Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alpakasta apu korona pysähtyi, heja Sverige!

Vierailija
07.10.2020 |

IS tänään. Hyvä ruotsalaiset, korona ei pääse soluun.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, kun meillä on just laamoja, nekö ei kelpaa?

Vierailija
2/12 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartutetaan ensin kaikille alpakoille korona ja sitten imetään niistä veret pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, heijataan sitte kun voit käydä apteekista ostamassa alpakkapillerin. Siihen voi mennä aikaa jokunen vuosi.

Vierailija
4/12 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mulla ois poroja. Miks ruottalaisten piti nuin harvinainen elukka hommata kokeiluun. Ei oo vielä sattunu alpakkaa erotusaitaan porotokan mukana.

Vierailija
5/12 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mulla ois poroja. Miks ruottalaisten piti nuin harvinainen elukka hommata kokeiluun. Ei oo vielä sattunu alpakkaa erotusaitaan porotokan mukana.

Aina niillä menee paremmin kuin meillä. :(

Vierailija
6/12 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tartutetaan ensin kaikille alpakoille korona ja sitten imetään niistä veret pois.

Minulla on iso kasa hiihtokilpailuista saatuja alpakkalusikoita.

Estyykö korona jos syön aamupuurot alpakkalusikalla?

Vähän ovat tummuneet, haittaako se?

Vierailija
7/12 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas löydös, kun belgialaiset tutkijat löysivät saman aineen 4-vuotiaasta laamasta jo alkuvuonna. Linkkasin tiedelehden otsikon tuolloin löydöksestä tuonne pitkään korona-ketjuun. Siinä lehden jutussa kerrottiin, että löydös oli tuolloinkin entuudestaan tutkittua sarsin hoitamiseen.

Vierailija
8/12 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa taas löydös, kun belgialaiset tutkijat löysivät saman aineen 4-vuotiaasta laamasta jo alkuvuonna. Linkkasin tiedelehden otsikon tuolloin löydöksestä tuonne pitkään korona-ketjuun. Siinä lehden jutussa kerrottiin, että löydös oli tuolloinkin entuudestaan tutkittua sarsin hoitamiseen.

No hitsit, sittenhän mulla kävi tuuri, Lasse täyttä justiinsa 4 vuotta ja Miisa ensi vuonna. 

Vierailija
9/12 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma! Toivottavasti jättävät rokotteeseen hiukan karvageenejä niin saatais tuuheemmat hiukset samalla. Olis myös helppo todeta, kuka on ottanut rokotteen.

Vierailija
10/12 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hitsit, sittenhän mulla kävi tuuri, Lasse täyttä justiinsa 4 vuotta ja Miisa ensi vuonna. 

Tämän belgialaisen lajitoverin nimi oli Winter, jos oikein muistan.

Vierailija
11/12 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaiskohan jos käyttää alpakanvillaista neuletta? Mulla olis pari ja pikkuhiljaa alkaa ilmatkin viilenemään sopivaksi niiden käytölle.

Vierailija
12/12 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ne "sosialistimaat" taas pelastaa maailman, Ruotsin vasta-aineilla ja Suomen koirilla ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi