Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onnea ja hyvää joulua ex-miehelle

Vierailija
23.12.2013 |

Mies jätti minut viime maaliskuussa ja lähti toisen naisen mukaan. No ei se onni ollutkaan ikuista vaan ero tuli parin kuukauden päästä. Nainen, jonka mukaan lähti, on aivan hajalla ja puoli juoppo. Mies itkee, kun en otakkaan petturimiestä takaisin vaan haluan elää omaa elämääni. Minulla on kaikki hienosti! Kevät oli aivan kauheaa aikaa, mutta nyt olen todella onnellinen. En olisi uskonut, mutta nyt minä elän! En koskaan pitänyt meidän liittoa huonona, olin onnellinen. Mies halusi kuitenkin katsoa onko ruoho vihreämpää. Ei tainnut olla. Mutta minä olen onnellinen. Hyvää joulua! 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mies takaisin hän on hajalla !

Vierailija
2/5 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 14:39"]

Ota mies takaisin hän on hajalla !

[/quote]

Miksi ihmeessä? Hän  petti ja jätti, en todellakaan ota!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä naisesta tuleekin iän myötä noin kyyninen ja se lakkaa uskomasta rakkauteen joka voittaa kaikki vaikeudet?

Vierailija
4/5 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/5 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 14:43"]

Miten ihmeessä naisesta tuleekin iän myötä noin kyyninen ja se lakkaa uskomasta rakkauteen joka voittaa kaikki vaikeudet?

[/quote]

Miksi pitää olla puoliso, jos sitä ei oikeasti lopulta edes tarvitse? Miksi pitää antaa anteeksi? Miksi minun pitää olla se kynnysmatto, jonka yli saa kävellä? Jos minä olisin pettänyt ja jättänyt, minä olisin se huora, joka kuuluisi alimpaan helvettiin.