Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka joulu eronneena

Vierailija
23.12.2013 |

Ihan perseestä. Voiko joulusta koskaan enää nauttia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. ex kävi just tuomassa joulukukan ja namia

Vierailija
2/9 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla sentäs noin. Mun eksä ei ole lähimaillakaan. En kestä kuunnella edes joululauluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen on ap.

Vierailija
4/9 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi varmasti. Vaikka toki riippuu paljon, että millainen oli ero. Jos on petetty ja jätetty, niin on varmasti paljon vaikeampaa kuin silloin kun on itsekin ollut sitä mieltä, että ero on paras ratkaisu.

Itselleni paskin joulu yli kymmenen vuotta sitten oli silloin kun ei vielä oltu erottu, mutta tulevaisuuden näkymät eivät olleet hyvät. Harmi vaan, että se oli esikoiseni ensimmäinen joulu. En muista siitä joulusta mitään hyvää. Mies meni aikaisin lapsen kanssa nukkumaan ja minä kumosin yksinäni punkkupullon ja märehtisin asioita pitkälle yöhön. Seuraava joulu oli siis jo huomattavasti parempi kun oltiin erottu ja olin siihen päätökseen todella tyytyväinen. Nykyään olen jo onnellinen uusperheellinen ja joulutkin ovat parempia kuin koskaan ennen.

Vierailija
5/9 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tässä vielä toivoa on. Viime joulu oltiin mukamas onnellinen perhe, siltä oikeastaan tuntuikin. Mutta alkuvuodesta kaikki muuttui. Lopulta mies paljasti ettei enää rakasta minua. Nyt feikkaan joulua lasten takia, mutta itse otan tämän ajan ihan tavallisena lomana. Tavallista paskemmalla fiiliksellä vain. Sori, oon kai katkera tai jotain.

ap

Vierailija
6/9 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt kolmas joulu eron jälkeen. Ekana vuonna tuntui ihan hirveältä. Toka sitten sujui jo hyvin ja nyt tuntuu tosi kivalta. Helpotti valtavasti kun tajusi, että lapset nautti joulusta ihan samalla lailla kuin ennen ja että, me ollaan edelleen perhe, kokoonpano on vain muuttunut.

Vierailija
7/9 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun lasteni isä kuoli muutama viikko sitten, vaikea kyllä tällä hetkellä nähdä mitään hyvää tulevaisuudessa

Vierailija
8/9 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös eka eron jälkeinen joulu. Enemmän mietin vaan, mitä vuosi sitten tapahtui. Miehellä oli keväästä asti ollut suhde naiseen. Mietin vaan, että mitä sain itse lahjaksi ja mitähän mies osti sille naiselle. Mies ei halunnut mennä valoisan aikaan minnekään, ihme hiiviskelyä oli muutenkin. suututtaa vaan tuo aika...

Vierailija
9/9 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös vietin ensimmäisen joulun 20 vuoteen yksin. Perhe ympärillä, mutta eronneena heidän keskellään. Itku meinasi tulla vain silloin kun lahjat jaettiin, eikä minulle ollut mitään. No, niin oli sovittukin, mutta entiset joulut tuli vaan niin voimakkaasti mieleen. Ehkä ensi vuonna osaan jo olla onnellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme