Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys miehille, jotka olette pettäneet tai aikeissa pettää:

Vierailija
26.12.2013 |

mikä on suurin syy tähän?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 11:51"]

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 11:42"][quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 11:36"]

Seksiaddiktio, heikko itseluottamus ja tyytymättömyys seksielämään kumppanin kanssa. Noin tiivistetysti. Kysy lisää, jos tahdot.

[/quote]

Miksi olet tyytymätön seksielämään kumppanisi kanssa? Mitä ulkopuoliset seksisuhteet tuovat elämääsi lisää? ap

[/quote]

En siis petä enää eli puhuin menneisyyden suhteistani, joissa petin. Tyytymättömyys seksielämään suhteessani oli pettämisen syistä vähäisin, mutta olin tyytymätön siihen, etteivät taipumuksemme kohdanneet. Olisin halunnut kokeilla asioita, joita kumppani ei halunnut. Turhautti tukahduttaa osaa halustani ja mennä aina naisen ehdoilla. Ulkopuolisissa suhteissa sain kokea rohkeampaa ja monipuolisempaa seksiä pidättelemättä itseäni. Mutta kuten sanoin, kaikki tuo oli vähäisin syy pettää.

[/quote]

Ok, kiitos kun vastasit. ap

Vierailija
22/31 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan pettäminen johtunut seksin puutteesta. Vaikka seksi oli hyvää

ja sitä oli riittävästi, niin jotenkin ei vaan kemiat kohdannu.

Eli mun mielestä koko paketti pitää olla kunnossa ja kemiat kohdallaan, että

suhde kestää.

m40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi tietää myös miksi pettää eikä vaan rehellisesti erota (jos esim. suhde on huono tai kemiat ei kohtaa)?

Vierailija
24/31 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miehet haluavat syödä ja säästää kakun. Pitää mukavan ja huolehtivan vaimon joka ei anna ja saada seksiä satunnaiselta joltain josta ei kuitenkaan haluta mitään sen enempää. Eikö onnistuisi etsiä nainen, jonka kanssa molemmat asiat luistaisi. Pettäjä loukkaa montaa.

Vierailija
25/31 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan nuorempana pettänyt, mutta kun kukaan ei antanu.

Nykyisinkin elän puutteessaa, mutta ei kiinnosta juosta vieraan pillun perässä.

t. mies

Vierailija
26/31 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin suhteessa, jonka loppuvaiheessa en enää arvostanut naista.

Vierailija
27/31 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolta ei saanut ja tuntui muutenkin todella etäiseltä.

Vierailija
28/31 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä petin pääasiassa siksi, että itseluottamukseni oli todella surkea, pidin itseäni rumana ja vastenmielisenä ja olin aivan ihmeissäni, kun naiset halusivatkin minua.

Pysyin yhdessä siksi, että rakastin naistani ja halusin elää hänen kanssaan ja toivoin joko muuttuvani itse tai että hän muuttuisi. Lopulta jatkuva pettäminen sai mut inhoamaan ja vihaamaan itseäni niin paljon, että tein ainoan rehdin teon siinä tilanteessa ja jätin naiseni.

En halua ajautua siihen itseinhon ja valehtelun kierteeseen enää koskaan.

Vierailija
29/31 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ollaan nyt sellaisen kysymyksen äärellä, mihin ei taida

vastausta löytyä! Jokainen ihminen, suhde, elämäntilanne ym. ym. on

niin erilaisia, että jos tämän asian joku joskus ratkaisee, niin hän on guru!

Vierailija
30/31 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 14:07"]Minä petin pääasiassa siksi, että itseluottamukseni oli todella surkea, pidin itseäni rumana ja vastenmielisenä ja olin aivan ihmeissäni, kun naiset halusivatkin minua.

Pysyin yhdessä siksi, että rakastin naistani ja halusin elää hänen kanssaan ja toivoin joko muuttuvani itse tai että hän muuttuisi. Lopulta jatkuva pettäminen sai mut inhoamaan ja vihaamaan itseäni niin paljon, että tein ainoan rehdin teon siinä tilanteessa ja jätin naiseni.

En halua ajautua siihen itseinhon ja valehtelun kierteeseen enää koskaan.

[/quote]

Lisäyksenä, että mulle se oli riippuvuus samaan tapaan kuin alkoholisti juo vaikka vihaa itseään sen vuoksi tai narkomaani vetää huumeita vaikka tajuaa tuhoavansa sillä elämänsä. Vaikka kuinka päättäisi lopettaa, tulee seuraava houkutus ja ratkeaminen, kunnes on niin pohjalla, että joko kuolee tai parantuu.

Vierailija
31/31 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pettänyt sen takia, että on upeata saada nuorta kaunista naista, joka himoaa omaa kullia. Mikä voisi paremmalta miehestä tuntua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme