Mitä sait lahjaksi anopiltasi?
Kommentit (68)
En mitään, kuten en ole saanut kahdeksaan vuoteen, jotka olen mieheni kanssa ollut yhdessä. Lapsenlapselle osti yhden paketin. Ei myöskään olen käynyt meillä kylässä yli puoleen vuoteen. On rakastunut ja haluaa viettää kaikki aikansa uuden miehen kanssa. Meidän tyttären 5-synttärikahvejakaan ei ehtinyt juoda. Ei huomioi eikä muista ketään muuta kuin miehen edellisestä liitosta syntynyttä lasta, joka on jo aikuinen.
kahvipusseista tehdyn pannunalusen
Tarrateippirullan. Ilmeisesti anoppia häiritsee koirankarvat vaatteissani.
Tarrateippirullan. Ilmeisesti anoppia häiritsee koirankarvat vaatteissani.
Villasukat. :) pakko myös kertoa, että miehen enolta kirjan.
saan satasen aina jouluksi ja syntymäpäiväksi
En ole 13 vuoden aikana saanut kertaakaan anopilta joululahjaa.
Kodin hoitoa käsittelevän kirjan. Kirja on kai suunnattu juuri omaan kotiin muuttavalle ohjeineen "näin peset lattiat/tiskikoneen täyttö/mikä on imuri". Olen asunut yli 20vuotta omillani ja anoppilaan verrattuna meidän luona voi syödä lattialta ja muutoinkin olen siisti ja järjestelmällinen ihminen (enkä valita kodin hoidosta, se on tietyllä tavalla jopa rentouttavaa).
Viime vuonna sain laihdutus kirjan vaikka BMI on minulla aina ollut liian alhainen ja joudun tekemään töitä saadakseni massaa lisää.
En mitään, emme osta lahjoja aikuisten kesken. Silloin kun vielä ostimme, se oli hyvin kiusallista puolin ja toisin. Kummallakaan ei ole harmainta hajua mitä toinen voisi haluta, ja uskoisin että kaikki lahjat olivat saajansa mielestä tarpeettomia tai jopa vastenmielisiä.
Yöpuvun, jossa paita ja housut eri kokoa...ei vissiin ole kassaneiti huomannut tätä...
En mitään. Se on ihan ok, mutta minusta on ikävää, että hän ei muistanut mitenkään meidän 6 v poikaa. Hällä kuitenkin vain 2 lapsenlasta. No, katsotaan, jos muistaa sitten joskus, jos sinne päästään käymään. Terveys on vaan sillä tolalla, että sinne matkaan ei ole välttämättä nyt menemistä. Onneksi poika sai niin kivoja lahjoja muuten, ettei älynnyt miettiä, että mummo ja pappa eivät muistaneet mitenkään, ei kortillakaan.
Paljettimeikkipussin ja myöskin kimmeltävän kaulaliinan. Kertoi saaneensa tilaajalahjana Yves Rocherilta.
Ei minua haittaa, ettei ole maksanut lahjoista mitään mutta mieluummin jäisin ilman kuin kantaisin turhaa roinaa valmiiksi täyteen kotiimme. Hänellä kun on joka joulu tapana antaa jotain omista varastoistaan, mitä ei itse enää tarvise. Kerran sain 24kpl pakkauksen snapsilaseja, jota en ole edes avannut.
Merinovillaisia sukkia, urheilurintsikat ja alkkarit, me&i magic pantsit, me&i yöpaidan, pipon, ihanan pehmeän ja nätin viltin, suklaata. Ihan kiva, omalta äidiltä sain vaan "Tervetuloa!" -kyltin oveen :D
Konvehtirasian sain. Tai siis puoliksi miehen kanssa.