Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

katkera miehen ensimmäisestä suhteesta

Vierailija
24.12.2013 |

Olen vitun katkera miehen ensimmäisestä suhteesta. Siitä, että hän on nussinut toista naista ennen minua! Miten selviydyn tästä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvoista. Asia on vähän helpottanut mutta kyllä se vielä tänäänkin kaihertaa mieltä. Asia ei varmaan olisi niin kipeä, jos minullakin olisi menneisyys sillä sarall mutta kun ei ole :( varsinkin kun riitaannumme jostain niin tämä asia nousee erittäin voimakkaasti pintaan ja koencetten pääse siitä yli. Ap

Vierailija
2/23 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelemalla että se on elettyä elämää, joka kuuluu ihmisenä olemiseen. Aiemman suhteen tarkoitus ei ollut loukata sinua. Aika harvassa on ne miehet (ja naiset), aivan nuoria lukuunottamatta, joilla ei ole menneisyyttä sillä saralla. Nyt on nyt, keskity siihen niin että luot teille pohjan hyvälle tulevaisuudelle. Hyvän pohjan luominen alkaa sillä että olet myötätuntoinen itsellesi ja kumppanillesi. T.Lääkäritäti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 13:33"]

Olen vitun katkera miehen ensimmäisestä suhteesta. Siitä, että hän on nussinut toista naista ennen minua! Miten selviydyn tästä?

[/quote]Aatteleppa vaikka niin, et jos olisit ollut ensimmäinen - mies olisi ns. päässyt naisen 'makuun' ja yksihän ei riitä... Se olisit ollut sä, joka ois lähtenyt vaihtoon. Kyllä on paljon parempi, että molemmat on 'paneskelleet' ihan riittämiin ennen vakavaan suhteeseen alkamista - ei tule enää niin helposti houkutusta lähteä tutkimaan aidan toista puolta. Se kun on jo testattu.

Vierailija
4/23 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, vittu ahistaa vaan ajatus että sillä on ollut se nainen ennen minua.. Mieheni on minulle ensimmäinen, tuntuu jotenkin että emme ole "tasoissa" vaikka en tosiaankaan halua ketään muuta. Olisi niin paljon parempi ja helpompaa ettei miehellä olisi ollut sitä yhtä ennen minua :( vaikka olemme jo naimisissa ja lapsiakin on, tämä asia nostaa päätään ajoittain, enkä osaa käsitellä sitä.. Änkyröin miehelle täällä (kiva, jouluna) kun nyt alkoi taas ahistamaan. Helpottaiskohan tämä jos alkaisin sinkuksi..

Vierailija
5/23 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 13:33"]Olen vitun katkera miehen ensimmäisestä suhteesta. Siitä, että hän on nussinut toista naista ennen minua! Miten selviydyn tästä?

[/quote]

Mieti asia toisin päin ja miltä se sinusta tuntuisi

Vierailija
6/23 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 14:36"]

Ääh, vittu ahistaa vaan ajatus että sillä on ollut se nainen ennen minua.. Mieheni on minulle ensimmäinen, tuntuu jotenkin että emme ole "tasoissa" vaikka en tosiaankaan halua ketään muuta. Olisi niin paljon parempi ja helpompaa ettei miehellä olisi ollut sitä yhtä ennen minua :( vaikka olemme jo naimisissa ja lapsiakin on, tämä asia nostaa päätään ajoittain, enkä osaa käsitellä sitä.. Änkyröin miehelle täällä (kiva, jouluna) kun nyt alkoi taas ahistamaan. Helpottaiskohan tämä jos alkaisin sinkuksi..

[/quote]

ei . silloin miehet nillittäisivät , että sinulla oli joku ennen heitä. 

Ota itseäsi niskasta kiinni jos tuo on miehen ainoa "vika" ja ala viettää normaalia joulua ( siis niiden joulua joilla ei ole riitaa :D  )

Vierailija
7/23 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa, että mies on nussinut toista ennen mua, mutta kun se on jo perustanut perheen ja hankkinut lapset ennen mua. Eikä enää halua lisää. Se vähän häiritsee joskus.

Vierailija
8/23 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä otit miehen, jolla on edellisiä? Voit helpottaa oloasi joko eroamalla tai pettämällä. Ymmärrän sinua, itse valitsin pitää hauskaa ennen sitoutumista juuri tästä syystä. En olisi päässyt katkeruudesta.

Vierailija
9/23 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No empä arvannut että se tulee tämmöistä olemaan. Vahinkoja sattuu näköjään. En voinut arvata että tämä on tämmöistä kun en ollut aikaisemmin kenenkään kanssa ollut. AP

Vierailija
10/23 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko te näin joulun kunniaksi vaihteeksi ihan tosissanne?

No voihan sitä energiaansa ja ahdistustaan purkaa vaikka tällaiseen. Minua ahdistaa ihan vtusti, et elämää on ollut jo ennen minua. Kaikki elämä olisi pitänyt alkaa minun syntymästäni ja se kaikki loppuu, kun minä kuolen. Ja kun minä sairastan tai suren, kaikkien pitää sairastaa ja surra, kukaan ei saa nauraa ja iloita, eikä varsinkaan tanssia. Pyhäin(eli siis minun)häiväistystä!

Minäminunminuaminaminuksiminussaminustaminuunminullaminultaminulleminutminuinaminuttaminuin.

Vierailija
11/23 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutte vissiin Porvoossa.

Vierailija
12/23 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se eroaminen auta. Sinähän olisit sen jälkeen käytetty, pilalla. Ei sinua kukaan mies ainakaan halveksimatta voisi katsella (kuten et oi halveksimatta katsella sinäkään nykyistä, puhkinussittua miestäsi).

Vierailija
13/23 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 17:16"]

Asutte vissiin Porvoossa.

[/quote]

Juuri näin. Jos toisella ei saa edes olla menneisyyttä niin olisi siellä Porvoossa varmaan parempi asustella ihan yksikseen. Ei tulisi ongelmia siitä, että ei pääse ihan kaikkea hallistsemaan ja kontrolloimaan.

Hetken jo kävi mielessä että aloittaja on tosissaan mutta sitten totesin: Ei ole mahdollista edes av - palstalla. Täällä ollaan kuitenkin aikuisia ihmisiä ja tiedetään, että menneisyyttä ja sukulaisia ei voi jälkeenpäin valikoida uudelleen.

Jos aloittaja ei ollut provoimemassa vaan tosissaan niin tässä minun neuvoni: Mene käymään yksityisellä psykiatrilla keskustelemassa asiasta. Hän on ulkopuolinen henkilö ja osaa antaa uusia näkökulmia ongelmaasi. Yksi kerta maksaa jotakin 120 ... 160 euroa ja jo yhden kerran käynti saattaa antaa sinulle uusia työkaluja käsitellä ongelmaasi. Tiedän kun olen itsekin palveluita käyttänyt tarvitessani ulkopuolisen mielipidettä oman elämäni ongelmaan.

Vierailija
14/23 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei asuta missään Porvoossa. Kaukana sieltä! Oon koko päivän ollut vitutuskäyrät koholla tän asian takia. Ukko varmaan ihmettelee mikä mulla on mut siinäpähän miettii.. Äsken ohimennen puristi mua rinnasta, mitä vittua se meinas silläkään eleellä saada aikaan??! AP

Vierailija
15/23 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuck you asshole ja oikein hauskaa joulua!

Vierailija
16/23 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, miksi kaiken voisi kuitata vain sillä, että "se on menneisyyttä"? Menneisyydestä saa ja pystyy välittämään. Miksi se olisi kiellettyä? Eikä tällaisessa tapauksessa ole kyse niinkään omistushaluisuudesta vaan yleensä se, joka on kokematon suhteessa, ajattelee antavansa enemmän. Toinen on jo kokenut kaiken aikaisemmin eikä se ole enää hänelle samalla tavalla erityistä. Ensimmäinen kerta on aina ensimmäinen kerta. 

Vierailija
17/23 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton täytyy olla provo! :D

Vierailija
18/23 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä et ollut silloin vielä kuvioissa mukana, kun miehelläsi oli ensimmäinen vakavammin otettava suhde, ei sinulla pitäisi olla asiaan nokan koputtamista.

Mites on toisin päin, kuinka monta onkea on uitettu sinun lammikossasi ennen kuin miehesi heitti sinne täkynsä? Onko miehesi yhtä katkera menneisyydestäsi kuin sinä hänen?

Ymmärtäisin asian edes jollain tavalla, jos olisitte seurakuntanuoria, jotka olivat tehneet lupauksen säilyttää koskemattomuutensa avioliittoon asti, mutta ainakin sinun kielenkäytöstäsi päätellen ette kuulu siihen ryhmään.

Vierailija
19/23 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on minulle ensimmäinen. Siksi tämä varmaan rassaakin.. -AP

Vierailija
20/23 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko keskustellut asiasta miehesi kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi