Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikka Victoria Beckhamin laihuutta niin kovasti kauhistellaan,

Vierailija
22.07.2006 |

minusta hän ei ole kamalan näköinen tai ruma jo laihuutensa vuoksi. Mä oon varmaan niin masentunut kolmesta-neljästä liikakilostani, joista en pääse eroon. Mä haluisin olla yhtä hoikka. Ainakin mitä kuvia lehdissä näkee.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällä hetkellä laihdutuskuurilla ja tuollaisista kuvista saa lisää potkua =)

Vierailija
2/11 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian isopäiseltä friikiltä-ja jos vyötärö on pienempi kuin 7-vuotiaalla pojalla niin hohhoijjaa. Rajansa kaikella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen pää tosiaan näyttää liian isolta ja tissit liian pallot, että en mä nyt ihan siltä haluaisi näyttää. Mutta laihat jalat ja takamus sekä maha olis ihan jees, niin kuin sillä on. Enkä mä nyt sen kuvia pahemmin seuraa, mutta muutamista joita olen nähnyt, vaatteet näyttää niin hyvältä sen päällä ja kivan näköistä kun ei ylimääräistä ole missään. Näin haluaisin itsellenikin.

-ap-

Vierailija
4/11 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi ne hirveän näköiset silikoonipallot

Vierailija
5/11 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mun ikäisellä naisella on 6-vuotiaan vyötärönmitta. Näyttää ihan brats-nukelta tossa seiskan kuvassa...ihan sika ruma.

Vierailija
6/11 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis on Gery silloin kun oli vielä vähän pyöreä. Tykkään rehevämmistä naisista. Luuviulut ei ole makuuni.

Vierailija
7/11 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei mulla liikakilojen kanssakaan ole mitään rintoja, niin yhtä hyvin vois olla laiha kaikkialta. Mutta okei, en haluais olla ehkä ihan yhtä laiha kuin VB koska mulla ei olis rahaa hankkia vaatteita erikseen tilattuina... Mutta sanon nyt vielä sen,että minusta kuvat hänestä ei näytä rumilta. Paitsi joissain kuvissa sen kumipallotissit on kamalat.

ap.

Vierailija
8/11 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää sitä nälässä.

VB on sitäpaitsi sairas.

Vierailija
9/11 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sen pääki on suhteettoman iso muuhun vartaloon verrattuna, tisseistä puhumattaka!! Ei oo kyllä enää hyvän eikä missään tapauksessa terveen näköstä!! Ei ihme että mieskin pettää... Mietippä miltä se tuntuu sängyssä, ku luut kolisee, kirjaimellisesti...?! Mut ei sillä, jos tyttö sais vaikka 8-10 kilooki lisää, ni ois tosi hyvä!

Vierailija
10/11 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englantilaislehtien mukaan Victoria laihdutti pari-kolme kiloa jalkapallon MM-kisamatkaa varten. Tässä Vicky Cruzin kanssa kesäkuussa jalkapallon MM-kisamatkalla Saksassa

http: //blog. tenbit. pl/i/blog/upload/notes/b/beckhamowie/9090. jpg

http: //blog. tenbit. pl/i/blog/upload/notes/b/beckhamowie/9081. jpg

Vierailija
11/11 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Cruz on söpö lapsi. Kuvista otettava kaikki välit pois, myös sieltä numeroista, että kuvat näkyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi