Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin 31v. sugar daddyn haastattelussa ja tulin valituksi!

Vierailija
06.10.2020 |

Olen itse 21v ja olen etsinyt jo keväästä saakka itselleni avittajaa opiskelu kuluihini. Pari viikkoa sitten sain vastauksen ja käytiin mailinvaihtoa. Nyt olin ns. haastattelussa ja tulin valituksi. Vähän jouduin aiemmin tinkimään vaatimuksistani, kun oli muitakin ehdokkaita.

Tänään olin syömässä hienoimmassa ravintolassa, missä olen ikinä käynyt ja samalla oli ns. haastattelu. Lopulta sain tietää että minut valittiin ja mukaan sain yli 300€:n arvoisen paketin joka sisältää seksikkäitä asusteita. Ensimmäinen tehtäväni on pukeutua tiettyihin asukokonaisuuksiin ja ottaa selfiet ne päällä.

Olen ihan innoissani, sillä opiskelija asuntoni vuokra maksetaan ja pääsen ravintoloihin, hotelleihin sekä kylpylöihin. Lisäksi "daddy" on ihan sika hyvän näköinen ja mukavan oloinen.

t: Tintti 21

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ja menestystä valitsemallesi polulle, mutta ole varovainen.

Vierailija
2/11 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, 31- vuotias tyyppi ei ole sugar eikä daddy saati sugardaddy. Korkeintaan elatusmaksujaan kartteleva vetelys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin varmaan...

Vierailija
4/11 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva tyttö aikuiseksi. Kamalalta kuulostaa...

Vierailija
5/11 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, 31- vuotias tyyppi ei ole sugar eikä daddy saati sugardaddy. Korkeintaan elatusmaksujaan kartteleva vetelys.

On se 21-vuotiaaseen verrattuna.

Vierailija
6/11 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietihän uusiksi..

Tosin, ei 21 vee osaa sillai vielä ajatella. Ja sekin normaalia.

Vierailija
7/11 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se 21-vuotiaaseen verrattuna.

Niin mieshän on 50% vanhempi. Sama kuin itse (39v) löytäisin 60v. daddyn.

Vierailija
8/11 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 31-vuotiaat on useimpien 21-vuotiaiden silmissä nimenomaan setiä ja daddyja.

Mulla on yksi 21v kaveri joka tapailee välillä kolmikymppisiä, ja hän pitää sitä nimenomaan fetissinä ja niitä miehiä vanhoina, haluaa taloudellista hyötyä vanhemmista miehistä jne.

31-vuotias on vielä nuori, mutta useimmat 21-vuotiaat on sen verran kehittymättömiä, että 10 vuotta on aikana heille aivan absurdi käsite ja kolmikymppiset vanhoja.

Vierailija
9/11 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikäs siinä jos löytää "nuoren" sugar daddyn ei kai tuo termi mitään ikää määritä vaan toimintatavan. Kyllä minulle kelpaisi samanikäinen tai vaikka nuorempikin sugar daddy. Olisin ihan valmis AP:n kaltaiseen toimintaan, jos joku maksaisi vuokrani, veisi syömään viikonlopuiksi hotelleihin ja kylpylöihin.

Ota AP kaikki ilo irti niin kauan kuin sitä kestää. Seuraavan kerran saat asua "ilmaiseksi" hotellissa jos saat työpaikan, jossa joudut matkustamaan.

Vierailija
10/11 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaatko antaa pesää sille milloin

älä unohda kertoa siitä täällä

Vierailija
11/11 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meinaatko antaa pesää sille milloin

älä unohda kertoa siitä täällä

No eiköhän sekin kuulu tällaisiin tarjouksiin. Tuskin kukaan nyt satoja euroja kuukaudessa pelkistä hepene selfieistä suostuu maksamaan. Kukaan ei vain ole koskaan myöntänyt että kyse on "maksetusta seksistä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi