Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epätoivoinen miehen metsästys...

Vierailija
23.12.2013 |

Ongelma on siis se, että en löydä miestä. Tai oikeastaan se, että miehet ei kiinnostu musta. Olen lihava kyllä (174/90), mutta en ainakaan omasta mielestäni ihan toivottoman ruma ja pyrin pukeutumaan kivasti.

Siis edes netin deittipalveluissa en saa viestejä... Mitään. 

Alan olla epätoivoinen, sillä haluaisin edes yhden lapsen ja ikää alkaa olla jo sen verran, että ei tässä enää monia vuosia ole aikaa. Lapsen tekeminen yksin ei ole vaihtoehto, ja tärkeimpänä pidän kuitenkin sitä miestä ;)

Asia saa mut tosi surulliseksi, en haluaisi viettää loppu elämääni yksin :(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos possu alat laihduttaa nii flaksi paranee

Vierailija
2/15 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/15 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se ihan oikeasti vain läskistä kiinni?

Vierailija
5/15 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlaisia tuntemuksia, olen vain aivan normaalipainoinen. Hiljaista on minunkin deittiprofiilissani, eikä miehet kiinnostu vaikka kirjoitan heille. Olen liian vanha ja viimeistään kuvan saatuaan lopettavat kirjoittelun. Kuitenkin olen mielestäni aivan tavallisen ja herttaisen näköinen nainen. Ei mikään kaunokainen, mutta ikäistäni nuoremman näköinen, joten ihmettelen, että lähes aina yhteydenpito katkeaa kuvaan.

Ymmärrän ajatuksiasi ja tuskaasi! Minäkin tekisin ja muuttaisin jotain, jos vain tietäisin ja osaisin. Yrittänyt olen ja yritän edelleen.

Vierailija
6/15 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, välillä olen oikein vihainen kun näen minkälaiset naiset ovat miehet löytäneet ja saaneet vielä lapsiakin... Ja sitten mietin, että mikä ihme mussa on vikana!? Kateellinen olen, tietenkin. Haluaisin itsellenikin saman. Enkä tosiaan vaadi mieheltä liikoja, siis ulkonäössä, tulotasossa tai koulutuksessa tai missään muussakaan.

Vierailija
7/15 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli linkata sut yhteen yhden opiskeluaikaisen kaverimiehen kans joka puhuu samalla tavalla. Hällä ei ole ylipainoa mutta ujo ja änkyttää kun hermostuu. Urheilullinen ja hyväsydäminen ihminen tekee paljon vapaaehtoistyötä. Epätoivo alkaa hällä vyöryä yli ja se taitaa naiset karkottaakin. Ja ettei ole komea.

Vierailija
8/15 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

epätoivo karkottaa. Miehet pitävät viehättävänä sellaista naista joka ei ripusta onneaan toiseen.

Vierailija
9/15 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuulkaa.. Te olette kauniita ja katakaa pää ylpeenä omaa kroppaanne. Mitä itsevarmempi olet ja ylpeesti kohti elämän myrskyjä, kauneus on sisälläsi ei ulkokuori.  Huomatkaa itsenne ja hymyä huuleen niin johan on miehiä oventakuset täynnä ja jonoks asti. Hyvää Joulua ja Ylpeesti kohti tulevaa ei nöyrtymällä. t. mä vain

Vierailija
10/15 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita jalkakyykkääminen, saat miehen

Vierailija
11/15 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ilmoituksessasi maininta, että haluat lapsen?

Vierailija
12/15 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla miehelle asetettuna vaatimuksena akateeminen tutkinto ja vuositulot vähintään 50 000 euroa:D Sun pitäisi kyllä vähän laihduttaa niin olisi helpompi raskautua ja ylipaino ei ole raskaana olevallekaan hyväksi.

Vierailija
13/15 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen viisikymppinen ja mittani ovat suunnilleen samat kuin ap:lla. Osaan kirjoittaa hyviä profiilitekstejä ja olen ns. hyvä tyyppi. Saan miehiltä paljon yhteydenottoja. En lähetä kenellekään kuvaani ennen treffejä. Miehet eivät taatusti ihastuisi ulkonäkööni, mutta tapaamisen jälkeen tilanne on toinen. Siinä vaiheessa ratkaisee ennen kaikkea persoona. Olen älykäs, nokkela ja huumorintajuinen. En ripustaudu enkä tarvitse elättäjää. Minusta ei hohkaa epätoivo enkä tietenkään tässä vaiheessa haikaile lisää lapsia. Näillä eväillä saa miehiä. ;)

Vierailija
14/15 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 20:49"]

onko ilmoituksessasi maininta, että haluat lapsen?

[/quote]

Minun ilmoituksessani on "haluan lapsia" ja tiedän, se karkoittaa miehiä. Mutta en halua poistaa sitä, sillä todella haluan lapsia ja ikäni puolesta tässä ei enää aikailla. Ei ole aikaa kypsyttää miestä pikkuhiljaa isäksi enkä halua tehdä kenestäkään väkisin tai puolipakolla isää. Ongelma on se, että miehet jotka haluavat lapsia, etsivät minua nuorempia naisia, jotta lapsentekoon ei tarvitse ryhtyä heti.

Olen epätoivoinen, mutta uskoakseni se ei juurikaan näy päällepäin. Monet lähipiiristäni uskovat, etten edes halua miestä, lapsia tai perhettä, enkä ole sitä luuloa toiseksi korjannut. Ehkä ongelma on että olen liian itsenäinen ja näennäisesti vahva nainen?

t. se toinen epätoivoinen

Vierailija
15/15 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mutta ei kannata olettaa että laihana unelmien mies tulisi vastaan mutta vientisi ainakin paranee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän