Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesitkö että tinan valaminen on noituutta?

Vierailija
26.12.2013 |

Tämäkin muka viaton uudenvuoden perinne on noituuden harjoittamista, ennustamista.

http://blog.kansanperinne.net/2009/12/uusivuosi-taikoja-tinan-valaminen.html

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, niinhän se on. Ja mä oon noita, oon ollut sitä ikäni. Seurustelen kuolleitten kanssa ja itse Jeesus on käynyt mun luona. Välillä irtoan kehostani ja liitelen missä milloinkin. Harjoitan myös parantamista ja näen enneunia. Tinat otan kyllä ihan leikinpäältä. Ja teikäläiset uskovat on pimeyden ja pahuuden ja tietämättömyyden perikuvia. Te ootte ressukat niin eksyksissä.

Vierailija
2/36 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 17:08"]

Et taida olla ihan normaali kristitty? Koska kristinuskossa Jeesus on meille pelastuksen jo valmiiksi kärsinyt, eikä meidän tarvitse lainkaan pelätä Jumalan vihaa tai raivoa. Jumala on meille ymmärtävä, rakastava, armahtava ja hyvä.

[/quote] 4. Mutta minä sanon teille, ystävilleni: älkää peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, eivätkä sen jälkeen voi mitään enempää tehdä.
5. Vaan minä osoitan teille, ketä teidän on pelkääminen: peljätkää häntä, jolla on valta tapettuansa syöstä helvettiin. Niin, minä sanon teille, häntä te peljätkää.---Luuk.12:4,5

Herran pelko on tiedon alku; hullut pitävät halpana viisauden ja kurin.--Sananl.1:7

ja hänen laupeutensa pysyy polvesta polveen niille, jotka häntä pelkäävät.--Luuk.1:50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö, että helluntailaisuuteen hurahtaminen laittaa pöntön sekaisin pahemmin kuin esimerkiksi taikasienien syöminen tai LSD? Niiden vaikutukset sentään häviävät kun myrkky poistuu kehosta. Helluntailaisuudesta tartunnan saaneilla oireet saattavat jatkua kymmeniä vuosia.

Vierailija
4/36 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehovantodistajaksi olet alkanut . Hae apua. Paitsi lahkokirjallisuus varoittaa tästäkin kehoiuksesta: se on saata...nasta...

Vierailija
5/36 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

14. Sillä kun pakanat, joilla ei lakia ole, luonnostansa tekevät, mitä laki vaatii, niin he, vaikka heillä ei lakia ole, ovat itse itsellensä laki
15. ja osoittavat, että lain teot ovat kirjoitetut heidän sydämiinsä, kun heidän omatuntonsa myötä-todistaa ja heidän ajatuksensa keskenään syyttävät tai myös puolustavat heitä -
16. sinä päivänä, jona Jumala on tuomitseva ihmisten salaisuudet Kristuksen Jeesuksen kautta, minun evankeliumini mukaan.

Room.2:14-16

Vierailija
6/36 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin uskontokuntaan kuulut? Vanhoillislestadiolaisiin? Kovasti on tuota "lakia" ja "jumalan vihaa" ja "herran pelkoa". Tietääkö joku mihin tämän aloittajan puhetavat viittaavat?

Vierailija
7/36 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 01:14"]

Mihin uskontokuntaan kuulut? Vanhoillislestadiolaisiin? Kovasti on tuota "lakia" ja "jumalan vihaa" ja "herran pelkoa". Tietääkö joku mihin tämän aloittajan puhetavat viittaavat?

[/quote]Minä seuraan Jeesusta joka on minun Vapahtajani ja Herrani. Että sellaseen uskontokuntaan. Ei se ole pelastava usko, jos vaan elää niinkuin pakanat ja sanoo joo joo mä seuraan Jeesusta sitten kun mulla on aikaa jne.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------

14. Mitä hyötyä, veljeni, siitä on, jos joku sanoo itsellään olevan uskon, mutta hänellä ei ole tekoja? Ei kaiketi usko voi häntä pelastaa?
15. Jos veli tai sisar on alaston ja jokapäiväistä ravintoa vailla
16. ja joku teistä sanoo heille: "Menkää rauhassa, lämmitelkää ja ravitkaa itsenne", mutta ette anna heille ruumiin tarpeita, niin mitä hyötyä siitä on?
17. Samoin uskokin, jos sillä ei ole tekoja, on itsessään kuollut.
18. Joku ehkä sanoo: "Sinulla on usko, ja minulla on teot"; näytä sinä minulle uskosi ilman tekoja, niin minä teoistani näytän sinulle uskon.
19. Sinä uskot, että Jumala on yksi. Siinä teet oikein; riivaajatkin sen uskovat ja vapisevat.
20. Mutta tahdotko tietää, sinä turha ihminen, että usko ilman tekoja on voimaton?

-Jaak.2:14-20

-------------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------------------

19. Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.
20. Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.
21. Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.---Matt.7:19-23

------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------

59. Toiselle hän sanoi: "Seuraa minua". Mutta tämä sanoi: "Herra, salli minun ensin käydä hautaamassa isäni".
60. Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Anna kuolleitten haudata kuolleensa, mutta mene sinä ja julista Jumalan valtakuntaa".
61. Vielä eräs toinen sanoi: "Minä tahdon seurata sinua, Herra; mutta salli minun ensin käydä ottamassa jäähyväiset kotiväeltäni".
62. Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Ei kukaan, joka laskee kätensä auraan ja katsoo taaksensa, ole sovelias Jumalan valtakuntaan".--Luuk.9:59-62

Vierailija
8/36 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä hänen näkymätön olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalallisuutensa, ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä, niin etteivät he voi millään itseänsä puolustaa, --Room.1:20

Hullu sanoo sydämessänsä: "Ei ole Jumalaa". Turmiollinen ja iljettävä on heidän menonsa; ei ole ketään, joka tekee, mikä hyvää on.
2. Herra katsoo taivaasta ihmislapsiin nähdäksensä, onko ketään ymmärtäväistä, ketään, joka etsii Jumalaa.
3. Mutta kaikki ovat poikenneet pois, kaikki tyynni kelvottomiksi käyneet; ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvää on, ei yhden yhtäkään.--Psalmit 14:1-3

Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla-Romans 3:23

Sentähden, niinkuin yhden ihmisen kautta synti tuli maailmaan, ja synnin kautta kuolema, niin kuolema on tullut kaikkien ihmisten osaksi, koska kaikki ovat syntiä tehneet -Room.5:12

-----------------------------------

---------------------------------------

Ratkaisu syntiin Jumalan armosta:

Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä."--Joh. 3:36

Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.--Joh. 3:17

Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;--Room. 10:9

Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.--Room. 8:1

------------------------------------

--------------------------------

Jeesus sanoi: Pysykää minussa.

4. Pysykää minussa, niin minä pysyn teissä. Niinkuin oksa ei voi kantaa hedelmää itsestään, ellei se pysy viinipuussa, niin ette tekään, ellette pysy minussa.
5. Minä olen viinipuu, te olette oksat. Joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä.
6. Jos joku ei pysy minussa, niin hänet heitetään pois niinkuin oksa, ja hän kuivettuu; ja ne kootaan yhteen ja heitetään tuleen, ja ne palavat.
7. Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, niin anokaa, mitä ikinä tahdotte, ja te saatte sen.---Joh. 15:4-7

21. Sentähden pankaa pois kaikki saastaisuus ja kaikkinainen pahuus ja ottakaa hiljaisuudella vastaan sana, joka on teihin istutettu ja joka voi teidän sielunne pelastaa.
22. Mutta olkaa sanan tekijöitä, eikä vain sen kuulijoita, pettäen itsenne.--Jaakob 1:21-22

Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,
10. eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.--1. Kor:6:9-10

Vierailija
9/36 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".
4. Nikodeemus sanoi hänelle: "Kuinka voi ihminen vanhana syntyä? Eihän hän voi jälleen mennä äitinsä kohtuun ja syntyä?"
5. Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.
6. Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki.
7. Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä.
8. Tuuli puhaltaa, missä tahtoo, ja sinä kuulet sen huminan, mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee; niin on jokaisen, joka on Hengestä syntynyt."

--Joh.3:3-8

Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan.--Ap.t. 2:38

Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".--Room. 10:13

Vierailija
10/36 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 16:07"]

Noituus ja ennustaminen ovat kaksi eri asiaa.

[/quote]

Eivät ole. Molemmat ovat huuhaata.

Vierailija
11/36 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa. Poltetaan kaikki tinat ja tinanvalajat roviolla

Vierailija
12/36 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee! Mä olen aina halunnut osata noitua! =)

Vierailija
13/36 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan.

Hail Witchcraft!

Tinanvalamisen jälkeen voi luontevasti siirtyä sodomiaan, lasten uhraamiseen ja muihin saatanallisiin rituaaleihin.

Vierailija
14/36 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ihan fysiikkaa on. Keskiajalla kaikkea outoa, fysiikkaakin pidettiin noituutena.

Vierailija
15/36 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ihan fysiikkaa on. Keskiajalla kaikkea outoa, fysiikkaakin pidettiin noituutena.

Vierailija
16/36 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

PAHOLAISEN ennustuksia

Vierailija
17/36 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 03:04"]

Tämäkin muka viaton uudenvuoden perinne on noituuden harjoittamista, ennustamista.

http://blog.kansanperinne.net/2009/12/uusivuosi-taikoja-tinan-valaminen.html

[/quote]

Mitä väliä? Jotkut sekopäät uskoo noituuteen ja jotkut sekopäät jumalaan tai muihin satuolentoihin ja kuitenkin vain toista pidetään ongelmana...

Vierailija
18/36 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, koska en usko noituuteen tai muuhun yliluonnolliseen, mutta tinaa en vala, koska se on hirveää ongelmajätettä, lyijyä.

Vierailija
19/36 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän se siinä mukavinta onkin! :D Ja lapsenlapsi, Alisa. Saavat vielä lapsesi, nuo Jumalan viattomat lahjat, vaikutteita.

Anteeksi, ei pitäis pilkata. Mutta kun huvittaa ja rasittaa aina vuorotellen nämä ahdistuneet ihmiset jotka pelkää koko elämää ettei vaan vahingossa tee mitään minkä olettavat että Jumala suuttuu.

Ja kyllä, olen uskossa, mutta olenkin vapautettu, saan nauttia elämsätä just niinkuin se on. Vaikka valamalla tinaa uutenavuotena jos niin huvittaa tehdä.

Vierailija
20/36 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 10:36"]

No sehän se siinä mukavinta onkin! :D Ja lapsenlapsi, Alisa. Saavat vielä lapsesi, nuo Jumalan viattomat lahjat, vaikutteita.

Anteeksi, ei pitäis pilkata. Mutta kun huvittaa ja rasittaa aina vuorotellen nämä ahdistuneet ihmiset jotka pelkää koko elämää ettei vaan vahingossa tee mitään minkä olettavat että Jumala suuttuu.

Ja kyllä, olen uskossa, mutta olenkin vapautettu, saan nauttia elämsätä just niinkuin se on. Vaikka valamalla tinaa uutenavuotena jos niin huvittaa tehdä.

[/quote]

Jaahas, insert päällä ja näppis sekoilee. Muumeista ja noidasta ja Alisasta yritin jutella ja varoittaa. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän