G: Minkä ikäisenä sait ekan lapsesi? Oliko hyvä ikä?
Mä oli 24-vuotias, enkä ollut kypsä. Suhdekin oli huono. Toisen sain hyvässä suhteessa 30-vuotiaana, ja silloin oli hyvä aika. Tietäänkään en kadu ensimmäistäkään, mutta nuorelle voisin sanoa: odota!
Kommentit (29)
Ehkä liian nuori, mutta en kadu. Suhde ei kestänyt, mutta pärjään ihan hyvin yksinhuoltajana.
kun sain esikon..
Nyt oon 36 ja tyttö jo parikymppinen..
Toinen synty ku olin 19, kolmas ku 22, neljäs 25, viides 29 ja kuudes kun olin 32..
Vielä saattas olla kuumetta :)
Vierailija:
Koska minulle 35v on maksimi ikä synnyttää.
Ja ihan hyvin on menny. Ei ole tarvinu pomppia ryypiskelemässä eikä missään muuallakaan vaikka kovin nuori olenkin. Ja ihana mieskin minulla on(lasteni isä),muutaman vuoden minua vanhempi. Välillä tulee haikea mieli ku nuoruus jäi tavallaan kesken mutta on se mukavaa sitten ku omat lapset on vanhempia niin olen vielä itsekin suht nuori =) jos me sitten miehen kans elettäis nuoruus loppuun kun lapset ei ole enää kotona...:)
naimisissa, talo ostettu, ainoa miinus, että olin määräaikaisessa työsuhteessa.
Tunsin olevani tarpeeksi kypsä äidiksi :O)
Hyvin olen koulut ehtinyt käydä, ja maailmaakin on tullut nähtyä! =) Kyllä nuorena ehtii!!
Ei kaikkea tarvitse tehdä siinä tietyssä järjestyksessä.
38
siis 17v. täytettyäni. liian aikaisin. 29vuotiaana sitten hoidin ne menetetyt nuoruuden rälläykset, ja 30 vuotiaana sain toisen lapsen, iltatähden:)
kyllä nyt kolmekymppisenä osaa kaiken toisin ja viisaammin:)