Olinko mielestänne törkeä?
Erosin exästä n. puolitoista vuotta sitten kun selvisi, että hän pyöritti muita naisia. Tänään huomasin hänen lähettäneen bookissa viestin (huom. ei olla toistemme kaverilistalla). Jätin vastaamatta viestiin ja estin hänet kokonaan. Olinko törkeä?
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 21:22"]
Erosin exästä n. puolitoista vuotta sitten kun selvisi, että hän pyöritti muita naisia. Tänään huomasin hänen lähettäneen bookissa viestin (huom. ei olla toistemme kaverilistalla). Jätin vastaamatta viestiin ja estin hänet kokonaan. Olinko törkeä?
[/quote]
Lisäys, viestissä ex kyseli kuulumisia.
No voihan siihen vastata, että hyvää kiitos. Eikä muuta. Mutta samapa kai tuo.
'Kiitos voin oikein hyvin ja toivon sinullekin vain parasta mahdollista jatkossa. Ai niin, menetitkin jo minut, joten joudut tyytymään toiseksi parhaaseen.'
et ollut törkeä, tuollaiset paskaläjät sietääkin jättää omaan arvoonsa
Vanha suola janottaa. Miksi sinä tuota janoa enää lievittäisit? Tuollaiset kollikatit joutavatkin ulkoruokintaan.
Oikein teit! Muut naiset jättäneet, kerjää huomiotasi, haluaa pelata jotain peliä, jos vastaat niin ajattelee että "ahaa sitä kiinnostaa vielä meikäläinen" ja rupee pommittamaan lisä-viesteillä. Tsemppiä ja Hyvää Joulua!
Joko alkaa aika kullata muistot, kun edes mietit tällaista? Exäs oli törkee, jos nyt siis törkeydestä oli kyse, vai?
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 23:39"]
Joko alkaa aika kullata muistot, kun edes mietit tällaista? Exäs oli törkee, jos nyt siis törkeydestä oli kyse, vai?
[/quote]
Ei minulla enää ole häntä kohtaan mitään tunteita. Ennen tätä ns. lopullista eroa oltiin jo kerran aiemmin erottu. Mutta tämän naisepisodin jälkeen päätin, että nyt saa riittää. t. ap
Hieno homma, sulla on luontoo nainen! Riittää mulle jo nää kynnysmattona itkevät ruikuttajat. -12-
mä ohjasin sähköpostiini ex.n viestit menevät suoraan roskapostiin. Hän joskus soitti työpaikalle, kun en vastannut hänen soittoihini, jotka tulivat omaan kännykkääni. Ilmoitin samalla etten lue hänen viestejään, koska ne menee suoraan roskapostiin.
Ex on ex, syystä. Itse en moista idioottia tarvitse, joka meni pettämään eikä edes sitä katunut. Ei kuulemma ollut niin paha juttu. Selvä. Joten en minäkään viitsi hänen kanssaan jutella.
Kun meillä ei ole edes yhteisiä lapsia, ei minun pidä pitää hänen kanssaan yhtään yhteyttä.
Pahimpia on ne, jotka haluaa pitää omatuntonsa puhtaana "eroamalla ystävinä". Kusipää on kusipää, ei se siitä muuksi muutu.
Et.