Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sait lahjaksi anopiltasi?

Vierailija
25.12.2013 |

Minä sain pyykkipoikia ja vatupassin.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konvehtirasian sain. Tai siis puoliksi miehen kanssa.

Vierailija
42/68 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, kuten en ole saanut kahdeksaan vuoteen, jotka olen mieheni kanssa ollut yhdessä. Lapsenlapselle osti yhden paketin. Ei myöskään olen käynyt meillä kylässä yli puoleen vuoteen. On rakastunut ja haluaa viettää kaikki aikansa uuden miehen kanssa. Meidän tyttären 5-synttärikahvejakaan ei ehtinyt juoda. Ei huomioi eikä muista ketään muuta kuin miehen edellisestä liitosta syntynyttä lasta, joka on jo aikuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvipusseista tehdyn pannunalusen

Vierailija
44/68 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhla mokka kahvipaketin

Vierailija
45/68 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyheliinan

Vierailija
46/68 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarrateippirullan. Ilmeisesti anoppia häiritsee koirankarvat vaatteissani.

Vierailija
47/68 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarrateippirullan. Ilmeisesti anoppia häiritsee koirankarvat vaatteissani.

Vierailija
48/68 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortin kauneushoitolaan

Vierailija
49/68 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat. :) pakko myös kertoa, että miehen enolta kirjan.

Vierailija
50/68 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan satasen aina jouluksi ja syntymäpäiväksi

Vierailija
51/68 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole 13 vuoden aikana saanut kertaakaan anopilta joululahjaa.

Vierailija
52/68 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodin hoitoa käsittelevän kirjan. Kirja on kai suunnattu juuri omaan kotiin muuttavalle ohjeineen "näin peset lattiat/tiskikoneen täyttö/mikä on imuri". Olen asunut yli 20vuotta omillani ja anoppilaan verrattuna meidän luona voi syödä lattialta ja muutoinkin olen siisti ja järjestelmällinen ihminen (enkä valita kodin hoidosta, se on tietyllä tavalla jopa rentouttavaa).

Viime vuonna sain laihdutus kirjan vaikka BMI on minulla aina ollut liian alhainen ja joudun tekemään töitä saadakseni massaa lisää.

Vierailija
53/68 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaarasian

Vierailija
54/68 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
55/68 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, emme osta lahjoja aikuisten kesken. Silloin kun vielä ostimme, se oli hyvin kiusallista puolin ja toisin. Kummallakaan ei ole harmainta hajua mitä toinen voisi haluta, ja uskoisin että kaikki lahjat olivat saajansa mielestä tarpeettomia tai jopa vastenmielisiä.

Vierailija
56/68 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpuvun, jossa paita ja housut eri kokoa...ei vissiin ole kassaneiti huomannut tätä...

Vierailija
57/68 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Se on ihan ok, mutta minusta on ikävää, että hän ei muistanut mitenkään meidän 6 v poikaa. Hällä kuitenkin vain 2 lapsenlasta. No, katsotaan, jos muistaa sitten joskus, jos sinne päästään käymään. Terveys on vaan sillä tolalla, että sinne matkaan ei ole välttämättä nyt menemistä. Onneksi poika sai niin kivoja lahjoja muuten, ettei älynnyt miettiä, että mummo ja pappa eivät muistaneet mitenkään, ei kortillakaan.

Vierailija
58/68 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljettimeikkipussin ja myöskin kimmeltävän kaulaliinan. Kertoi saaneensa tilaajalahjana Yves Rocherilta. 

Ei minua haittaa, ettei ole maksanut lahjoista mitään mutta mieluummin jäisin ilman kuin kantaisin turhaa roinaa valmiiksi täyteen kotiimme. Hänellä kun on joka joulu tapana antaa jotain omista varastoistaan, mitä ei itse enää tarvise. Kerran sain 24kpl pakkauksen snapsilaseja, jota en ole edes avannut.

Vierailija
59/68 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään!

Vierailija
60/68 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merinovillaisia sukkia, urheilurintsikat ja alkkarit, me&i magic pantsit, me&i yöpaidan, pipon, ihanan pehmeän ja nätin viltin, suklaata. Ihan kiva, omalta äidiltä sain vaan "Tervetuloa!" -kyltin oveen :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän