Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti ja asia suurenee koko ajan.

Vierailija
25.12.2013 |

Mies petti työkaverin kanssa. Ensin heidän suhde oli 6 viikkoa. Annoin sen anteeksi. Sitten kävi ilmi, että suhde olikin jatkunut  vielä 6 viikkoa kiinnijäämisen jälkeenkin. Jatkettiin silti, itse tosi huonosti voivana. Sain masennuslääkityksen joka sai suhteen mieheen tuntumaan paremmalta kuin aikoihin. Nyt pari päivää ennen joulua mies tunnusti, että suhde oli kestänyt 7 kk. Hän oli päättänyt nyt kertoa kaiken koska haluaa olla jatkossa täysin rehellinen mulle joka asiassa. Tää kyseinen suhde loppui viime vuoden maaliskuussa ja sen jälkeen suhdetta ei ole ollut. Nyt en vain tiedä riittääkö mun anteeksanto enää 7 kkn sivusuhteeseen mun selän takana! Vaikka periaatteessa mitään uutta ei oo tapahtunut. 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tietäisi. Luulen että eroaisin kyllä. Ota ainakin reilusti aikaa miettiä asiaa kaikilta puolilta ja mielellään keskustele jonkun ammattiauttajankin kanssa. 

Vierailija
2/24 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ny ihan varma ettei mitään uutta oo tapahtunu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen teidän suhde muuten on? Minä tekisin varmaan päätöksen sen pohjalta.

Vierailija
4/24 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani... :( Mutta onko sillä niinkään väliä 7kk tai 5kk? Vaan sillä, että hän valehteli sinulle jo 3 kertaa! Milloin tulee 4. kerta, entä 5.? Voimia... :)

Vierailija
5/24 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle, että haluat miettiä asiaa vakavasti ja toivot, että mukaan mietintään otetaan koko miehen suku eli tunnustakoon sivusuhteen äidilleen, isälleen, sisaruksilleen, isovanhemille jne. ja yhdessä pohditte, miten tästä eteenpäin. Jos mies ei tähän suostu - siis julkisesti kertomaan, miten sinua petti - niin ei hän aio siitä mitään vastuutakaan kantaa. Avoimuus kunniaan!

Vierailija
6/24 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies ajatteli saavuttavansa tuolla rehellisyydellään? Miksi hänen piti se kertoa? Mieleeni tulee, että hän kertoi sen peitelläkseen jotakin muuta.

Miten hän suhtautuisi, jos sinulla olisi vastaavanlainen juttu nyt? En jatkaisi enää, eihän tuossa ole enää mitään mihin uskoisi, mihin voisi luottaa ja mistä jatkaa tulevaisuutta.

Vierailija
7/24 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasit jo itse otsikossa kysymykseesi "...ASIA SUURENEE KOKO AJAN", sitäkö haluat??? Jatkuvaa lkävyyttä? Jaksamista sinulle!

Vierailija
8/24 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 19:22"]

Sano miehelle, että haluat miettiä asiaa vakavasti ja toivot, että mukaan mietintään otetaan koko miehen suku eli tunnustakoon sivusuhteen äidilleen, isälleen, sisaruksilleen, isovanhemille jne. ja yhdessä pohditte, miten tästä eteenpäin. Jos mies ei tähän suostu - siis julkisesti kertomaan, miten sinua petti - niin ei hän aio siitä mitään vastuutakaan kantaa. Avoimuus kunniaan!

[/quote]

En oikein ymmärrä tätä. Miksi tämä asia kuuluisi koko suvulle? Jos siis jatketaan yhdessä. Sitten ymmärrän jos eroon päädytään ettei eron syitä tarvitse salailla. Mutta mitä hyötyä teille olisi jos teidän kriisiä pitää puida koko suvun voimin? Mua ainakin ahdistaisi vaan enemmän. Ja oletko varma että sukulaiset haluaa sotkeutua siihen?

Vierailija
9/24 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 19:17"]Olen pahoillani... :( Mutta onko sillä niinkään väliä 7kk tai 5kk? Vaan sillä, että hän valehteli sinulle jo 3 kertaa! Milloin tulee 4. kerta, entä 5.? Voimia... :)

[/quote]

Haluatko odottaa 4. kertaa, satika 5. jne??

Vierailija
10/24 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia. Mä eroaisin. 7 kk on jo kunnon suhde, ei mikään hairahdus.

Vierailija
11/24 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saanut infoa miehestä, hänen luonteestaan, toimintamalleistaan, arvomaailmastaan, rehellisyydestään, kylmäpäisyydestään, moraalistaan ja omatunnostaan nyt annoksen, jota saatkin sulatella jonkin aikaa. Älä tee päätöstä heti, mutta mieti tarkasti, onko hän se, jonka kuvittelit tunteneesi vai joku ihan muu, samannäköinen vain.

Vierailija
12/24 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi voi antaa muttei unohtaa. varmaan alat kamppailemaan ajatuksilla miten noin kauan on voinut tapahtua jotain ettet edes huomannut. miten teillä siihen aikaan meni?  voi olla että menee yli ja olette onnelisia. riippu ihan millaisia ihmisiä te olette.

Vierailija
13/24 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 19:34"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 19:22"]

[/quote]

En oikein ymmärrä tätä. Miksi tämä asia kuuluisi koko suvulle? Jos siis jatketaan yhdessä. Sitten ymmärrän jos eroon päädytään ettei eron syitä tarvitse salailla. Mutta mitä hyötyä teille olisi jos teidän kriisiä pitää puida koko suvun voimin? Mua ainakin ahdistaisi vaan enemmän. Ja oletko varma että sukulaiset haluaa sotkeutua siihen?

[/quote]

Ei suku siihen sotkeennukaan vaan mies joutuu tilanteeseen, jossa hän joutuu kertomaan asian muillekin läheisilleen, jotta nämä ymmärtäisivät, millaisen valehtelijan kanssa ovat tekemisissä.

Vierailija
14/24 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ton miehen puheisiin voisi ikinä enää luottaa. Olisi melkein parempi ettei olisi kertonut ollenkaan kuin se että kertoo jotain valheellista. Ja vielä moneen kertaan. Aikamoinen kylmähermoinen valehtelija ja juonittelija. Ja noin pitkä suhde on kyllä moneen kertaan mietitty, suunniteltu tapaamisia, petkutettu sinua niiiiin monta kertaa.

Vierailija
15/24 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai enää usko mihinkään mitä puhuu..varsinainen pettäjä, nauraa selän takan hyväuskoisuuttasi.

Vierailija
16/24 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi sinulle suhteen todellisen keston lievittäkseen omaa huonoa omatuntoaan. Paskapuhetta, että rehellisyyden vuoksi otti esiin.. kertomisella mies ei saavuttanut mitään. Paitsi hyvän mielen, itselleen. Vähät välitti sun tunteista ja sen tuomasta mielipahasta. Muutenkaan asiaa on turha ottaa jatkuvasti esiin. Myönnätte, että kriisi on. Keskustelette, itkette ja keskustelette

Jos päätätte jatkaa, niin silloin asiaan ei enä myöhrmmin palata riitojen tms yhteydessä. Tsemppiä!

Vierailija
17/24 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/24 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko pettämisen syy ettei kotoa saanut?

Vierailija
19/24 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/24 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse annoin aikoinani samanlaisessa tilanteessa anteeksi. Meni vajaa kaksi vuotta ja ylläri miehellä jälleen uusi suhde. Eli harkitse tarkkaan, jos olisin itse aikoinani tulevaisuuteen nähnyt, mies olisi tuon ensimmäisen pettämisen jälkeen saanut lähteä. Olisin näin itse välttynyt kuukausien "kidutukselta", surulta, sekä itkulta. Voimia ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä