunainen "juuri" näkyyn.

Vierailija
5/12 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta poistettu vuosi sitten rasvaluomi eikä uutta ole tullut tilalle. Ymmärsin, että luomi saattaa ilmaantua uudestaan, mutta eiköhän se olisi väriltään ja muutenkin samanlainen. Kävisin näyttämässä lääkärillä.

Vierailija
6/12 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta poistettu vuosi sitten rasvaluomi eikä uutta ole tullut tilalle. Ymmärsin, että luomi saattaa ilmaantua uudestaan, mutta eiköhän se olisi väriltään ja muutenkin samanlainen. Kävisin näyttämässä lääkärillä.

Poistettiinko luomi rengasveitsellä? Itse sain myös leikkauksessa sellaisen käsityksen, että luomi voi joskus kasvaa takaisin, mutta että näin pian leikkauksesta? -ap

Vierailija
7/12 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita kokemuksia/arvioita? -ap

Vierailija
8/12 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kasvoi uusi luomi entisen tilalle. Poistettiin juuri tuollaisella rengasveitsellä.

Vierailija
9/12 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mulla sama juttu. Poistettuun rasvaluomeen tulee aina uusi. Mulla on kotikeino ja hyvä sellanen eli omenaviinietikka. Laita sitä luomeen aamuin illoin ja silloin milloin viitit. Luomi kuivaa ja voit nakertaa sen pois. Toimii tosi hyvin, nyt on uusi luomi poistumisvaiheessa. Luomet on vaarattomia ja uutta ei tule niin nopsaan kuin lääkärin käsittelyssä.

Vierailija
10/12 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kasvoi uusi luomi entisen tilalle. Poistettiin juuri tuollaisella rengasveitsellä.

Oliko luomi samanlainen (muoto,väri) kuin poistettu? -ap

Vierailija
11/12 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/12 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile omenaviinietikkaa. Mullaoli päässä rasvaluomia ja sain ne pois tuolla etikalla. Kärsivällisyyttä sen käyttö täytyy uusia päivittäin. Kestää muutaman viikon ja luomet ovat poissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän