YH-äiti rikkoi avioliittoni
Kommentit (78)
Ehjää ei voi rikkoa. Ja on itsensä pettämistä syttää vain muita tapahtuneesta.
yh on varmasti vähiten syyllinen tapahtuneeseen, pää syypää on ukkos ja sit sinä ja yh nyt sattui vaan väärään paikkaan. Jos teidän suhde olisi ollut kunnossa niin ukkosi ei olisi edes nähnyt koko yh-äiskää.
Ehkä kannattaa analysoida mikä suhteessanne meni väärin, ja se suhde oli sinun ja miehesi välinen. Molemmat mokasi teidän suhteessa
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 15:41"]
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 15:30"]
Mitäpä olet mieltä Syyrian tilanteesta?
[/quote]
Hyvin valitettavaa ja surullista.
ap.
[/quote]
Kukas Syyrian tilanteeseen on syyllinen? Jenkit varmaan
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 20:01"]
Ehjää ei voi rikkoa. Ja on itsensä pettämistä syttää vain muita tapahtuneesta.
yh on varmasti vähiten syyllinen tapahtuneeseen, pää syypää on ukkos ja sit sinä ja yh nyt sattui vaan väärään paikkaan. Jos teidän suhde olisi ollut kunnossa niin ukkosi ei olisi edes nähnyt koko yh-äiskää.
Ehkä kannattaa analysoida mikä suhteessanne meni väärin, ja se suhde oli sinun ja miehesi välinen. Molemmat mokasi teidän suhteessa
[/quote] Totta, kuitenkin uskoin että kun tulee parisuhteessa vaikea hetki voi luottaa puolisoon että hän kannatelee ja tukee. Mieheni ei tukenut minua vaan luuli että rakkaus on loppunut ja lähti etsimään sitä muualta. Kun kysyin miksi vastaus oli " mä luulin ettet rakasta minua enää " just joo.. hän nyt sattui löytämään toisen naisen jonka kanssa jakaa arkensa mutta unohti mitä oli luvannut papin edessä noin yli 20v. sitten. ap.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 20:02"]
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 15:41"]
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 15:30"]
Mitäpä olet mieltä Syyrian tilanteesta?
[/quote]
Hyvin valitettavaa ja surullista.
ap.
[/quote]
Kukas Syyrian tilanteeseen on syyllinen? Jenkit varmaan
[/quote] Taidat olla väärällä sivulla.. politiikka on jossain muualla. ap.
Mitä miehesi nyt tekee ap.? Saitko mitään joululahjaa? Keskusteletteko? Onko sulla mitään käsitystä siitä, miksi miehesi yleensä alkoi etsiä uutta seuraa?
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 20:11"]
Mitä miehesi nyt tekee ap.? Saitko mitään joululahjaa? Keskusteletteko? Onko sulla mitään käsitystä siitä, miksi miehesi yleensä alkoi etsiä uutta seuraa?
[/quote] En saanut häneltä mitään joululahjaa. Keskustelimme hyvinkin perinpohjaisesti kun suhde minulle tuli ilmi. hän pitää fb yhteyttä tähän naikkoseen, ei enää niin aktiivisesti kuin keväällä mutta ei katkaissut välejä, se kertoo jo jotain. Hän luuli etten rakasta häntä enää.. ap.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 20:15"]
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 20:11"]
[/quote] En saanut häneltä mitään joululahjaa. Keskustelimme hyvinkin perinpohjaisesti kun suhde minulle tuli ilmi. hän pitää fb yhteyttä tähän naikkoseen, ei enää niin aktiivisesti kuin keväällä mutta ei katkaissut välejä, se kertoo jo jotain. Hän luuli etten rakasta häntä enää.. ap.
[/quote] Vielä lisäys edelliseen että mieheni suuttui minulle aamupäivällä ja ei ole puhunut koko päivänä. Ei johtunut siitä että olisin ottanut esille tämän salasuhteen vaan täysin tyhjänpäiväisestä veti kilarit. Ei ehkä saanut salarakkaaltaan Hyvän Joulun toivotusta tiedä häntä?..ap.
En ole katkera, mutta kuitenkin... Miehesi ei enää rakasta sinua. Eikä sinulla ole ollut korvaa kuunnella miehesi tuntemuksia, jos hän on niistä yrittänyt sinulle kertoa. Vaikka avioliitossa sitoudutaan loppuelämäksi toiseen, se ei ole mikään elinkautinen. Olet enemmän kiinni avioliiton mielikuvissa kuin todellisuudessa.
Vihantunteet purat yksinhuoltajaan, koska sinusta on itsestäsi tulossa kovaa vauhtia sellainen.
Voimia sulle ap! Ymmärrän myös hyvin sen että tuo YH on mainittu erikseen. Se tuntuu olevan ihan oma lajinsa tai sanotaanko niin että Yh:ssa on oma alalajinsa joka tekee mitä vaan saadakseen nimenomaan naimisissa olevan miehen. Ilmeisesti niin kova pala se oma yyhous on. Tietysti miehessä on vikaa runsaasti mutta mä ymmärrän että jos parikymmentä vuotta on oltu yhdessä ja siihen viereen livahtaa lipeäkielinen haarojenlevittelijä joka tekee mitä vaan ja missä vaan niin vaikee on varmasti kakslahkeisen vastustaa. Pidän miehiä helposti pettämiseen ratkeavina ja sen mukaan itse käsittelen heitä omassa elämässäni. Elämä ei ole helppoa.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 20:37"]En ole katkera, mutta kuitenkin... Miehesi ei enää rakasta sinua. Eikä sinulla ole ollut korvaa kuunnella miehesi tuntemuksia, jos hän on niistä yrittänyt sinulle kertoa. Vaikka avioliitossa sitoudutaan loppuelämäksi toiseen, se ei ole mikään elinkautinen. Olet enemmän kiinni avioliiton mielikuvissa kuin todellisuudessa.
Vihantunteet purat yksinhuoltajaan, koska sinusta on itsestäsi tulossa kovaa vauhtia sellainen.
[/quote]juu , kumpa olisi saanut suunsa auki mutta haki sielunkumppanuutta muualta. Lapset täysi-ikäsiä.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 20:46"]Voimia sulle ap! Ymmärrän myös hyvin sen että tuo YH on mainittu erikseen. Se tuntuu olevan ihan oma lajinsa tai sanotaanko niin että Yh:ssa on oma alalajinsa joka tekee mitä vaan saadakseen nimenomaan naimisissa olevan miehen. Ilmeisesti niin kova pala se oma yyhous on. Tietysti miehessä on vikaa runsaasti mutta mä ymmärrän että jos parikymmentä vuotta on oltu yhdessä ja siihen viereen livahtaa lipeäkielinen haarojenlevittelijä joka tekee mitä vaan ja missä vaan niin vaikee on varmasti kakslahkeisen vastustaa. Pidän miehiä helposti pettämiseen ratkeavina ja sen mukaan itse käsittelen heitä omassa elämässäni. Elämä ei ole helppoa.
[/quote] Kiitos uusi näkökulma, arvostan mielipidettäsi. Ap.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 20:46"]Voimia sulle ap! Ymmärrän myös hyvin sen että tuo YH on mainittu erikseen. Se tuntuu olevan ihan oma lajinsa tai sanotaanko niin että Yh:ssa on oma alalajinsa joka tekee mitä vaan saadakseen nimenomaan naimisissa olevan miehen. Ilmeisesti niin kova pala se oma yyhous on. Tietysti miehessä on vikaa runsaasti mutta mä ymmärrän että jos parikymmentä vuotta on oltu yhdessä ja siihen viereen livahtaa lipeäkielinen haarojenlevittelijä joka tekee mitä vaan ja missä vaan niin vaikee on varmasti kakslahkeisen vastustaa. Pidän miehiä helposti pettämiseen ratkeavina ja sen mukaan itse käsittelen heitä omassa elämässäni. Elämä ei ole helppoa.
[/quote] Kiitos uusi näkökulma, arvostan mielipidettäsi. Ap.
Ensinnäkin, en ymmärrä miten miehesi jakaa arkea tämän uuden kanssa jos on kanssanne?
Toisekseen, tuo "luulin että et rakasta enää" on just tyypillistä toisen syyllistämistä pettämistilanteissa.
Kolmanneksi, miehelle ukaasi, että katkaisee ihan KAIKEN yhteydenpidon.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 21:33"]Ensinnäkin, en ymmärrä miten miehesi jakaa arkea tämän uuden kanssa jos on kanssanne?
Toisekseen, tuo "luulin että et rakasta enää" on just tyypillistä toisen syyllistämistä pettämistilanteissa.
Kolmanneksi, miehelle ukaasi, että katkaisee ihan KAIKEN yhteydenpidon.
[/quote] liha on heikko... Onhan se erikoista kun pettää puolisoaan kotisohvalta.. Kyllä te kaikki nauraisitte kun kertoisin miten tajusin että miehelläni on toinen nainen.ap
Miten asia tuli ilmi? Eikömies itse kertonut?
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 22:14"]Miten asia tuli ilmi? Eikömies itse kertonut?
[/quote]otin asian puheeksi ja kysyin suoraan onko sulla toinen nainen kielsi ensin mutta samalla hengenvedollla kertoi että hän etsii toisen asunnon ja haluaa eron. Pieni arkinen asia paljasti hänet. Ei ollut enää läsnä tilanteessa vaikka oli kotona, jos ymärrät mitä tarkoitan.ap.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 19:51"]
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 19:00"]
Täällä kohtalotoverisi, paitsi ettei mies siis kotona....Juha Tapion konserttia katselin äsken ja "kelpaat kelle vaan" -biisi sain kyyneleet valumaan pitkin poskia.Samaa konsettia katselin ja ajattelin miten se elämä voi muutua.. ap. Niin siis mieheni on kyllä kotona mutta aamulla hän sai jotkut ihme kilarit , ei kai tullut hyvän joulun toivotusta siltä naikkoselta ja se vähän vaivaa...ap.
[/quote]
[/quote]
[/quote]Sivut jo sekoavat.. mutta kiitos kaikille kommenteista kriittisistä ja kannustavista. ap.