Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset!! Millainen miehen pitäisi olla teille

Vierailija
26.12.2013 |

Olen vapaa alle nelikymppinen mies jolla on kaksi lasta, mutta en oikein osaa etsiä naisseuraa. En ole mikään malli enkä mallin mitoissa, olen aikalailla normaali ikäiseni mies ja en ole ilmeisesti kauhean rumakaan. Etsin itselleni seuraksi normaalia suomalaista naista.

eli millaisen miehen haluaisitte itsellenne naiset?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat sanomalla, ettet osaa etsiä naisseuraa?

Vierailija
22/38 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisestä liitosta erottiin sovussa yhteisellä päätöksellä ilman dramatiikkaa. Tuota että on lapsia olen itsekin joskus miettinyt että olisiko se syy siinä ja monelle varmasti onkin. Toki etten omiani vaihtaisi mihinkään ikinä, ja lapsilleni en hae hoitajaa huollan kyllä itse ne. Ehkä on vain parempi olla yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton, hyvässä kunnossa, aktiivinen, mielellään työssäkäyvä.

Vierailija
24/38 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat kyllä sympaattiselta. Mutta onko susta koskaan tuntunut siltä, ettei se oikein etsimällä löydy, tai heh, on varmaan :) Mutta siis pystytkö alkaa tehdä vielä jotain oman itsesi tyytyväiseksi tekemiseen ja yhtäkkiä saatat huomata, että se mukava nainen on ilmestynyt vierellesi? 

Mä olen aina silleen löytänyt kivoja kumppaneita. t. 4

Vierailija
25/38 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua harmittaa tällä hetkellä, jokin muu kuin se ettei sinulla ole naista.

Vierailija
26/38 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 15:21"]

Edellisestä liitosta erottiin sovussa yhteisellä päätöksellä ilman dramatiikkaa. Tuota että on lapsia olen itsekin joskus miettinyt että olisiko se syy siinä ja monelle varmasti onkin. Toki etten omiani vaihtaisi mihinkään ikinä, ja lapsilleni en hae hoitajaa huollan kyllä itse ne. Ehkä on vain parempi olla yksin.

[/quote] Joka ikiseltä mieheltä kuulee saman selityksen eroon. Syytä haettiin, ei lopputulosta.

Vierailija
27/38 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen joka osaa  olla väärässä, eikä se rahakaan pahitteeksi ole. Jollain lailla kun osaa vielä kommunikoida selvinpäin on ihan kiva taito. Autollakin pitäis osata ajaa kun tarvisin kuskia joskus. Eikä saa olla perverssi.  

Vierailija
28/38 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aktiivinen, tykkään lähteä suunnittelematta reissuun , olen samassa työpaikassa ollut jo yli kymmenen vuotta, kotini on aina siisti, päälläni on aina ehjät puhtaat vaatteet, pukeudun siististi ja osaan käyttäytyä.

Ei minua harmita naisettomuuskaan loppujen lopuksi, mutta joskus tulee tietynlainen olo että olisi kiva ottaa joku kainaloon kun katsoo telkkaria tai illalla sängyssä puhua ennen kun nukahtaa. 

Normaalilla naisella tarkoitan sitä että osaa ajatella omilla aivoillaan löytyy tietynlaista maalaisjärkeä jne.

Vierailija
29/38 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 15:20"]

Mulle on miehen ulkonäkö tosi tärkeää. Pitää olla miehekäs, eli pitkä, raamikas ja tumma. Mulla pitää olla naisellinen olo, eli pienet ja hintelät miehet ei sytytä. Myös käytös pitää olla miehekästä, mies avaa ovet, ottaa kainaloon, huolehtii. Pitää naista niin kuin kukkaa kämmenellä. Ja on hyvä sängyssä! Huumorintajuinen pitää olla, siis oikeasti! Meidän pitää voida nauraa yhdessä Fingerporille aamuisin. Nämä tuli mulle mieleen. 33-v. tavallinen nainen olen.

[/quote]

Haluat siis poikkeuksellisen miehen, vaikka olet itse omien sanojesi mukaan tavallinen. Juuri siksi oletkin sinkku 33-vuotiaana.

Vierailija
30/38 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 15:25"]

[/quote] Joka ikiseltä mieheltä kuulee saman selityksen eroon. Syytä haettiin, ei lopputulosta.

[/quote]

no tähän on vain valitettavasti selityksenä se että aloimme entisen vaimoni kanssa seurustelemaan nuorina ja vuosien kuluessa huomasimme että meillä ei ole enää juurikaan yhteistä muuta kuin lapset, niin ja sitten seuraavalle että hoiditteko suhdetta kysymykseen niin kyllä oli lapsivapaita viikonloppuja yms. Mutta kun se vain ei aina riitä.

Vierailija
31/38 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso muna ja paksu lompakko. Muuta et tarvitse eli kerro strategiset mitat: sen pituus ja tilin saldo.

Vierailija
32/38 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 15:20"]

Mulle on miehen ulkonäkö tosi tärkeää. Pitää olla miehekäs, eli pitkä, raamikas ja tumma. Mulla pitää olla naisellinen olo, eli pienet ja hintelät miehet ei sytytä. Myös käytös pitää olla miehekästä, mies avaa ovet, ottaa kainaloon, huolehtii. Pitää naista niin kuin kukkaa kämmenellä. Ja on hyvä sängyssä! Huumorintajuinen pitää olla, siis oikeasti! Meidän pitää voida nauraa yhdessä Fingerporille aamuisin. Nämä tuli mulle mieleen. 33-v. tavallinen nainen olen.

[/quote]

Haluat siis poikkeuksellisen miehen, vaikka olet itse omien sanojesi mukaan tavallinen. Juuri siksi oletkin sinkku 33-vuotiaana.

[/quote]

En ole sinkku :) Mulla on just tuollainen mies... Ja toki olen miehelleni se erityinen nainen.

Vierailija
33/38 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 15:20"]

[/quote]

[/quote]

Tyypillinen nainen siis, eikö totta? Miehen pitää olla rikas malli vaikka itse oltaisiin rutiköyhä pullero.

Vierailija
34/38 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 15:20"]

[/quote]

[/quote]

Tyypillinen nainen siis, eikö totta? Miehen pitää olla rikas malli vaikka itse oltaisiin rutiköyhä pullero.

[/quote]Tyypillinen nainen siis, eikö totta? Miehen pitää olla rikas malli vaikka itse oltaisiin rutiköyhä pullero.

[/quote]Hassu yleistys. Mä olen mielestäni tavallinen 33-vuotias. Hoikka, himpun verran alle 170cm pitkä. Pitkät tummat hiukset, kirkkaat ja kauniit silmät. Nätti, laitettuna kaunis. Urheilullinen. Lämmin, huolehtiva, hauska. Työssäni hyvä, kunnianhimoinen. En juuri riman ylittävä, saati alittava. Saan mielestäni vaatia myös mieheltäni jotain... ja nuo mun toiveet on vielä aika helppoja. Miehekäs mies, hauska. Sellainen myös on löytynyt, joten toiveeni eivät olleet hurjan ylimitoitettuja.

Vierailija
35/38 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 15:20"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]Tyypillinen nainen siis, eikö totta? Miehen pitää olla rikas malli vaikka itse oltaisiin rutiköyhä pullero.

[/quote]Hassu yleistys. Mä olen mielestäni tavallinen 33-vuotias. Hoikka, himpun verran alle 170cm pitkä. Pitkät tummat hiukset, kirkkaat ja kauniit silmät. Nätti, laitettuna kaunis. Urheilullinen. Lämmin, huolehtiva, hauska. Työssäni hyvä, kunnianhimoinen. En juuri riman ylittävä, saati alittava. Saan mielestäni vaatia myös mieheltäni jotain... ja nuo mun toiveet on vielä aika helppoja. Miehekäs mies, hauska. Sellainen myös on löytynyt, joten toiveeni eivät olleet hurjan ylimitoitettuja.

Vierailija
36/38 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 15:41"]

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 15:25"]

[/quote]

no tähän on vain valitettavasti selityksenä se että aloimme entisen vaimoni kanssa seurustelemaan nuorina ja vuosien kuluessa huomasimme että meillä ei ole enää juurikaan yhteistä muuta kuin lapset, niin ja sitten seuraavalle että hoiditteko suhdetta kysymykseen niin kyllä oli lapsivapaita viikonloppuja yms. Mutta kun se vain ei aina riitä.

[/quote] Eli et osannut pitää vaimoasi tyytyväisenä.

Vierailija
37/38 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap, sinuako ei harmita mikään?

Vierailija
38/38 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vain tyytyä kohtaloonsa, eli juna meni jo kun itse hyppäsi liian aikaisin kyydistä. Sama tilanne ja jälkiviisaana voin todeta, että olisi pitänyt yrittää vaan kovemmin olemassa olevaa jatkaa.

Hyvin vaikea on kumppania löytää enää sen jälkeen kun elämä on asettunut uomiinsa muilta osin. Ei sitä ainakaan täältä löydä, vaikka jatkuvasti tulee uusia aloituksia aiheesta. Itsekin olen laittanut tänne someen jos jonkinlaista täkyä.

Jos mulla olisi rohkeutta, kysyisin kadulla, kaupassa, kirjastossa, elokuvissa jne. tapaamiltani mielenkiintoisen ensivaikutelman tekemältä henkilöltä että lähdetkö kahville hetkeksi rupatteleen. Tai jotain muuta yhtä "fiksua". Saa käyttää vapaasti.

Itsenäisesti yritän elellä nykyään, jos kohdalle sattuu lottovoitto tai muu törmäys niin tulevaisuus sen näyttää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme