Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein te työttömät käytte kampaajalla?

Vierailija
07.10.2020 |

Ja mitä hiuksille tehdään?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi käynyt 8 vuotta sitten. Leikattiin vaan.

Vierailija
2/23 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaan ite.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni kotivärjäys pieleen,liian vaaleat ja juuri taas vähän liian tunkkainen ja muutenkin hiukset liian keltaiset, vaikkei ihan kylmäkään minulle sovi. En tiiä mitä teen? Kuljen hiukset nutturalla puoli vuotta

?

Ap

Vierailija
4/23 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy ollenkaan. Mutta ennen tätä nyt puoli vuotta kestänyttä työttömyyttäni olin 16 vuotta töissä ja sinäkin aikana kävn vain kerran.

Pitkä tukka tarvitsee vain vähän tasoitusta n.kerran vuodessa. Lapseni mummo tekee sen ( ja pitää siitä, ei ole tahdoton pakotettu)Värjään itse.

Vierailija
5/23 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi vuonna -11. Pätkätyöläinen. Nykyään hiukset hoitelee Salon Fiskars kylpyhuoneessamme.

Vierailija
6/23 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on täällä Tampesterissa ihana Etkopaikka, jossa hiusten leikkaus maksaa euron per minuutti. Siellä käyn leikkaamassa, multa ja lapselta maksaa yhteensä alle kympin. Värjäämiseen ei ole varaa. Auttaisiko hopeashampoo? Sekin on kyllä kallista, mutta nykyään on jotain markettituotteitakin. 

Vierailija
7/23 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 5 viikon välein. Nythän on aikaa käydä ja saa hyvin aikoja, kun periaatteessa kampaajalle voi mennä milloin tahansa. 

Vierailija
8/23 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 5 viikon välein. Nythän on aikaa käydä ja saa hyvin aikoja, kun periaatteessa kampaajalle voi mennä milloin tahansa. 

Miten sulla on varaa?

Ap

Vierailija
9/23 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni kotivärjäys pieleen,liian vaaleat ja juuri taas vähän liian tunkkainen ja muutenkin hiukset liian keltaiset, vaikkei ihan kylmäkään minulle sovi. En tiiä mitä teen? Kuljen hiukset nutturalla puoli vuotta

?

Ap

Keltaiset? Jos vaalennuksesta, niin nuttura on paras vaihtoehto korjata. 

Vierailija
10/23 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ylipäätään lakata värjäämästä, niin ei tule noita pieleen menneitä värjäyksiä, ei myöskään juurikasvua, Ja muutenkin hiukset pysyvät terveempinä.

Vierailija
11/23 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen kysymys. Kasvaako työttömänä hiukset jotenkin eri tahtiin kuin työllisenä? Vai työttömänä ei tarvitse olla siistit hiukset?

No joo, itse käyn aina tarpeen tullen eli ehkä kuitenkin vaan kolmisen kertaa vuodessa. Leikkaus ja mahdollisesti värjäys. Sama tahti siis ollut työllisenä sekä nyt työttömänä. Kulmat käyn välillä laitattamassa vakikampaajalla, välillä kosmetologikoululla.

Vierailija
12/23 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sulla on varaa?

Ap

En ole tuo jolta kysyt mutta miten niin? Ei kaikki työttömät ole varattomia. 

Vierailija
13/23 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaah, oisinko käynyt viimeksi vuonna 2014, en muista tarkkaan. Pitkät hiukset on kiinni käytännössä aina ja ei ole niin tarkkaa miten tasaisesti latvat on leikattu. Leikkaan ne joko itse tai sitten puoliso. En tosin käynyt kampaajalla työssä käydessänikään, enkä värjää hiuksiani enää. Ehkä noin 15 vuotta sitten viimeksi värjännyt ja sen jälkeen muistaakseni kerran raidat. Helppoa ja halpaa.

Vierailija
14/23 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran kuussa

Vierailija
15/23 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy parturissa, leikkaan itse hiukset.

Vierailija
16/23 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkä tukka pehvaan saakka, normisti käyn puolen vuoden välein siistimässä sen, en värjää, se on punainen luonnostaan. Nyt en ole tosin käynyt tammikuun jälkeen, kun pelkään koronaa ja käännyin kampaamon ovelta pois viime kuussa kun ei kasvomaskeja näkynyt työntekijöillä. Pitäs löytää kampaaja, joka käyttää kasvomaskia. 

Vierailija
17/23 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran vuodessa. Yleensä vaan värjäyttelen juurikasvua pois, joskus leikkautan. Välillä värjään itse, 1-2 kertaa vuodessa "oikealla kampaajalla", mutta käyn myös paljon ammattikoululla värjäyttämässä tyvikasvun. Se maksaa siellä 20 euroa ja on silti kotivärjäyksestä aste "luksukseempaan", kun ne pesee, hieroo ja kuivaa :)

Vierailija
18/23 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan, ei ole varaa, olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Kampaamopalvelut ovat herrojen herkkua ja eliitin elostelua.

Vierailija
19/23 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko 5-6 kertaa vuodessa, lähinnä pohjaväri ja raidat. Väliaikoina leikkaan itse.

Vierailija
20/23 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär tai joku kaveri tasottelee latvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän