Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa ehkä erota

Vierailija
06.10.2020 |

Haluaa miettiä haluaako olla kanssani.

Miten tästä voi päästä yli?
Miten voin luopua talohaaveista ja yhteisestä vanhuudesta? Miten päästä yli siitä, että toinen ei rakasta, koska hänen pitää miettiä.

Meillä on edelleen seksiä ja yhteiset lapset. Tuntuu niin hullulta, että kaikki on hajoamassa. Miten olette selvinneet?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi erota ja lähti. Minä jäin kahden lapsen kanssa yksin. Mies otti lapsia aina viikonloppuisin hoitoon. Kesti aikansa sopeutua.

Vierailija
2/18 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi jatkaa suhdetta tuollaisen jälkeen :( 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, et varmaan voisi, kun toinen ei halua viettää sitä suhdetta sinun kanssasi.

Vierailija
4/18 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin eroaisin, jos puolisolla olisi jotain typeriä talohaaveita eikä pääsisi irti niistä. Yhden talohaaveilijan kanssa olin kerran naimisissa ja suostuin sitten talon hankintaan vuosien painostuksen jälkeen, kaduin sitä päätöstä koko sen ajan kun talossa asuimme. En ole omakotitaloihminen, mutten osannut pitää puoliani.

Vierailija
5/18 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, et varmaan voisi, kun toinen ei halua viettää sitä suhdetta sinun kanssasi.

No shit, Sherlock. 

Vierailija
6/18 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olla naimisissa moisen epäröijän kanssa? En jaksaisi päivääkään. Jokin itsekunnioitus pitää olla. 

Vierailija
7/18 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi nainen?

Vierailija
8/18 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lopeta nyt hyvänen aika se seksin harrastaminen. Miten sä tuollaiselle pähkäilijälle viitsit antaa? Ei todellakaan kostuisi paikat, jos olisin samassa tilanteessa.

Vierailija
9/18 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi nainen?

Juu, miehet ei koskaan eroa jos ei ole jo uusi odottamassa, ovat tottuneet hyvään palveluun.

Vierailija
10/18 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N53 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi nainen?

Juu, miehet ei koskaan eroa jos ei ole jo uusi odottamassa, ovat tottuneet hyvään palveluun.

Mistä hel*veistä te naiset aina tuon ihme palvelun näihin vetoatte. Ette te kai oikeasti luule, että miehet on teidän kanssa, jos vaihdatte talviverhot kesäverhoihin marttyyrimaisin elein. 

Vierailija
11/18 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N53 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi nainen?

Mistä hel*veistä te naiset aina tuon ihme palvelun näihin vetoatte. Ette te kai oikeasti luule, että miehet on teidän kanssa, jos vaihdatte talviverhot kesäverhoihin marttyyrimaisin elein. 

Haha, Tuikkisko se siellä? Oletko jo itse kaivanut tuikkukuppisi esiin? Ihanan viihtyisää syksyisen hämärän hiipiessä :D

Vierailija
12/18 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjellä mietinkin ettei ole mitään järkeä jatkaa, mutta sattuuhan tämän perheen hajoaminen.

Mies on tohvo taloudellisesti, en tiedä miten hän saisi rakennettua viikko viikko-kodin. Miten saisi rahat riittämään, kun nyt olen hoitanut kaiken. Haluan kuitenkin viikko-viikon tai 4pv - 4pv. En halua olla mikään vastuuhenkilö, joka lainaa ja auttaa tuhlariexää.

Seksistä tulee oikeastaan paha mieli, ehkä lopetan sen. Pääosin tykkään seksistä, mutta nyt se on ollut ankeaa suorittamista noiden puheiden jälkeen.

Vituttaa ihan rehellisesti hirveästi.

Ap

Vierailija
13/18 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin törkeää mieheltä kuvitella, että jos hän päättäisi jäädä niin me palattaisiin siihen mitä oltiin 😩

Jos kuulisin muille käyneen näin, niin neuvoisin lähtemään.

Ap

Vierailija
14/18 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppu on lähellä.

Vierailija
15/18 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tämä ei voi millään pelastua - kenenkään mielestä?

Onko kenellekään käynyt niin, että rakkaus palaisi takaisin?

Tiedän, olen epätoivoinen.

Ap

Vierailija
16/18 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on toiveita pelastaa suhde, niin menette pariterapiaan. Siitä voi oikeasti olla apua, jos ongelmat ovat ratkottavissa ja kummallakin on tähän halua.

Mutta henkilökohtaisesti en jäisi itkemään ihmisen perään, joka ei halua olla kanssani. Kyllähän mä nyt sen verran ansaitsen itsekunnioitusta, että jos toinen haluaa minusta erota, niin en jää siihen roikkumaan. Ansaitsen parisuhteen jossa toinen on mun kanssani ihan vapaaehtoisesti.

Vierailija
17/18 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso virhe antaa torttua eropuheiden jälkeen. Älä ole tossu.

Vierailija
18/18 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa erota vain kahdessa tapauksessa:

1) nainen on on aivan totaalinen psyk0paatti, päihderiippuvainen väkivaltainen hullu ja suhteessa on mahdoton elää

2) hänellä on toinen nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä