Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Minkä ikäisenä sait ekan lapsesi? Oliko hyvä ikä?

Vierailija
22.07.2006 |

Mä oli 24-vuotias, enkä ollut kypsä. Suhdekin oli huono. Toisen sain hyvässä suhteessa 30-vuotiaana, ja silloin oli hyvä aika. Tietäänkään en kadu ensimmäistäkään, mutta nuorelle voisin sanoa: odota!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopiva ikä

Vierailija
2/29 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa olisi tullut edes yritettyä lapsia, jos olisi mennyt yli 25-vuotiaaksi se touhu. Nautin siitä, että olen vielä suht " nuori" , kun lapseni ovat täysi-ikäisiä ja voidaan tehdä eri tavalla kaikkea mukavaa. Tai kenties karttelevat seuraani silloin, mutta kun ovat vaikka 14v ja 12v, minä olen 35v ja sitten pakotan heidät reilaamaan kanssani. *hykertelee*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tosin samanikäisenä ihan liian kakara...

Vierailija
4/29 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiemmin ei ehtinyt eikä ollut miestäkään. Opiskelin ja matkustin, nyt ei tarvitse miettiä, missä välissä opiskelisi/näkisi maailmaa.

Vierailija
5/29 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ikä mun mielestä. Toisaalta koska haluaisin 3 lasta enkä ihan mini ikäeroilla olisi ensimmäinen voinut tulla aikaisemminkin. Koska minulle 35v on maksimi ikä synnyttää.

Vierailija
6/29 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja neljä vuotta yritettiin ennen kuin tärppäs! Ihan hyvä oikeastaan, että tärppäs vasta tuossa vaiheessa niin oli ehtinyt jo " elää sitä omaakin elämää" siis baareissa ym.

Vierailija
7/29 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt se on joka tapauksessa, teki ne lapset sitten 45 vuotiaana tai parikymppisenä.

Vierailija
8/29 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli oikein hyvä ikä. Aikaisemmin en olisi osannut nauttia koti-elämästä...

Mieheni on saanut ensimmäisensä 19 vuotiaana ja toisen 24 vuotiaana ja on ollut molemmilla kerroila liian nuori. Menojalka vipatti silloin liiaksi ja ero tuli, nyt osaa nauttia lapsestaan ja näkee vanhempia lapsiaan säännöllisesti. Mies nyt 36v ja meillä vuoden ikäinen lapsi.

Vierailija
9/29 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvä ikä oli mielestäni vaikka joku varmaan sanoisi että olin liian nuori:)

Vierailija
10/29 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok ikä, sopi meidän perheelle. Tosin mies on viisi vuotta vanhempi :)

Vierailija
11/29 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin rehellisesti sanoen voinut odottaa vielä jonkin aikaa mutta hyvin ollaan pärjätty. olen joissakin asioissa vielä kasvu pisteessä mutta se johtuu paljon lapsuudestani. en kuitenkaan ole koskaan halunnut olla yli kolmekymppinen ensi synnyttäjä. minusta on ihanaa ajatella että minusta tulee kenties jo 40 v mummo... :)

Vierailija
12/29 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerkesin valmistua koulustakin. täytin samana vuonna 26.

Vierailija
13/29 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on paras asia mitä elämässäni on tapahtunut. Lapsi oli hyvin toivottu. Nyt muutamaa vuotta vanhempana ikäni jolloin synnytin, kuulostaa kovin nuorelta, mutta oikeaan aikaan silti olen esikoiseni saanut, omasta mielestäni.

Vierailija
14/29 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vuoden, pari aiemminkin olisi voinut tehdä.

Vierailija
15/29 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan hyvä ja sopiva ikä. Ehdin saada hänelle vielä neljä sisarustakin.

Vierailija
16/29 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oli 27v

Vierailija
17/29 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä ikä.

Vierailija
18/29 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulle oli hyvä ikä, vaikka nyt kuulostaa nuorelta.

En kuitenkaan yleispätevästi suosittele että olisi kaikille hyvä tehdä lapsia noin nuorena.

Toinen syntyi kun olin juuri täyttänyt 21.

Ja kolmas nyt kun olen 32.

Tahtoo lisää.... joskus.

Vierailija
19/29 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi pitänyt aloittaa aikaisemmin koska haaveilin isosta perheestä. Eka tuli helposti mutta toista sai odottaa vuosia :( Nyt olen jo mielestäni turhan vanha (35), eli lapsiluku jäi suunnitellusta.

Ja syy miksi aloittaminen jäi noin myöhään oli perinteinen " mies ei ollut vielä valmis" .

Vierailija
20/29 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemminkin olisin halunnut mutta koska mieheni on minua vuotta nuorempi niin täytyi odotella että hänkin on valmis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän