Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paha moka oli kertoa

Vierailija
24.12.2013 |

11 vuotiaalle totuus joulupukista? LApsi uskoi vielä

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne kakarat on Provolassa. Huoh.

Vierailija
2/10 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsi jälkeenjäänyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta lapsellinen ja hyväuskoinen.

ap

Vierailija
4/10 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän siinä pukkiin uskomisessa mitään kamalaa ole mutta etpä sinäkään mitään suurta mokaa ole tehnyt. Lapsi olisi sen hiffannut jokatapauksessa aika pian

Vierailija
5/10 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kyseessä oma lapsesi niin ok. Jos kyseessä on vieraslapsi tai puolison entisen suhteen lapsi niin kuulostaa aika julmalta.

Vierailija
6/10 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että kerroit. Sinulla on oikeus tehdä ratkaisuita lapsesi suhteen. On varmasti mukavampi kuulla äidltä asiasta kuin esim. kaverilta koulussa.

Oletko varma, ettei lapsesi ole jälkeenjäänyt?

Vierailija
7/10 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jo aikakin kertoa!

Minusta oikeasti tuntuu siltä, että nykylapset uskovat tosi kauan joulupukkiin. Minun lapsuudessani kukaan ekaluokkalainenkaan ei enää uskonut pukkiin (tämä 90-luvun alussa). Jos joku 11-vuotias olisi koulun pihalla möläyttänyt pitävänsä joulupukkia totena, niin turpaan olisi ikävä kyllä tullut.

Vierailija
8/10 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 16:18"]

Oli jo aikakin kertoa!

Minusta oikeasti tuntuu siltä, että nykylapset uskovat tosi kauan joulupukkiin. Minun lapsuudessani kukaan ekaluokkalainenkaan ei enää uskonut pukkiin (tämä 90-luvun alussa). Jos joku 11-vuotias olisi koulun pihalla möläyttänyt pitävänsä joulupukkia totena, niin turpaan olisi ikävä kyllä tullut.

[/quote]

Johtuee siitä että nykypukit on aidomman näköisiä, kuin ne joskus kylpytakkiin pukeutuneet oli.

Vierailija
9/10 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tavallaan :) Mulle kerrottiin pienestä pitäen ettei joulupukkia ole olemassa, ei se ainakaan mun lapsuutta ole pilannut. :)

Vierailija
10/10 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 16:18"]Oli jo aikakin kertoa!

[/quote]

Samaa olen miettinyt. 90-luvulla viimeistään 6-7 vuotiaat tiesivät ettei joulupukkia ole olemassa. Olihan se tietysti kiva senkin jälkeen uskoa pukkiin, esim pikkusisarusten takia. Onkohan näillä pukkiin uskovilla lapsilla sisaruksia.

Tietysti on hyvä, että lapset saavat olla lapsia mahdollisimman pitkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi