Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kahvakuulatunneilla tehdään?

Vierailija
25.12.2013 |

Ei voi juuri nyt kysyä salilta, kun aukeaa vasta perjantaina. Mutta itsellä kahvakuulat ja teen omia treenejä soveltaen aiemmin opittua ja katson netistä.  Mutta kun on polvivaivaa ja esim. bodypumpin askelkyykyt tekee kipeää, niin pitääkö myös kahvakuulailu ohjattuna unohtaa? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan paljon ohjaajasta. Tunnilla, jolla minä kävin, ei tehty muistaakseni mitään askelkyykkyjä. Sen sijaan siellä tehtiin paljon ihan perinteisiä vatsalihasrutistuksia. Jätin ne väliin, koska minulla menee niska niistä jumiin. Jätä säkin väliin sellaiset liikkeet, jotka tuntuvat pahalta.

Vierailija
2/6 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eri asioita kuin geishakuulatunneilla! Ja vihreitä kuulia syödään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No googlaa etuheilautus. Kyllä kahvakuulatunneilla voi olla polviin ottavia liikkeitä, muuten jäisi jalkoja treenaamatta. Voit tietysti kysyä ohjaajalta, jos tekisit vaihtoehtoista liikettä silloin kun muut tekee etuheilautusta/askelkyykkyä. Toisaalta - olisiko kuntosalilla enemmän vaihtoehtoja treenata jalkoja, jos kaikki kyykkyliikkeet on poissuljettuja?

Vierailija
4/6 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, millaista polvivaivaa sulla on, mutta kaikkiin polvivaivoihin nuo kyykyt ei välttämättä ole huonoja. Pitää vaan olla oikea tekniikka.

Vierailija
5/6 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin niillä tunneilla on tehty askelkyykkyjä, joilla mä olen käynyt.

Vierailija
6/6 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinkataan kahvaa niin että kuulat heiluu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä