Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan saanut käyttää aivoja

Vierailija
06.10.2020 |

Kun en ole koskaan ollut työelämässä. Pelkästään kotona eikä ruuanlaittoon ja kodin hoitamiseen aivoja tarvita. Tuleekohan jo pian dementia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas sinua estää käyttämästä aivojasi? Ihan itse voi etsiä tekemistä, missä joutuu käyttämään aivojaan.

2/8 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla korkea aika edes opiskella jotain. Aivot tarvitsevat harjoitusta ihan samoin kuin kroppa pysyäkseen terveinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Koo kirjoitti:

Taitaa olla korkea aika edes opiskella jotain. Aivot tarvitsevat harjoitusta ihan samoin kuin kroppa pysyäkseen terveinä.

En mä nyt enää viisikymppisenä yritä opiskella, kun en ole ikinä opiskeluissa pärjännyt.

Vierailija
4/8 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Koo kirjoitti:

Mutta kun ei hän pysty, kun on noita sairauksia ja oppimisvaikeuksia ja jaadi jaadi jaadi...

5/8 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leila Koo kirjoitti:

En mä nyt enää viisikymppisenä yritä opiskella, kun en ole ikinä opiskeluissa pärjännyt.

No ei sitten tietenkään. Kaikkien aivot alkavat rappeutua jo 30 vuoden iässä. Ilman käyttöä rappeutumisvauhti on hurja. Ikävää, että et voi aikaisemman heikon koulumenestyksesi vuoksi tehdä aikuisena enää mitään aivoterveytesi hyväksi.

Vierailija
6/8 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leila Koo kirjoitti:

No ei sitten tietenkään. Kaikkien aivot alkavat rappeutua jo 30 vuoden iässä. Ilman käyttöä rappeutumisvauhti on hurja. Ikävää, että et voi aikaisemman heikon koulumenestyksesi vuoksi tehdä aikuisena enää mitään aivoterveytesi hyväksi.

Viimeksi opiskelin muutaman vuoden n 10v sitten. En vain saanut tutkintoa suoritettua. Kyllä mä aina jotain yritän opiskella vaikka kesken jääkin ja vien monesti opiskelupaikan joltain joka pärjäisi. ap

Vierailija
7/8 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva saa töissäkään käyttää.

Vierailija
8/8 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää sun alotuksetkin on aina ilman aivoja tehty. Tee nyt vaikka ristikoita tai lue joku kirja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän