Tökeröin tapa jolla sinut on jätetty?
Kommentit (33)
Kylläpä on munattomia ihmisiä, kun eivät voi kasvotusten erota. Pitäisi kumppania kunnioittaa sen verran. No ei siinä mitään, minutkin jätettiin messengerissä, olin 20v. Kyllä on miehisiä äijiä <3
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 12:11"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 11:43"]Jouluaatonaattona pakkasin tavaroita, oltiin lähdössä anopin luokse jouluksi. Mies tuli työmatkalta kotiin ja ilmoitti, että hän on menossa, minä en, mukaansa otti uuden tyttöystävän. Olin 28v, mies 32v ja uusi tyttöystävä 19v.
[/quote]
Tää liitto tuskin kesti ikuisesti.
[/quote]
Se kesti noin vuoden. Seuraavana syksynä mies yritti katuvana paluuta: nuori nainen halusi rahaa, asunnolleen maksajan ja opinnoilleen rahoittajan. Typy on nykyisin Tuusulassa päivähoidossa töissä, terveisiä vain sinnepäin.
Minulla oli siinä vaiheessa ihan toiset kuviot enkä huolinut takaisin. Mies asuu nykyisin jossain Kuopiossa tai Iisalmessa, eronnut ainakin kahdesti .
Oli jättänyt pöydälle lapun, jossa kertoi eron syyn (toinen nainen) ja pyysi minua muuttaa vkl aikana, jolloib hän oli työmatkalla. Piti katsos päästä uuden naisen kanssa meille muuttaa. Enpä muuttanut, yhteinen asunto kun oli kyseessä. Ilme oli näkemisen arvoinen kun sunnuntaina tulivat uuden naisensa kanssa kotiin luullen minun ja yhteisen lapsemme olevan poissa. Naisen ilme nyt varsinkin olisi pitänyt ikuistaa kun tyttäremme juoksi isänsä syliin iloisena :D itse lähdin melkein saman tien ystäväni luokse, käskin vain isänsä kertoa tyttärelleen erosta ja kuka uusi nainen nyt on. Eivät muuten enää ole yhdessä, ehtiväthän he olla jopa 2kk.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 11:47"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 11:43"]
Jouluaatonaattona pakkasin tavaroita, oltiin lähdössä anopin luokse jouluksi. Mies tuli työmatkalta kotiin ja ilmoitti, että hän on menossa, minä en, mukaansa otti uuden tyttöystävän. Olin 28v, mies 32v ja uusi tyttöystävä 19v.
[/quote]
Mahtoi olla heillä siellä vähän outo tunnelma. Outoja ratkaisuja ihmisillä :D
[/quote]
Mahtoi anoppi olla riemuissaan poikansa hyvästä käytöksestä....
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 12:46"]
Jouluaatonaattona pakkasin tavaroita, oltiin lähdössä anopin luokse jouluksi. Mies tuli työmatkalta kotiin ja ilmoitti, että hän on menossa, minä en, mukaansa otti uuden tyttöystävän. Olin 28v, mies 32v ja uusi tyttöystävä 19v.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Miten niin? Mistä se anoppi tiesi, mitä poikansa oli tehnyt?
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 12:46"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Aivot ? Jos on kutsuttu jouluksi, eiköhän äiti tiedä edes etunimen.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 12:46"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 13:48"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Miten niin kutsuttu? Jos se mies oli kutsuttu avovaimon kanssa ja mies vei mennessään uuden naisen, niin miten anoppi tietäisi nimen?
Joo, olin ollut miesystäväni luona viikonlopun ja junaan noustessa hän sitten ilmoitti, että tämä oli tässä..Ikää oli tuolloin 31v.
muutti toiselle paikkakunnalle työn perässä. Ei tarvinnu mun lähtee, kun hän "menee sinne tekee töitä, jää sä vaa tänne kun sun perheki on täällä".
Kirpas ja kovaa. Tiesin kyllä että kävi työhaastattelussa ja paikan sai, mutta luulin että muutan mukana. Ei mennykää niin.
Ikää oli 21v.
Olin about 16v kun olin erään pojan kanssa sopinut että nyt ollaan yhdessä. Tämä taisi tapahtua lauantaina. Sen jälkeen en kuullut hänestä mitään. Keskiviikkona meidän yhteinen kaveri oli tulossa kaupunkiin (asui toisella paikkakunnalla). Soittelin tälle kaverille joka kertoi olevansa "poikaystäväni" kanssa. No ehdotin totta kai että tulen sinne. Kaveri sitten sanoi, että älä tule, XXX ei halua sua enää nähdä. Ei siinä sitten mitään.
Onneksi seurustelu ehti loppua ennen kuin oikeastaan alkoikaan.
Avomieheni oli ollut tapaamassa sukulaisiaan ulkomailla parin kk ajan enkä ollut kuullut hänestä sinä aikana mitään. Eräänä päivänä hän soitti lentokentältä ja kertoi menneensä naimisiin toisen suomalaisen kanssa ja lähtevänsä tämän kanssa vuodeksi Afrikkaan. Ikää minulla oli 20 v.
Huh, liian ajankohtaista...sattuu edes kirjoittaa. Ehkä sit ensi vuonna...