Miehet kyttäävät toistensa varustuksia
Jotenkin tuntuu, että miehiä kiinnostavat toisten miesten värkit enemmän kuin naisia. Joka kerta saunassa/uimahallissa/salilla yms. paikoissa, joissa riisutaan vaatteet, huomaa, että aina joku vaivihkaa vilkaisee haaroväliäni ihan kuin verratakseen, onko tuolla isompi vai pienempi. Farkuissakin kuljeskellessa huomaa, että monesti miehet vilkaisevat, millainen pullotus housuista löytyy. Vai uskaltaako joku mies rehellisesti väittää, ettei muka toisten miesten vehkeet kiinnosta?
Kommentit (5)
En ole huomannut miesten tuijottelevan jalkoväliäni, mutta naiset suorastaan tapittavat sitä. Yrittävät vilkaista vaivihkaa, mutta kyllä sen huomaa. Naisilla on aina kulli ja paneminen mielessä, vaikka toista väitttäisivät.
bi läisiä on kuulemma ihmisistä yli puolet. olen homannut saman enkä viitsi käydä tommosten palstaretkujen jolla liikaa vapaaaaikaa roikkua seksisivuilla ym. heillähän on omat kylpylätuijotusharrastunsakin. eri asia maalaiset työtätekävät jotka eivät keskity jonninjoutaviin hrrastuksiiin.
Olen aina pyrkinyt olemaan ns. hyvä tyttö, mut ei se taho onnistua millään. Siis, kun mä lähen vaikka käveleen keskustaan, niin huomaan, et katon joka jäpän jalkoväliin. Samalla mielessäni vilahtaaa kuva itsestäni muna kädessä tai imuttamassa kalua. Tai sit ajattelen, et miltä mahtaisi tuntua, jos toikin kundi vetäs mua takaapäin.
En ole mielestäni huorahtava enkä muutenkaan paha vaan ihan tavallinen tyttö. Kaipa se vain on niin, et meillä nuorilla naisillakin on kovat seksihalut, vaikka siitä ei julkisesti paljon puhuta.
Varo, ne on varmaan homoja. Me heterot emme välitä toistemme pippeleistä. Me tiedämme, että ne ovat erektiossa ihan eri pituiset kuin uimahallissa kylmän suhkun tai uinnin jälkeen. Vanha suomalainen sanonta sanoo: "Järvessä häviää aina munakaupoissa" mikä tarkoittaa sinulle suomennettuna, että pippeli on aina saunan jälkeen uintiin menomatkalla suurempi kuin uinnilta saunaan takasin palatessa.