Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

anoppi antoi lapsillemme joululahjaksi piparkakkutalon jonka

Vierailija
25.12.2013 |

oli saanut naapuriltaan (naapuri oli voittanut sen apajaisissa);lastemme serkukset olivat saaneet satanen per muksu! mikähän juju tässäkin taas oli

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit ihan hyvin sanoa anopille ihan asialliseen ja kohteliaaseen sävyyn että lapset ovat keskenänsä jutelleet miten yhteinen mummu antaa toisille piparkakkutalon ja toisille sataset, ja ihmetyttää nyt että mikä ajatus näin kummallisella jaolla on, kun vaikuttaa vähän epäreilulta..

Vierailija
22/25 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko voinut olla serkkujen toinen  mummo rahalahjan antajana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi asiasta keskustellut äitinsä kanssa? Oletteko varmoja, että jossain ei tullut kirjekuorta, jossa raha olisikin ollut? Meillä mun vanhemmat antoivat lasten joululahjarahan tavallisessa valkoisessa kirjekuoressa, eivätkä siitä meteliä pitäneet. Siskolle sama juttu. Molempiin perheisiin tuli myös joulukukat.

Vierailija
24/25 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska lapsesi ovat jo isoja, voivat hyvin ihan itse kysyä asiasta mummolta. saavat varmasti paremman vastauksen, kuin jos ap kysyisi asiaa. ja silloin mummo ei saa syytä haukkua ap:ta.

itse olen jo pienenä ollut sen verran sanakas, että on kyllä mummo joutunut vastailemaan kysymyksiini, hyvässä ja pahassa (äitini äiti). nykyäänkin olen se josta tykätään, mutta joka kyllä kertoo mitä mieltä on turhia mielistelemättä.

sano siis ap lapsillesi, että kysyvät asiasta, niin saavat selvyyttä asiaan. mitä sitä turhia miettiä.

Vierailija
25/25 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, laita lapset kysymään asiaa suoraan mummoltaan, että miksi he eivät saaneet rahaa, kun serkut saivat 100 eur/hlö. Siinäpä sitten selittelee, ja ensi jouluna voi tulla jo rahaakin.