G: 1975-syntyneet! Millainen elämäntilanne?
Meillä 3 lasta (3-12 v), avioliitoa takana 10 v. Talo rakennettu ja osin maksettu. Molemmilla vakityöt, lapsien harrastsrumba vie suuren osan vapaa-ajasta. Sosiaaliset piirit muodostuvat pääasiassa lasten kavereiden vanhemmista juuri harrastusten kautta.
matkustellaan 1-4 krt vuodessa sekä koti- että ulkomailla. Oravanpyörässä eletään, mutta lasten kasvaessa arki on helpompaa. Nuoruuden into ja aktiivisuus vaihtunut tasaisuuteen. kaikki isovanhemmat elää ja on vielä voimissaan.
tulevaisuuden haaveet...? Koostuu lähinnä uusista matkakohteista, työpaikan vaihdosta ja autotallin rakentamisesta ;)
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 14:26"]Heh, aika tylsää tosiaan. :D
Naimisissa (parisuhdetta kestänyt yli 10 vuotta), oma talo, omat autot, vakiduunit molemmilla. Ei lapsia (oma valinta). Viikonloput menee usein kaupunkilomilla shoppaillen, tai ainakin käymme ulkona syömässä ja/tai baarissa, livekeikoilla, stand-upissa, ym. Vähintään 2 mutta usein 3 kertaa vuodessa ulkomaille.
Ai niin, ja elämme avoimessa suhteessa minun ehdotuksestani, itselläni jo yli 8 kk:n ajan minua 12 vuotta nuorempi rakastaja.
Voin sanoa että elämä lievästi sanottuna hymyilee! :)
[/quote]
Jokainen tyylillään, eikö? Minä ainakin pyrin elämään sellaista elämää, joka itsestä tuntuu hyvältä. En mieti onko se ehkä jonkun toisen mielestä tylsää vai jännää ;-) Ei myöskään ole tapana arvostella toisten elämää. Sinusta elämä hymyilee noin, hyvä niin. Joku toinen taas arvostaa eri asioita, salli hänelle se.
Aika monella teistä näyttäis olevan iso perhe, eli 3-5 lasta.