Mies petti ja asia suurenee koko ajan.
Mies petti työkaverin kanssa. Ensin heidän suhde oli 6 viikkoa. Annoin sen anteeksi. Sitten kävi ilmi, että suhde olikin jatkunut vielä 6 viikkoa kiinnijäämisen jälkeenkin. Jatkettiin silti, itse tosi huonosti voivana. Sain masennuslääkityksen joka sai suhteen mieheen tuntumaan paremmalta kuin aikoihin. Nyt pari päivää ennen joulua mies tunnusti, että suhde oli kestänyt 7 kk. Hän oli päättänyt nyt kertoa kaiken koska haluaa olla jatkossa täysin rehellinen mulle joka asiassa. Tää kyseinen suhde loppui viime vuoden maaliskuussa ja sen jälkeen suhdetta ei ole ollut. Nyt en vain tiedä riittääkö mun anteeksanto enää 7 kkn sivusuhteeseen mun selän takana! Vaikka periaatteessa mitään uutta ei oo tapahtunut.
Kommentit (24)
Miehesi käyttäytyy kuten teinipoikani: jos jää kiinni jostain kielletystä, kertoo osatotuuksia ja vähättelee tapahtunutta. Sitten, kun asioita selviää lisää, sitämukaa myöntää enemmän totuuksia, mutta samalla jatkaa valehtelua.
Myöntää vain, kun on pakko.
Kyllä on sun miehelläs ap pokkaa, kusettanut sua mennen tullen. En itse voisi ikinä luottaa, kun on ammattivalehtelija.
Jos mies on vielä kiinnijäämisen jälkeenkin sua pettänyt, mikä estää, ettei pettäisi edelleenkin? Mistä tiedät? En enää voisi moiseen luottaa lainkaan.
Up