Mitä sait lahjaksi anopiltasi?
Kommentit (68)
Hopeisen kaulakorun, uunin ja induktiolieden :D
300 e lahjakortin design-vaateliikkeeseen.
300 e lahjakortin design-vaateliikkeeseen.
300e lahjakortin vaateliikkeeseen.
Mennään vasta huomenna, mutta yleensä saan satasen lahjakortin Stockalle.
Hotellilahjakortin kahdeksi yöksi, teatteriliput kahdelle, pussilakanoita ja luomuviiniä.
Tosin nuo sekä anopilta, että apelta eikä vain toiselta erikseen.
Vanhemmat appivanhemmat lähettivät suoraan tilille rahaa ja kirjoittivat viestin, että ostaisin ensin jotain ja sitten jotain tarpeetonta itselleni ja jos jotain jää niin jotain lapsilleni ja lapsenlapsilleni.
"Du vet bätrre än oss om nain behöver nainting."
Hmmm.. Miehen kanssa yhteiseksi paketti Juhla-mokkaa ja punainen pöytäkynttilä.
Kahvipaketti on täälä vakio.... (Riemunkiljahduksia)
Teema-sarjan ison tarjoiluastian, oli minusta kiva lahja ja tuli tarpeeseen. Itse en varsinaisesti hankkinut anopille joululahjaa mutta leivoin hänelle saaristolaisleivän vähän ennen joulua, ilahtui siitä ja oli kuulemma hyvää. :)
Saimme mies ja minä ja kolmivuotias matkarahaa 1000,00 euroa. Olemme menossa parin viikon lomalle heti joulun jälkeen. Ihana ja tervetullut lisä matkakassaamme. Tack, kära svärmor!
Pentikin lahjakortin. Olin onnellinen :)
Pandan konvehteja, omat rasiat mulle ja pojalleen.
Puseron. Siinä oli hintalappu mukana, maksoi 49,90. Hieno ja sopiva pusero on. Anopilla on hyvä vaatemaku, vaikka on jo yli 80-v.
200 € lahjakortin vaatekauppaan. =)
paitulin, joka on liian pieni mulle ja pyyhkeen :) En valita vaan kiitän kauniisti.
Ihanan aviomiehen. Anoppi on kuollut jo vuosia sitten. Lämmöllä häntän muistelen.