Kukkaistutukset Kauniaisissa
Osaako joku sanoa mitä on ne kukat mitä on istutettu Kauniaisissa liikenteenjakajiin? Ovat kukkineet koko kesän ja ovat vieläkin kukassa.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus vahvistaa kyllä sitä kuvaa Kauniaisista, mikä kaikilla on.
Hyvä niin, nättejä kukkia ovat ja mikäs niitä on istutella kun on varaa. Vähempivaraisia kateellisia se tietysti v**uttaa. Sille sairaudelle kannattaisi tehdä jotain.
Huutonaurua. Mistä tiedät, etten ole kauniaislainen?
Eiköhän se ole aika selvää. Sinun henkiset kyvyt ei toki riitä sitä käsittämään mutta se tuskin on uusi tunne.
"Sinun henkiset kyvyt" sanoo hän, ja kehuskelee omilla henkisillä kyvyillään! Et ainakaan kuulu niihin, joiden takia kaupunkia kutsutaan maisterikaupungiksi.
Eihän tuossa mitään kehuskeltu. Todettiin vain tosiasiat sinun osaltasi. Etkä vieläkään ymmärrä, että edelleen korostat sitä faktaa.
Vähävaraisuus taitaa olla sinulle herkkä aihe?
Oli juuri ilmestynyt uudet kukat, eivät ole samat kuin kesällä tai sitten päässäni viiraa pahasti.
Kauniaisissa on aina upeat kukat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä niin, nättejä kukkia ovat ja mikäs niitä on istutella kun on varaa. Vähempivaraisia kateellisia se tietysti v**uttaa. Sille sairaudelle kannattaisi tehdä jotain.
Eiköhän se ole aika selvää. Sinun henkiset kyvyt ei toki riitä sitä käsittämään mutta se tuskin on uusi tunne.
"Sinun henkiset kyvyt" sanoo hän, ja kehuskelee omilla henkisillä kyvyillään! Et ainakaan kuulu niihin, joiden takia kaupunkia kutsutaan maisterikaupungiksi.
Eihän tuossa mitään kehuskeltu. Todettiin vain tosiasiat sinun osaltasi. Etkä vieläkään ymmärrä, että edelleen korostat sitä faktaa.
Ei minua kiinnosta vähävaraisten asiat pätkääkään. Minä olen käynyt kouluni kunnolla ja hankkinut sellaisen ammatin, että on niitä varoja enemmän kuin tällä elämäntyylillä kuluu. Suosittelen muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Oli juuri ilmestynyt uudet kukat, eivät ole samat kuin kesällä tai sitten päässäni viiraa pahasti.
Kauniaisissa on aina upeat kukat.
On ne hienoja. Pienellä investoinnilla muuttuu ympäristö aivan erinäköiseksi.
Kauniaisissa on aina upeat kukat ja toistaiseksi paikallinen nuorisokin on ollut niin fiksua, että kukat saavat olla paikoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua kiinnosta vähävaraisten asiat pätkääkään. Minä olen käynyt kouluni kunnolla ja hankkinut sellaisen ammatin, että on niitä varoja enemmän kuin tällä elämäntyylillä kuluu. Suosittelen muillekin.
Kukaan aito granilainen ei varoillaan kehuskelisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä liikenteenjakaja siellä?
T: pari kertaa lähijunalla Kauniaisissa käynyt ja ruotsiksi ruokakaupan kanssa asioinut immeinen
Ei niistä oikein voi erehtyä, ei niitä jakajia missä kukkia kasvaa siellä montaa ole. Siinä isossa jakajassa Varubodenin lähellä.
Mikä perkeleen vaurbönde?
Varuboden on ruotsinkielinen osuuskauppa - s-market niidenkin ovessa lukee. Kotoisesti kutsutaan täällä varukaksi
Toimii kans sama osuuskauppa ainakin Sipoossa ja vissiin myös Porvoossa. Porvoosta en oo ihan varma mutta Sipoossa on ainakin myös. Isäni nimittäin asuu Sipoossa naisytävänsä kanssa niin tiiän.
-7