Outujuttu, että naiset käyvät kuumana minuun, vaikka minulla on kaiki ei halutut pirteet
Olen lyhyt 168cm, luustoni on tosi pieni ja sen takia myös hartiat ovat kapeat, kädet pienet sirot, ohuet jalat, pieni kallo ja heikot pienet kasvon piirteet ja tietysti vähäinen lihaksikkuus mikä on tyypillistä pieniluisille. Rasva kertyy lähinnä vatsalle ja olen juuri tosipienikokoinen ns. Laihaläski. Olen myös vaalea eli ei ole tummia kulmakarvoja ja kehon karvotus on vähäistä. Ääneni on myös epämiehekäs siitä puuttuu miehekäs möreys ja vahvuus ihan kokonaa..
Niin ja kengät on koko 40..
Ainut mikä minulla on suurta on penis, joka juhlakunnossa 18cm, mutta tuotahan ei naiset tiedä vaatteet päällä..
Pallit on pienet mikä aiheuttaa varmaan nämä piirteetkin minussa..
Olen köyhä ja työtön sekä aika sulkeutuva ja omalaatuinen..
Ainut kehu jonka olen kuullut sukulaisnaiselta on, että minulla on söpöt ja kivat kasvot. Mielestäni kylläkään ei ole..
Olen oikeasti tosi pieni ei ole liiottelua, kun sanon, että näytän istuessa pienikokoisen naisen kokoiselta..
Silti nuoret naiset tuntuvat käyvän kuumana. Luovat katsekontaktia, harovat hiuisia ja hymyilevät. Vaikuttavat seurassani jännittyneiltä..
Ainut mikä tässä tökkii on se, että en tunne samoin heitä kohtaan. En ole homo, mutta sukupuolellinen kiinnostus hiipui pois murrosiän lopussa enkä enää ole sen jälkeen ihastunut keneenkään tai ollut edes kiinnostunut.. Olen siis 25v mies
Kommentit (23)
Mitä haluat sanoa tuolla tekstilläsi? Jokaisen on pelattava niillä korteilla, jotka on saanut.
Vierailija kirjoitti:
Provo.
öö ei ole. Miidi tämmöisestä prvoilisin?
T.ap
Naiisilla on erilaiset aivot kuin miehilllä. Esim autistiset piirteet meneee miehillä ja naisilla päin vastoin että miehillä autistisuuus on enemmän passiivista ja naisillla yli aktiiivista. Se onn varmaan tunneälyä, tilannetajua, humoristista leikitttelyä, hellyyttä ja kuuntelmista ja myöös tukea ja turvaaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo.
T.ap
En silti usko ollenkaan, että naiset kävisivät kuumana sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo.
T.apEn silti usko ollenkaan, että naiset kävisivät kuumana sinuun.
Sille minä en voi mitään t.ap
Joskus sosiaalinen, mukava, rento, söpö ja fyysisesti ei-uhkaava mies voi päästä naisten suosioon, ja kun pääsee muutaman suosioon, niin siitä seuraa se, että kiinnostuneita alkaa ilmestymään lisääkin. Naisen logiikka.
Kyllä minä esimerkiksi ihastun tyyppiseesi mieheen. Yli-miehekkäät itsetietoiset ovat olleet minulle aina nou nou. Kiinnostun älykkäistä, introverteista, persoonallisista ja hyväsydämisistä miehistä. Uskokaa pois.
AP:sta en tiedä, mutta näyttää siltä, että monet nuoret naiset tykkäävät vähän tyttömäisistä pojista. Sellaisista ns. kauniista miehistä, siroista ja söpöistä.
Olen ajatellut, että ehkä sellaiset tuntuvat nuorista turvallisemmilta kuin klassisen miehekkäät pojat.
Jaa, kyllä minä olen jo 48-vuotias ja aina mieltymykseni ovat olleet nämä. T: nro 13
Vierailija kirjoitti:
AP:sta en tiedä, mutta näyttää siltä, että monet nuoret naiset tykkäävät vähän tyttömäisistä pojista. Sellaisista ns. kauniista miehistä, siroista ja söpöistä.
Olen ajatellut, että ehkä sellaiset tuntuvat nuorista turvallisemmilta kuin klassisen miehekkäät pojat.
Ainakin itsellä ja monilla kavereilla se meni juuri näin. Nuorena ihastutti söpöihin poikiin ja vasta aikuisena naisena ns. perinteinen miehekkyys alkoi kiinnostaa enemmän. Aapeen tarinaan en usko, enkä tajua, mihin hän edes sillä pyrkii.
Etenkin leimallisesti juurikin suomalainen nainen pitää hiukan tyttömäisistä miehistä, ulkomaalaiset miehekkäämmistä.
Vierailija kirjoitti:
Etenkin leimallisesti juurikin suomalainen nainen pitää hiukan tyttömäisistä miehistä, ulkomaalaiset miehekkäämmistä.
Sinun maailmassasi siis on kaksi aluetta, Suomi ja Ulkomaat.
Suomessa on erilaista kuin Ulkomaissa.
Mistäköhän syystä yksi pieni maailman maa on näin erityislaatuinen KAIKKIEN maiden joukossa? Jännä, miten asiat ovat kaikkialla eri lailla kuin Suomessa. Lisäksi kaikki Ulkomaat ovat keskenään samanlaisia: Ghana, Norja ja Peru esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Optimaalisimmat piirteet ovat toki sitten tasapainoiset ja symmetriset. Eli löytyy selkeät ja miehekkäät piirteet, mutta ne ovat hieman pehmeämmät ja feminiimisemmät kuin kirveellä veistetyillä tappajanaamoilla. Näitä esimerkiksi Hollywood on pullollaan.
Aloitus taas vaikuttaa täydeltä sepustukselta. Tuo megalomaaninen kysyntäkin vaikuttaa olevan lähinnä havainnoijan päänsisäisiä aivoituksia. Jos joku nainen katselee tai jopa haroo hiuksiaan, ei ole vielä varsinainen merkki oikein mistään. Tuo saattaa ilmaista jonkin asteista kiinnostusta, mutta erityisesti halutut naiset osaavat olla niin oikukkaita, että tuosta silmäilystä on hyvin pitkä matka mihinkään konkreettisempaan.
.