Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teetkö itse joululaatikot vai ostatko valmiina?

Vierailija
06.10.2020 |

Mulla on ollut tapana tehdä itse mutta kyläpaikka johon jouluisin mennään, niin siellä saa kaupan valmiita.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen ajattelee joulua lokakuussa? Joku oli näköjään tehnyt aloituksen rosollistakin!

Parin kuukauden päästä joulu on jo ihan oven takana. Pari kk menee äkkiä.

Vierailija
22/32 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee, mulle kelpaisi kaupankin laatikot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan, joskus olen tehnyt.

Vierailija
24/32 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, taasko niitä kohta pitää syödä? Viime joulusta ei ole tarpeeksi aikaa. Viime joulunaikaan taisin syödä kaksi kertaa laatikkoa yhteensä. Eli ne pakolliset.

Inhottava ajatus, että niitä kohta pitää taas syödä.

Miksi sun pitää niitä syödä?

Jätä ne syömättä ja syö muuta.  Kummallista, että ihmiset tekee elämästään taiposella tahallaan hankalaa.  Kun pitää syödäkin jotain, mistä ei pidä.

No kirjoita nyt vastaukseksi, että kun PITÄÄ mennä anoppilaan jouluksi ja PITÄÄ syödä jouluruokaa.  Eikö normaali ihminen saa suutaan auki ja sano, että kun en yhtään tykkää tästä enkä tuosta ruuasta, niin syön vain tätä ja tuota muuta?  

Jos ei siihen pysty niin vali vali vali.  Jos anoppi siitä sitten valittaa, niin valittaahan se kirjoittajakin tänne.  Sama valitus se kuuluu sieltäkin.  Lopettakaa tuo ja alkakaa aikuisiksi.

Vierailija
25/32 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi, taasko niitä kohta pitää syödä? Viime joulusta ei ole tarpeeksi aikaa. Viime joulunaikaan taisin syödä kaksi kertaa laatikkoa yhteensä. Eli ne pakolliset.

Inhottava ajatus, että niitä kohta pitää taas syödä.

Etkö saa itse päättää omista syömisistäsi? Kuka pakottaa sinua syömään laatikoita? Oletko jonkun tossun alla, vai muuten vain tyhmä?

Kyllä kuuluu hyviin käytöstapoihin ottaa joulupöydässä laatikkoa suvun kanssa.

Ei kuulu.  Hyviin käytöstapoihin kuuluu ottaa lautaselleen vain sitä, mitä haluaa syödä eikä pilata kenenkään joulumieltä sillä, että syö väkisin ja näyttää pahoinvoivalta. 

Vierailija
26/32 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse. Tosin nykyään ostan porkkana- ja lanttusoseen valmiina, enkä keittele soseita itse.

27/32 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen. Ei tuu joulua, jos ei hullu tee laatikoita 🎄🎅

Vierailija
28/32 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, vie omatekemät tänä vuonna sinne kyläpaikkaan. Vai kahta kättä heilutellenko menette valmiiseen pöytään?

Vierailija
29/32 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse, koska se on helppoa ja lopputulos on paljon parempi. Lisäksi valmislaatikot aiheuttavat miehelleni närästystä toisin kuin itse tehdyt.

Vierailija
30/32 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä tietoa joulunvietosta. Viime vuonna oltiin yhdessä ulkomailla ja niin oli haave mennä tänäkin vuonna, vaan eipä koronan takia tule onnistumaan :-( Aiemmat joulut on vietetty erikseen molemmat omien ikääntyneiden sukulaisten luona. Puoliso pohtii vielä, haluaako mennä tänä vuonna sukulaisilleen vai ollaanko ihan kaksin kotona ja jos ollaan ihan kaksin, niin miten vietetään joulua, kun sillä ei sinänsä ole kummallekaan oikein mitään merkitystä. Jos hän menee sukulaisilleen, niin minä mietin vielä uusiksi, mitä itse tekisin. Pääsisikö edes Riikaan hotellilomalle tai jotain.

Mutta jos vietämme joulua kotona niin teen laatikot itse.

Vierailija
31/32 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan valmiina - ei ole aikaa tehdä itse. Tai priorisoin aikani mielummin toisin.

Vierailija
32/32 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse, koska olen vegaani ja vegaanisia laatikoita on vaikea löytää. Toivon, että tänä jouluna on enemmän lunta, jotta tunnelma on jouluisempi. Olen raskaana ja odotamme ensimmäistä lastani, joten tämä on viimeinen parisuhdejoulu ja ensi vuonna on ensimmäinen perhejoulu. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi