Ensimmäinen kerta, kun nautin joulusta! :)
En ole joulua tykännyt juhlia sitten, kun täytin 16 ja rakas vaarini kuoli, joulu tuntui tosi tyhjältä, vaikkei jouluna kuollutkaan. Nyt olen parikymppinen, kolmen lapsen äiti ja kutsuin vanhempani meille syömään :) miehen kanssa laitettiin pöytä nätiksi, vanhempani nauttivat lapsenlapsiensa seurasta. Äitini pääsi kerrankin valmiiseen pöytään ja voi kuinka hän nautti! Sai vain olla ja nauttia :) äidin ilme kyllä pelasti joulun, ensi vuonna uudestaan! Ja kyllä, teimme kaikki ruoat ihan itse, kaupasta emme ostaneet valmiina mitään :)
Mites muiden joulu?
Kommentit (5)
Ensimmäinen oikeasti tosi kurja joulu. Olin ekaa kertaa uudessa anoppilassa jossa pöydässä ei ollut oikein mitään mihin olin tottunut, yritin siinä kovasti nieleskellä pettymystä ja näyttää onnelliselle.
Lisäksi välit vanhempiin rakoilee enkä nähnyt heitä eilen ollenkaan, ei tullut edes tekstaria jossa jouluja toivotetaan.
Tuskin tarvitsee edes mainita etten saanut yhtäkään pakettia vaikka ostin kaikille itse lahjoja. Elämäni kurjin joulu.
Ensi vuonna jään kotiin ja laitan vaikka yksin itselleni täydellisen joulupöydän ja ostan itselleni lahjan, kyllä tää on niin masentavaa :(
Ihan on itku kurkussa. Toivottavasti muilla oli ihanampi joulu.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 07:33"]Ensimmäinen oikeasti tosi kurja joulu. Olin ekaa kertaa uudessa anoppilassa jossa pöydässä ei ollut oikein mitään mihin olin tottunut, yritin siinä kovasti nieleskellä pettymystä ja näyttää onnelliselle.
Lisäksi välit vanhempiin rakoilee enkä nähnyt heitä eilen ollenkaan, ei tullut edes tekstaria jossa jouluja toivotetaan.
Tuskin tarvitsee edes mainita etten saanut yhtäkään pakettia vaikka ostin kaikille itse lahjoja. Elämäni kurjin joulu.
Ensi vuonna jään kotiin ja laitan vaikka yksin itselleni täydellisen joulupöydän ja ostan itselleni lahjan, kyllä tää on niin masentavaa :(
Ihan on itku kurkussa. Toivottavasti muilla oli ihanampi joulu.
[/quote]
Voi miten kurjaa :( *isovirtuaalihalaus*
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 07:30"]
huomaa, että olet parikymppinen
t. 47 v
[/quote]
huomaa,että olet kohta 5-kymppinen..
valmisteltavaa oli paljon, teimme useana päivänä töitä yksin ja yhdessä miehen kanssa. Kodista tuli tosi nätti ja lahjojakin paljon enemmän pakettiin, kuin olimme kaavailleet. Pieleen meni se perinteinen vaihe, kun saunasta tullaan ruokapöytään. Mies piti niin hirveätä kiirettä lasten kanssa, etten itse ehtinyt taaskaan edes kuivata hiuksia tai laittautua muutenkaan. Oli niin vauhti päällä sauanoluista, että meinasi siinä kohtaa alahuuli väpättää.
Ilta kääntyi kuitenkin kivaksi, kun nielin myrkkyni. Lapset leikkivät isin kanssa ja valvoivat myöhään. Menivät nukkumaan onnellisina nallet ja lelut kainalossa. Laitoimme yöllä vielä uuden kattauksen pöytään ja siihen mennessä oli tukkakin kuivunut. Ihastelin kauheasti lahjoja joilla mies yllätti. Ylitti kaikki toiveet.
Nyt on kiva aamu. Hämärässä kynttilänvalossa aamupalalla. Osa perheestä nukkuu vielä.
huomaa, että olet parikymppinen
t. 47 v