Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän minulle on niin vvaikea ostaa lahjoja?

Vierailija
25.12.2013 |

Tuntuu ettei minulle kukaan keksi mitään lahjoja, vaan saan sellaisia väkisin hankittuja. Minulla kumminkin on ihan selkeät harrastukset ja kiinnostuksenkohteet, luulisi että edes oma mies saisi niistä jotain ideaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastustarvikkeita ei aina uskalla hankkia, jos ei tiedä harrastuksesta mitään.

Pitäisi ensinnäkin tietää, onko kaupassa oleva tavara oikeasti hyvä. Esim. harrastan maalausta, niin en todellakaan osta sitä kaupan halvinta akvarellipaperia. Mieheni, joka ei harrasta taidetta, saattaisi antaa lahjaksi jotain huonolaatuista paperia.

Sitten pitäisi tietää, tarvitsetko oikeasti jotain harrastustavaraa. Esim. minulla kaapit pursuavat erilaisia värikyniä, niin en todellakaan tarvitse lisää niitä. Ja jos tarvitsen, niin ostan mieluummin itse.

Vierailija
2/3 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat väkisin hankituilla? Mistä tiedät, jos ne ovat ihan ajatuksella ostettuja? Itse sain mm. kukkaron pikkurahoille autoon, pari cd-levyä, lakanat, viinipullon... olin kovasti tyytyväinen. Mitä sinä sait?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet sellainen saaduista lahjoista joka vuosi valittava tapaus? Jos mikään ei kelpaa niin sitten antaa olla. On todella ikävää kuulla sinun haukkuneen selkäni takana antamiani lahjoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan