Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohtalotovereita?

Vierailija
06.10.2020 |

Siis naispuolisia. Tykkäisit antaa miehellesi takaapäin, mutta hän ei ole siitä innostunut. Minä haluaisin naista takaapäin ihan normisti ykköseen siis. Voisin ottaa tuossa asennossa vaimoni vaikka monta kertaa päivässä. Toki hän antaa, mutta ei usein. Tuohon vielä loppuhuipennuksena kun saisin laueta hänen pakaroilleen, no se ei hänelle tule kysymykseenkään, eikä se minullekaan nyt välttämätöntä ole, mutta takaapäin noin muuten on asento, josta kiihotun aivan järjettömästi. Eikö tuo asento tunnu naisista hyvälle, vai sattuuko nyt minulla käyneen niin huono tuuri, että hän on niitä harvoja, jolle se ei oikein toimi? Ei, en ole millään lailla pervo tms.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä? Normisettiä, pakaroille laukeaminenkin.

T. Nainen

Vierailija
2/14 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa outo aloitus? Kyllä kai "doggy style" asento on ihan normaali asento parisuhteessa. Itse ainakin pidän tuosta, mutta vielä enemmän niin että olen mahallani rahin tai matalan pöydän päällä. Ihmettelen jos joku nainen ei pitäisi tuosta asennosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpa outo aloitus? Kyllä kai "doggy style" asento on ihan normaali asento parisuhteessa. Itse ainakin pidän tuosta, mutta vielä enemmän niin että olen mahallani rahin tai matalan pöydän päällä. Ihmettelen jos joku nainen ei pitäisi tuosta asennosta.

Samaa mieltä ja meilläkin harrastetaan paljon pöytää vasten, varsinkin silloin jos käteni on sidottuna tai käsiraudoilla lukityuna selän taakse. Silloin se on helpoin asento.

Vierailija
4/14 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä tuo asento on käytössä joka kerta. Kumpikin tykkäämme. Harvemmin pakaroille tulemista, koska sisäkkäin laukeaminen vaan tuntuu molemmista niin hyvältä. Täytyy vielä mainita, että olemme molemmat silmiin tuijottelijoita ja "silmistä lukijoita" sängyn ulkopuolella, ja silmiin katsominen seksin aikana laittaa miettimään liikaa. Se onkin myös hyvää takaapäin asennossa, että voi keskittyä täysillä nauttimiseen, ruumiinkieleen ja ääniin yms. Miehelle myös visuaalista nautintoa.

Vierailija
5/14 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin ihan perussettiä siinä missä lähärikin. Lähäri ja doggy varmaan ekoja asentoja mitä teininä/parikymppisenä harrastetaan ja siitä sitten syvennytään seksin maailmaan.

Itselleni doggy ei ole mikään lemppari, koska olen aika visuaalinen enkä näe siinä miestä (toisin kuin mies minut) ja se tuntuu jotenkin ”liikaa”, siis tuntuu että pillu tyyliin repeää ja pää räjähtää vaikka ei siis satukaan.

Tuntuu vaan siltä, että halkeaa ja pää sekoaa enkä oikein nauti siitä tunteesta ja koska olen halkeamispisteessä, niin saatan yrittää lähteä karkuun yms. koska en hallitse itseäni ja lisäksi saatan äännellä aika kovaa yms. eli mikään rauhallinen tapahtuma se doggystyle ei yleensä kyllä ole.

Mutta ei se nyt silti mikään vaiva ole siinä olla, eli kyllä doggyssa tulee oltua useinkin, kun on kaikkea muutakin seksin aikana kuin se doggy-kohta.

Toisaalta siitä kyllä tykkään, että mies vetää takaapäin niin, että makaan vatsallani ja tulee siihen päälle sitten sillain painopeittomaisen raskaasti ja siitä sitten vetelee ja pitää vaikka niskasta kiinni.

Ja seisaaltaan takaapäin on myös jees.

Ainoastaan doggyssa on pillu jotenkin sellaisessa kulmassa, että tuntuu kuin se kulli porautuisi kaikkien hermoratojen läpi suoraan aivoon ja se on too much for me!

Vierailija
6/14 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia arvon neidit/rouvat. 1,2 ja 3. Teidät otan tarvittaessa monta kertaa päivässä takaapäin, niin paljon kuin vain jaksatte. Näen jo mielessäni perseenne pystyssä edessäni ja minä alan painautumaan sentti sentiltä syvemmälle, niin syvälle kuin voit ottaa vastaan kipua tuntematta. Ap.

Vierailija
7/14 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitoksia arvon neidit/rouvat. 1,2 ja 3. Teidät otan tarvittaessa monta kertaa päivässä takaapäin, niin paljon kuin vain jaksatte. Näen jo mielessäni perseenne pystyssä edessäni ja minä alan painautumaan sentti sentiltä syvemmälle, niin syvälle kuin voit ottaa vastaan kipua tuntematta. Ap.

Mihis sun vaimo joutui?

Vierailija
8/14 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin ihan perussettiä siinä missä lähärikin. Lähäri ja doggy varmaan ekoja asentoja mitä teininä/parikymppisenä harrastetaan ja siitä sitten syvennytään seksin maailmaan.

Itselleni doggy ei ole mikään lemppari, koska olen aika visuaalinen enkä näe siinä miestä (toisin kuin mies minut) ja se tuntuu jotenkin ”liikaa”, siis tuntuu että pillu tyyliin repeää ja pää räjähtää vaikka ei siis satukaan.

Tuntuu vaan siltä, että halkeaa ja pää sekoaa enkä oikein nauti siitä tunteesta ja koska olen halkeamispisteessä, niin saatan yrittää lähteä karkuun yms. koska en hallitse itseäni ja lisäksi saatan äännellä aika kovaa yms. eli mikään rauhallinen tapahtuma se doggystyle ei yleensä kyllä ole.

Mutta ei se nyt silti mikään vaiva ole siinä olla, eli kyllä doggyssa tulee oltua useinkin, kun on kaikkea muutakin seksin aikana kuin se doggy-kohta.

Toisaalta siitä kyllä tykkään, että mies vetää takaapäin niin, että makaan vatsallani ja tulee siihen päälle sitten sillain painopeittomaisen raskaasti ja siitä sitten vetelee ja pitää vaikka niskasta kiinni.

Ja seisaaltaan takaapäin on myös jees.

Ainoastaan doggyssa on pillu jotenkin sellaisessa kulmassa, että tuntuu kuin se kulli porautuisi kaikkien hermoratojen läpi suoraan aivoon ja se on too much for me!

Hitto, tuo oli hyvä kuvaus. Olisikohan vaimolla sama juttu doggyssä, kun sanonut aina ettei tykkää. Pillu meneekin jotenkin tosi ahtaaksi ja muutenkin kalu menee ihan liian syvälle. Vuosien aikana aina silloin tällöin yritetty minun pyynnöstä, kun vaimolla on niin taivaallinen iso päärynän muotoinen peppu. Mutta ei tunnu hyvältä edes varovasti puolisääreen naituna. Aina on älähtänyt. Liekö sama syy. Sitten tykkää kanssa mahallaan maatessaan tyyny pyllyn alla, jalat suorina, eli omat jalat hänen sivuillaan. Onnistuu hyvin kun hänellä on leveä resivako josta kalu mahtuu hyvin välistä, eikä kalu yletä enää pohjaan asti. Tähän asentoon päädytään yleensä siinä vaiheessa jos en muuten meinaa laueta. Vaimon pillu ei kestä kovin kauaa kaluni möyrimistä ja tällä laukeaa aina nopeasti, mutta vaimo ei koskaan. Eli on lähinnä mua varten.

M62

Vierailija
9/14 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doggy on paras asento. Ja kun on peilit sängynpäädyn takana ja sängyn vieressä peililiukuovikaapisto, niin on visuaalista kivaa minullakin näin naisena.

Rauhallisesti sitä ei voi tehdä, vaan sitten kun pannaan doggystylessä, niin pannaan niin, että sen jälkeen on pakarat hellinä. Ns. "twerkkaan" miehen etumusta vasten siinä samalla aluksi, mutta jossain vaiheessa menee kaikki energia itsensä pystyssä pitämiseen, kun mies oikein innostuu. Joskus mies sitoo mun kädet sängynpäätyihin kiinni, jolloin olen etukenossa (en käsieni varassa). Suukapula on pakollinen, koska tuo asento saa mut HUUTAMAAN. Toisinaan mies käyttää sormia, toisinaan buttplugia mulle kakkospesän nautinnon tuottamiseen samalla.

Ja onhan toi kivaa keittiön pöydälläkin, silloin varsinkin niin, että ollaan pukeissa, mutta mulla ei hameen alla pikkareita.

Ihan paras asento! Enkä edes ikinä saa orkkua siinä, ja silti on mun suosikki.

Vierailija
10/14 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Doggy on paras asento. Ja kun on peilit sängynpäädyn takana ja sängyn vieressä peililiukuovikaapisto, niin on visuaalista kivaa minullakin näin naisena.

Rauhallisesti sitä ei voi tehdä, vaan sitten kun pannaan doggystylessä, niin pannaan niin, että sen jälkeen on pakarat hellinä. Ns. "twerkkaan" miehen etumusta vasten siinä samalla aluksi, mutta jossain vaiheessa menee kaikki energia itsensä pystyssä pitämiseen, kun mies oikein innostuu. Joskus mies sitoo mun kädet sängynpäätyihin kiinni, jolloin olen etukenossa (en käsieni varassa). Suukapula on pakollinen, koska tuo asento saa mut HUUTAMAAN. Toisinaan mies käyttää sormia, toisinaan buttplugia mulle kakkospesän nautinnon tuottamiseen samalla.

Ja onhan toi kivaa keittiön pöydälläkin, silloin varsinkin niin, että ollaan pukeissa, mutta mulla ei hameen alla pikkareita.

Olisit sietänyt mennä minun kanssani naimisiin. Olisipa oma vaimo tuollainen.

Vierailija
11/14 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihis sun vaimo joutui?

Miten niin joutui? Ei se mihinkään joutunut. Sinne se pääsee minne haluaakin. Ap.

Vierailija
12/14 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä, sua mä ottaisin mielelläni niin kauan ja niin monta kertaa, että silmäsi olisi valkuaisilla nautinnosta. Ap.

Vierailija
13/14 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei joko saa stimulaatiota tarpeeksi emättimen etuseinämään tai sulla on banaanimuna ylöspäin(painaa liikaa anaalia) ja tuntuu omituiselle. Tyyny lantion alla voi auttaa. Ja jos mahdollista niin joku suristin klitorikselle tai liukkaria ja sormet hyväilemään. Parempi kulma on jos nainen työntää lannetta eteenpäin kuin työntää peppua tyrkylle.

Vierailija
14/14 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli minulla yksi seurustelukumppani, feministi, joka ei halunnut takaa. Siinä asennossa kuulemma mies alistaa naista. Vain asennot, jossa mies ja nainen voivat suudella toisiaan suulle kelpasivat. Mutta kun hänellä oli erittäin sopiva mutteri minun pultilleni, ei se femiuskonto minua haitannut. En minä miehenä niin paljon doggystä perustakaan, useampi nainen on sanonut, että penikseni sattuu, kun työnnän sen vahingossa syvälle. Ja pidän myös suutelemisesta rakastelun aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän