Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada mies kiinni pettämisestä?

Vierailija
26.12.2013 |

Epäilen että miehelläni on suhde, on myöhään "töissä" ei vastaa puhelimeen, laittoi pääsykoodin kännykkään. Tietokoneeltakin oli poistanut sivuhistorian. Kysyin mieheltä suoraan asiasta ja hän lähti ovet paukkuen ja syytti minua miten edes kehtaan epäillä häntä. Miten saisin miehen nalkkiin? jostain olen kuullu jäljityslaitteesta? Minkä voi esim kiinnittää autoon ja seurata koneelta missä mies on päivisin. Olisiko mitään muita vinkkejä?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin kanssa nyt ei vaan pysty keskustelemaan. Ja esim. nämä vieraan lihan makuun päässeet palstalaisten miehet eivät kirjoitusten mukaan ole olleet kovinkaan innostuneita mihinkään terapiaan tai juttutuokioihin. Paiskovat ovia muka loukkaantuneina hirvittävistä syytöksistä.

Eron tullessa ei tietenkään ole mitään kolmatta osapuolta, ja vaimo on se vainoharhainen, mutta odotas vaan, niin uusi nainen on kuvioissa ennen kuin kotipunkan lakanat ovat jäähtyneet. Kukaan parissa tunnissa uutta tapaa, edes netissä.

Näitä mulkeroita varten ovat ne seurantalaitteet ja navit, jotta ne paskat saadaan rysän päältä kiinni. Miksikö, no se on kunkin oma asia.

Jokainen saa tahollaan luottaa, uskoa ja kuunnella niitä miehen hemaisevia liirumlaarumhöpinöitä, mutta jos epäilys on, niin ei kantsi tyhmä töppö olla.

Vierailija
22/51 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on tavannut minut. Luovuta. Anna mies minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 01:29"]

Näitä mulkeroita varten ovat ne seurantalaitteet ja navit, jotta ne paskat saadaan rysän päältä kiinni. Miksikö, no se on kunkin oma asia.

Jokainen saa tahollaan luottaa, uskoa ja kuunnella niitä miehen hemaisevia liirumlaarumhöpinöitä, mutta jos epäilys on, niin ei kantsi tyhmä töppö olla.

[/quote]

Eron tullessa?! Ero on tulossa ja silti "se on jokaisen oma asia"..?! Tarkoittaa mitä? Mä en oikeasti tajua. Tyhmän törpön itsestään tekee juuri tuolla kyttäämisellä. Tiesitkö, et voi omistaa toista ja määrätä miten hän elämänsä käyttää? Jos hän haluaa olla toisen kanssa se asia ei muutu vaikka palkkaisit mitkä etsivät hänen peräänsä. Lisää vaan vihaa. Ja kyllä, kirjoitan naisen näkökulmasta joka petti miestään. Meidän suhde on ohi, joten sikäli pettäminen on väärä ilmaisu, mutta mies luulee vieläkin muuta ja kyttää, vahtii ja yrittää hallita. Ainoa mtä hän sillä saavuttaa on se, että vihaan häntä päivä päivältä enemmän. "Jokaisen oma asia", olkoot, mutta miettikää ja säilyttäkää naiset se itsekunnioitus niin saatte sitä muiltakin!!!

2

Vierailija
24/51 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis: Jos epäilee miehen pettävän, niin on jokaisen oma asia vakoileeko, hankkiiko yksityisetsivän, vaiko jtkn muuta. Itse ainakin haluaisin tietää, miksi suhde alkaa kummasti viiletä. Ei ainakaan tarvitse kuulla samaa vanhaa paskaa siitä, kuinka "tarvitaan omaa aikaa", on "kummasti alkanut olla ylitöitä", jne, kunnes se lähteminen sitten tapahtuu. Siis sinne kakkospesälle. Siinä vaiheessa en todellakaan itse haluaisi olla tyhmä töppö ja syytellä itseäni, kuten näyttäisi olevan ensi reaktio.

Rysän päältä kiinni vaan, niin homma on paljon yksinkertaisempaa. Se siitä.

Jos taas epäilyt ovatkin aiheettomia, niin aina parempi. Epäileminen ei loukkaa silloin, jos on vähänkään aihetta epäillä. Pettäminen on se, joka loukkaa ja satuttaa, sekä rikkoo suhteen.

Miksi toimia kuin ap:n mies, yllättäen ja tavoista poiketen? Ai niin, eihän hyvä luottamus salli noita asioita epäilläkään, koska se on sivistymätöntä. -10-

Vierailija
25/51 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos samoin, meillä suuseksi pelaa hienosti ja sitä on runsaasti!

Vierailija
26/51 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se haluaa olla mun kanssa, mutta koittaa saada sut tajuamaan itse, ettei teidän suhde toimi - pehmentääkseen iskua.

Kysy siltä suoraan, koko ajanhan se pudottelee pieniä merkkejä ja ottaa turhia riskejä.

Vierailija
27/51 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 01:28"]

Palkkaa joku 12 vee.

[/quote]

tämä

Vierailija
28/51 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjosta itse miestäsi. Hommaa töistä vapaata ja seuraa miestäsi. Tämä siis onnistuu varmaan helpoiten jos sinulla on ajokortti myös, vuokraa vaikka auto päiväksi tätä varten. 

Vierailija
29/51 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda ne seurantalaitteet.

Tee hyvä suunnitelma. Seuraa häntä vaikka itse vuokra-autolla (muutaman kympin päivä). Kun näet hänen liikkuvan johonkin, soita ja kysy mitä tekee/missä on. Jos vastaus on ristiriidassa tekemisen kanssa, voi olla syytä epäillä, että miehellä on toinen nainen. 

Varaudu henkisesti siihen, että saat selville epämiellyttäviä asioita.

Vierailija
30/51 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 02:51"]Varjosta itse miestäsi. Hommaa töistä vapaata ja seuraa miestäsi. Tämä siis onnistuu varmaan helpoiten jos sinulla on ajokortti myös, vuokraa vaikka auto päiväksi tätä varten. 

[/quote]

Laita sellainen isolierinen hattu päähän ja aivan saatanalliset aurinkolasit ja nilkkoihin ulottuva takki. Ei arvaa varmaan mitään. Vuokraa lada

Vierailija
31/51 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisetsivä, jos pystyt antamaan sen hetken kun pitää seurata, niin ei tarvita kuin mahd. yksi keikka ja homma oli siinä. Ei tule kalliiksi ja ammattilainen osaa hoitaa kunnolla.

Näitä tehtäviä on ehkä jopa suurin osa mitä yksityisetsivät tekevät.

Vierailija
32/51 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vakoilijan käsikirja. Siinä on hyviä vinkkejä varjostukseen, esimerkiksi voit leikata reiät sanomalehteen huomaamattoman kyttäyksen mahdollistamiseksi.

http://www.adlibris.com/fi/product.aspx?isbn=951314206X

Vierailija
33/51 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan naurettavia nää seurantalaitejutut..ei hyvää päivää, kai sinä muutenkin tajuat jos et niin olet tosi yksinkertainen. Miksi ihmeessä te jäätte riippumaan noihin teistä piittaamattomiin miehiin, mitä sillä voitatte. Ette mitään vaan teette itsestänne naurunalaisen hölmön.

Vierailija
34/51 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljastunut tapauksia, joissa reppumiehillä on ollut jopa toinen perhe, lapset ja avovaimo, toisella paikkakunnalla. Vainoharhaisuus on surullista, mutta en kyllä haluaisi olla naurunalainen hölmökään.

Tämä nyt ääripään esimerkki, mutta kertoo pettämisen laajasta skaalasta, alkaen sieltä pikkujouluhölmöilystä...

Vierailija
35/51 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokoneelle spy-ohjelma. Helppoa ja saat selville jokaisen näppäimen painalluksen. Näin homma hoituu siististi ja ongelmitta. Saat myös salasanat tietoosi näin ja pääset käsiksi sähköpostiin ja Facebookiin. Googleta tuollainen ohjelma.

Vierailija
36/51 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pitää saada kiinni?

Vierailija
37/51 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun miehellä on toinen nainen, pitää naisen mennä peilin eteen ja katsoa itseään. Syyllinen tilanteeseen katsoo juuri sillä hetkellä peilistä.

Kaikkea voi tietenkin mesoa ja vaahdota, mutta niin se vain todellisuudessa on.

Ja jos sieltä katsoo enkeli, niin silloin enkeli tehnyt väärän ratkaisun miestä valitessaan. Silloinkaan ei voi kuin syyttää itseään.

Vierailija
38/51 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 11:12"]

Miksi se pitää saada kiinni?

[/quote]

En ole ap, mutta vastaan omasta puolestani. Siksi, että moni ei tunnusta ennen todisteiden esittämistä. Kaikista tärkeintä on saada rauha ja varmuus asiasta omaan mieleensä, niin ei tarvitse vuosia eron jälkeen miettiä, että olinkohan sittenkin tosiaan vain vainoharhainen, kuten mies väittää. Toiseksi, on oikeasti rankkaa, että mies tekee sinusta syntipukin sukulaisten silmissä. "Se Marja halusi erota, syytti minua ties mistä." 

Itse kuuntelin useamman vuoden omia vanhempiani myöten, että oliko järkevää erota ja ties mitä. Mies sai marttyyrin viitan hartioilleen, minä rikoin lapsilta kodin. Kunnes sitten miehelle tuli ero tästä toisesta naisesta (jota ei siis muka ollut olemassa) ja nainen tunnusti minulle kaiken. Oloni helpottui, kun sain tietää totuuden, mutta en koskaan unohda niitä rankkoja vuosia, jolloin toivuin erosta ja sain syyllistämistä ympäristöltäni. 

Vierailija
39/51 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi halut tietää ? Anna miehellesi vähän omaa tilaa.

Jos toinen nainen on , aiotko hajottaa perheesi ?

Yritä parantaa suhdettanne tai hanki sinäkin itsellesi suhde ja kitkutelkaa eteenpäin.

Jos on lapsia olisi ehkä kuitenkin yksinkertaisinta pitää perhe kasassa.

Vierailija
40/51 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, harrastatko vielä seksiä miehesi kanssa? Voit tutkia hänen kalunsa, esim. onko siinä merkkejä seksistä toisen naisen kanssa? Entä kalsarit, onko niissä kuivunutta spermaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi