Alpakasta apu korona pysähtyi, heja Sverige!
IS tänään. Hyvä ruotsalaiset, korona ei pääse soluun.
Kommentit (12)
Tartutetaan ensin kaikille alpakoille korona ja sitten imetään niistä veret pois.
Noo, heijataan sitte kun voit käydä apteekista ostamassa alpakkapillerin. Siihen voi mennä aikaa jokunen vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, kun meillä on just laamoja, nekö ei kelpaa?
Ja mulla ois poroja. Miks ruottalaisten piti nuin harvinainen elukka hommata kokeiluun. Ei oo vielä sattunu alpakkaa erotusaitaan porotokan mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mulla ois poroja. Miks ruottalaisten piti nuin harvinainen elukka hommata kokeiluun. Ei oo vielä sattunu alpakkaa erotusaitaan porotokan mukana.
Aina niillä menee paremmin kuin meillä. :(
Vierailija kirjoitti:
Tartutetaan ensin kaikille alpakoille korona ja sitten imetään niistä veret pois.
Minulla on iso kasa hiihtokilpailuista saatuja alpakkalusikoita.
Estyykö korona jos syön aamupuurot alpakkalusikalla?
Vähän ovat tummuneet, haittaako se?
Onpa taas löydös, kun belgialaiset tutkijat löysivät saman aineen 4-vuotiaasta laamasta jo alkuvuonna. Linkkasin tiedelehden otsikon tuolloin löydöksestä tuonne pitkään korona-ketjuun. Siinä lehden jutussa kerrottiin, että löydös oli tuolloinkin entuudestaan tutkittua sarsin hoitamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Onpa taas löydös, kun belgialaiset tutkijat löysivät saman aineen 4-vuotiaasta laamasta jo alkuvuonna. Linkkasin tiedelehden otsikon tuolloin löydöksestä tuonne pitkään korona-ketjuun. Siinä lehden jutussa kerrottiin, että löydös oli tuolloinkin entuudestaan tutkittua sarsin hoitamiseen.
No hitsit, sittenhän mulla kävi tuuri, Lasse täyttä justiinsa 4 vuotta ja Miisa ensi vuonna.
Hieno homma! Toivottavasti jättävät rokotteeseen hiukan karvageenejä niin saatais tuuheemmat hiukset samalla. Olis myös helppo todeta, kuka on ottanut rokotteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hitsit, sittenhän mulla kävi tuuri, Lasse täyttä justiinsa 4 vuotta ja Miisa ensi vuonna.
Tämän belgialaisen lajitoverin nimi oli Winter, jos oikein muistan.
Auttaiskohan jos käyttää alpakanvillaista neuletta? Mulla olis pari ja pikkuhiljaa alkaa ilmatkin viilenemään sopivaksi niiden käytölle.
Näin ne "sosialistimaat" taas pelastaa maailman, Ruotsin vasta-aineilla ja Suomen koirilla ;)