Ystävän jatkuva omakehu
Tuntuu, että hän on muuttunut niin paljon viimeisen vuoden aikana, enkä enää jaksa :( en tiedä miten edes sanoisin hänelle.. hän pitää minua perheenään, olen luultvasti myös hänen ainoa ystävä. Olen vain niin poikki
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Paha tilanne :( itse olin tollasen kaveri pitkään kunnes paloin loppuun (oli myös muutakin mutta kamelin selkä katkesi kaverin tuoman lisäpainon takia) nyt ei olla enää väleissä ja hävettää myöntää että elämä helpottui.
Näin jälkikäteen ajateltuna, me ei oltu oikeanlaiset toisillemme. Kaikessa oltiin kuin vastakohdat (sillee huonolla tavalla) esim minä olin hiljaa ja hän äänessä koko ajan..
Tältä musta just tuntuu :( elämässä on jo tarpeeksi kaikkea meneillään ja hän on kuin lisätaakka.. en ymmärrä miksi hän on alkanut myös kilpailemaan kaikesta kanssani :( jatkuvasti yrittää korostaa paremmuuttaan
Ap
Paha tilanne :( itse olin tollasen kaveri pitkään kunnes paloin loppuun (oli myös muutakin mutta kamelin selkä katkesi kaverin tuoman lisäpainon takia) nyt ei olla enää väleissä ja hävettää myöntää että elämä helpottui.
Näin jälkikäteen ajateltuna, me ei oltu oikeanlaiset toisillemme. Kaikessa oltiin kuin vastakohdat (sillee huonolla tavalla) esim minä olin hiljaa ja hän äänessä koko ajan..